Egyszer volt, hol nem volt...ja igen egy tündérmese így kezdődik, de az én történetemnek köze nincs ehhez. A nevem Melissa Sainz, igen az idősebbik Carlos Sainz lánya. Ja persze és az én életem nem tündérmese „szép szöveg" gondolhatja ezt most sok ember. Oda vannak értem, sok rajongó, na nekem nem ez jutott. Ez a két szókapcsolat sokkal inkább a bátyámra jellemző, az ifjabbik Carlos Sainz-ra. Ő a tipikus spanyol macsó jó egy szóval nem mondtam hogy nem néz ki jól, de csak ő van a középpontban. Most merülhet fel bennetek teljesen jogosan az a kérdés, hogy mi mást vártam ha ő egy forma 1-es pilóta, nem vagyok ám szőke rájöttem ezalatt az idő alatt, de nem csak ez cseszi a csőröm, ő fiú (bár néha úgy viselkedik, mint egy 5 éves kislány aki nem kapja meg a kívánt Barbie babáját, de ez most mellékes) ezáltal neki alapból több mindent megengedtek, amíg ő mindig a gokart pályán volt apával én addig itthon kuksoltam és általában babáztam vagy rajzoltam vagy különböző koreográfiákat tanultam be persze mikor kicsi voltam, aztán mikor már nagyobb lettem kimentem azzal a céllal, hogy tanulmányozni szeretném a háttérmunkákat. Majd tényleg beleszerettem a szakmába ezért tanultam a Barcelonai egyetemen mérnöknek. Nemrég diplomáztam le, hála égnek vége a tanulásnak így foglalkozhatok azzal amit szeretek. Ám munkám még nincs ezért ezt még keresnem kell, de csak nem lesz nehéz Sainzként munkát találnom az autósportban. Na jó nagyon eltértünk az eredeti témától nem baj legalább ezt is megtudtátok rólam, mert a későbbiekben lesz még jelentősége. Tehát igen rajta van a figyelem ami annyira nem is zavarna, ha nem csak ő kapna belőle. Arról szó nincs, hogy valami kézen fogható dolgot ne kapnék meg, de nekem az nem kell megtudom én magam is venni és ez az egész nem is a pénzről szól, hanem arról, hogy a szeretetnek a felét nem kapom meg a szüleinktől. Bár Carlostól mindig megkaptam és a tenyerén hordozott pontosan ezért, hogy ne szenvedjek ebből hiányt, azonban nem teljesen sikerült az elmúlt időben vagyis amióta nem velünk lakik, azaz 8 éve. Gondolná az ember, ha elköltözött biztos több figyelmet kapok. Na sajnos ez nem így van még kevesebbet kaptam mivel apa nagyrészt végig utazza a szezont a bátyámmal. Anya velem van, viszont én mindig inkább apás voltam tehát nem volt nagy segítség, hogy anya velem foglalkozott körülbelül 0-24-ben. Sőt néha még zavart is. Barátaim nagyon nem voltak, mivel magán tanuló voltam, de egy nagyon jó barátnőm lett az évek során aki szintén ilyen cipőben jár, tehát meg tudtuk mindig beszélni a dolgokat. Ez a gyönyörű életrevaló csaj pedig Charles Leclerc ikertesója, Charline Leclerc. Hála istennek egy egyetemen is tanultunk csak annyi különbséggel, hogy ő orvosnak. Sokat lógtunk együtt az egyetem alatt. Vizsgákra egymást kérdeztük ki, hajnalig lent dekkoltunk a könyvtárban csak, mert valaki alias én kicsuktam magunkat otthonról, amit bátyáinknak másnap elmesélve videochaten jól kiröhögtek bár meg is értem őket hiszen ilyen idióta is csak én lehetek. Ó apropó ha már szóba jött Charles, a srác teljesen rám van gerjedve, amit Carlos meg is említett már neki egy párszor, de nem igazán érdekelte a dolog folytatta tovább ezért a bátyám tiszta pipa rá, de mondtam neki, hogy engedje el majd ha lesz valami szólok. Na, de vissza a jelenbe éppen nyári szünet van a forma 1-ben tehát apa és Carlos is itthon van. Pont mikor lementem reggelizni csengetett a postás, hogy leveleket hozott csak ilyen uncsi dolgok villanyszámla, vízszámla és egyéb rezsiszámla amit anyának oda is passzoltam hisz a család már az étkezőasztalnál ülve fogyasztotta a reggelit. Ám egy levélen megakadt a szemem, mert az nem volt se apának, se anyának, sőt meg Carlosnak sem címezve, hanem nekem, Melissa Sainznak elég fura is volt mit ne mondjak hiszen manapság ki küld papír alapon levelet. Egyetemre már nem vehetnek fel, mivel most diplomáztam le, tehát valami más volt a háttérben. Gyorsan megreggeliztem és utána egyszerre ki is nyitottam a levelet persze bátyám önmagához hűen eléggé kíváncsian nézte a borítékot és a benne lévő levelet. Majd hamar rá is kérdezett:- Mi az hugi?-mondtam én, hogy nem csalódtam benne.
-Várjál Carlitos-ja igen így hívjuk szerintem jó név én találtam ki-még ki se bírtam normálisan nyitni.
- Fiam legyél türelmesebb egy kicsit olyan vagy, mint apád ja csak kétszer rosszabb-na igen anya és apa szeretik egymást szekálni elég rendesen, de csak viccből
- Jól van ezt megjegyeztem Szivem-na ugye mondtam vagy mondtam
Szeretem a szüleimet csak nem kaptam meg azt a minőségi időt plusz eléggé bennük van az oroszlán ösztön hisz mindentől és mindenkitől képesek lennének megvédeni. Mint például elsőben rendes suliba jártam ide Barcelonában, de kiszekáltak a nevem miatt na és akkor kedves szüleim nagy botrányba vágtak és nagyrészt ezért is lettem magán tanuló na, de vissza a levélhez.
Na csak sikerült kibontanom- remegett a kezem hiszenmegláttam, hogy Christian Hornertől érkezett azaz a Red Bull csapatfőnökétől,ami alapból rosszul jön ki, mert hát nálunk mindenki Ferraris úgyhogy kíváncsileszek a levél tartalmára mikor kinyitottam a levelet azt hittem mentem elájulok...
Tiktok: petrawriter_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Két tűz között /BEFEJEZETT/
Hayran KurguMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?