Sonunda her yerde yanıp sönen mavi ve pembe ışıklarla dolu, sanki bir kulüpmüş gibi görünen devasa bir malikaneye varıyoruz. Dışarı çıktığımızda bikinili kadınlar ve şortlu erkeklerden başka hiçbir şeyin ortalıkta dolaştığını görmüyorum.
Merdivenlerden yukarı çıkarken kaşlarımı çattım, "Neden herkes mayo giyiyor?"
Luna kapıyı çalarak "Bu bir havuz partisi" diye yanıt verdi.
"Vay canına, Luna 411 için teşekkürler, şimdi kendimi aşırı giyinmiş hissediyorum," diye mırıldandım.
Luna, "Herkes bizim gibi giyinerek geldi, rahat ol. Sadece tamamdan sonra değiştiler," diye rahatlatıyor Luna. Aniden kapı ardına kadar açılıyor ve Cordova'yı ortaya çıkarıyor. Bir gece striptiz kulübünde silahlar ve müzik konusunda Jungkook'la buluşan adam. Oldukça şaşkın göründüğü için gri gözleri benimkilere kilitlendi, ama beni kapısının önünde dururken görmekten mutluydu.
"Luna, havuz partime gelmen çok hoş." Cordova malikanesinde ikimizi selamlayarak gülümsüyor.
Luna kıkırdayarak "Abartılı partilerinizden birini kaçırmayacağımı biliyorsunuz" dedi.
Cordova, "Aptal kız, peki bu kavhe güzel gözlü adam da kim?" diyerek konuyu vücudumun her santimini tarayarak yönlendiriyor. Onun aptalı oynama davranışı karşısında zihinsel olarak gözlerimi devirdim. Eğer onu hatırlarsam, eminim o da benim kim olduğumu hatırlar.
"Park Jimin," diye karşılık verdim ve onun elini sıkmak için elimi uzattım.
"Tanıştığımıza memnun oldum" diye sırıttı ve elimi tutarak yukarı kaldırdı ve elimin üstüne yumuşak bir öpücük kondurdu.
30'lu yaşlarının başında görünen, pembe saçlı bir hatun "Luna, gel göbek iğnesi yap" diye bağırıyor.
Luna aceleyle "Hadi Jiminee" dedi ve elimi tutarak beni malikaneden arka bahçeye çekti.
Yüksek sesli müzik çalıyor, her yerde insanlar sarhoş, dans ediyor, havuzda voleybol oynuyor ve harika vakit geçiriyor. Pembe ve mavi ışıklar her şeyin çok güzel görünmesini sağlıyor.
Erkekler ve birkaç kadının çevrelediği uzun bir masaya yaklaştığımızda pembe saçlı yabancı heyecanla "Elbiselerinizi çıkarın" diyor.
Luna siyah elbisesinin fermuarını açmaya başlarken "Wyna, bu arkadaşım Jimin. Madison bu Wyna arkadaşım" diye tanıştırıyor.
İkimiz de aynı anda el sıkışırken "Merhaba, tanıştığıma memnun oldum." dedik.
"Onun adını nasıl telaffuz ediyorsun?" diye fısıldıyorum.
"Neden ya. Şimdi hep birlikte söyleyin... Wy-na," diye açıklıyor Luna.
"Adı bu mu?" Kaşlarımı biraz kafam karışmış bir şekilde kaldırdım.
"Hayır, sadece takma ad" diye yanıtladı Luna.
"Bu ne anlama geliyor?"
"Sarhoş."
"Ah," iki büyük kutu birayı aynı anda sanki sıcak bir günde su içiyormuş gibi içmesine bakıp kıkırdadım.
Luna siyah Victoria Secret sutyeni ve külotuyla dans ederken "kiyafetini çıkar" diyor.
"Luna..." diye mırıldandım. Onun ve içerdekilwrin tepkisinden korktum.
"Şey.... ben..."
"Evet sen?"
"Ben... altdan jartiyer giyiyorum. Burdakilar beni görurse ve sen..."
"Jimin ben senin femin'en olduğunu zaten biliyorum. Burdakileri takma o kadar sarhoşlarki yarin senin kim olduğunu bile unuturlar" dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"