لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم 🌺.....
بعد عده شهور...
رحيم ببرود يضع الملف علي المكتب وينظر لعدلي بيه ويقول: هدرس المشروع كويس وارد عليك ياعدلي بيه.
عدلي بجدية: اكيد المشروع هيعجبك يارحيم ونفسي يستمر التعاون بينا وخصوصا بعد نجاح مشروعا الاخير والمشروع ده مهم جدا وفرصه يارحيم يابني ولازم تستغلها.
رحيم بجديه: المشكله هنا ان المشروع في الصعيد وانت عارف صعب في الفترة دي اقدم مشروع بالضخامه وكمان في الصعيد، من رايي ممكن تكلف شركه في مصر بالمشروع ده هيكون احسن واوفر.
عدلي باعتراض: انت احسن مهندس انا اتعاملت معاه وبصراحه كده انا عايز اتعاون معاك في المشروع ده، وانا واثق بعد تنفيذ المشروع شركتي هتنقل نقله كبيرة في مصر.
رحيم بحيرة: ممكن فرصه افكر في المشروع وارد عليك.
عدلي بجدية: انا هسافر مصر بعد يومين، ياريت اعرف قرارك النهائي علي بكرة بالكتير.
رحيم بجدية: حاضر بكره هعطيك قراري النهائي.
عدلي بسرعه: وانا هنتظر قرارك علي احر من الجمر.
في المساء...
مصطفى بصدمه: هتسافر الصعيد!.
رحيم بجدية: عدلي بيه عرض عليا مشروع ضخم في الصعيد ودرست المشروع وبصراحه يابابا المشروع فرصه كبيرة لشركتي ولازم اسافر الصعيد واشوف الارض اللي هيتبني عليها المشروع علي الحقيقه و..
مصطفى بسرعه: خلي جون يسافر بدلك ويمسك المشروع و...
رحيم باستغراب: جون مراته حامل و صعب يسيبها ويسافر، بابا انا حاسس انك رافض موضوع سفري الصعيد.
مصطفى بحزن: انا مش معترض يابني علي سفرك الصعيد بالعكس، انا نفسي ارجع وسط ناسي واهلي النهارده قبل بكره، لكن ياولدي انا خايف عليك، انا لما جيت لندن مشيت معاك مشوار كبير مع الدكاترة وحاولت اااا
رحيم بغصب: بابا انا دلوقتي بقيت كويس ومستعد ارجع الصعيد في اي وقت،انا مش مريض نفسي يابابا دي،كانت مرحله وانتهت.
مصطفي بحزن: اعمل اللي يريحك ياولدي.
رحيم بصوت متقطع: انا هكلم عدلي وهعرفه اني موافق علي المشروع وهاااسافر الصعيد، انا مش هوقف حياتي علي الماضي يابابا مش هوقف حياتي، انا دلوقتي رجل اعمال مش طفل صغير.
مصطفي بحزن يحضن رحيم ويربت علي ظهره وبحنان يقول: سافر ياولدي،يمكن لما تسافر ترتاح .
رحيم بحب: انا اسفه يابوي، انا عارف اني تعبتك معاي.
مصطفي بحب: انت ولدي يارحيم ومفيش تعبت ولا حاجه، اطلع ارتاح دلوقتي وانا قولتلك قبل سابق انا دايما هكون في ظهرك واحميك.
أنت تقرأ
ويبقي العشق ❤...
Художественная прозаالجزء الثاني من رحيق 🦋... هل يستمر العشق رغم المسافات... موقوفه موقتا.... زينه سالم الابنودي:( ١٨ سنه) اولي طب فتاه صعديه محجبة بعيون خضراء وشفاه ورديه وبشره خامريه وشعر بني طويل، تحب عائلتها ولديها اخ واخت اصغر منها وتعشق الروايات الرومانسيه، نش...