vstavam ako každý deň idem sa obliect umiť najesť a prchám do školi mame 5 hodín

11 0 0
                                    

vstavam ako každý deň idem sa obliect umiť najesť a prchám do školi mame 5 hodín skončí sa piata idem naobet a domou hodim tasku a idem von mám fajn kamošku ku ktorej idem pridem a rozpravame sa čo bolo dnes a čo ideme robiť vybrali sme sa prejst sa do lesa keď už sme v lese tak kráčame a rozprávame sa . Kráčame kráčame a zrazu sme započuli niaky krik niakej baby začali sme utekať za jej rodičmy , povedali sme im to a ony tam isli ale nič mysleli si že klameme . No to však nebola pravda už bolo 7 hodín išli sme domou a išli sme spat . Ráno sa zobudím a to isté oblečiem sa umijem najem a prchám do školi máme 6 hodín , dostal som 3 z písonky skonči 6 hodina idem na obed a domou hodim tašku pred tím sa samozrejme naučim a pripravím a idem ku kamoške ideme do lesa sa prejst vzali me si aj nožík kráčame a znova krik niakey baby . Ale nebežali sme preč al išli sme daley a furt krík zrazu začalo pršat tak sme sa schovali zrazu počujeme praskanie konárou ideme za tým a tam niaka stara chata . Už bolo večer vratili sme sa domou prisla som a celu noc som nemohla spat lebo som rozmislala a hladala na internete tu chatu bolo tam ze je uz 25 rokou stara a ze tam bivali dvaja ujovia ktori zavrazdili male dievca ktore tím lesom prechadzalo . Rano som vstala obliekla sa najedla umila a kracam do skoly mame 6 hodin celi den som nad tím rozmíšlala prišla som zo školi a hned som isla ku kamoške a hned som jej vsetko porozpravala co sa na tej chate stalo ona mi neverila tak som jej to isla na pocitač ukázat spolu sme isli zavolat kamaráta ktori by tam snami mohol íst . Tak sme sa teda vibrali tam a znova sme poculi krik niakey baby vošli sme o chati a tam bol bordel ale bol tam ohnik a pri no jest stale sme poculi s hora niake kroki zrazu bach krvava ruka na okno spravila packu velmi sme sa vylakali a utekali sme prisli sme domou ale mi sme to uz nemohli nechat tak na druhy den sme to povedali panovi ucitelovi on tam isiel s nami dialo sa to co vzdy boli sme s toho paf nevedeli sme co mame robit . Prisli sme do skoli a hladali sme knihy nieco na internete proste niaku stopu nic sme nenasli bol vikend a sli sme do lesa stanovat v noci sme tu chatu špehovali bol tam niaki ujko ktori si opekal bol celi spinavi krvavi veci mal roztrhane zrazu nas zbadal a začal utekat dnu do chati pomali sme sa priblizovali a vkuse krik niakey baby povedali sme si . No dost zavolali sme policajtou nech sem pridu . O 2 tiždne sa zistilo ze ten miž ktoreho sme videli je uz 5 rokou mŕtvi a ta baba bola jeho dcera . O 2 dni sme sa vibrali na cintorìn na ich hrob zacali sme sa modlit a pitat sa preco nas strasil a preco sa to všetko udialo mali sme zli pocit . Ked sme prisli domou tak sa nam prisiel podakovat tim ze zaklopal na dvere a pado tanier no mi sme sa už nebáli ten tanier rozbity sme išli zaniest na tu chatu aj s odkazom od vtedi sme do tej chaty ani nevkročili .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

deň ako každý inýWhere stories live. Discover now