16. Fejezet

276 4 0
                                    

Pár nap telt el azota hogy otthon vagyok...nem volt kedvem és energiám vissza menni iskolaba, főleg Noah nélkül. Nem nagyon találkoztunk miota haza kísért...nem is nagyon írt. Kezdtem aggódni hogy meg utált és hogy nem szeret már.

Éppen az ágyamban feküdtem fekete rövid nadrágban és fekete rövid trikoban tévét-t néztem, mikor kopogásra lettem figyelmes.

- Gyere - kiáltom.

Nem figyeltem mikor ki nyilt az ajtó hogy ki lépett be, addig nem is érdekelt még meg nem szólalt.

- Sofie - szólalt meg egy ismerős férfi hang, mire fel néztem a hang irányába. Noah volt. Noah állt velem szemben, fekete pulcsiban es fekete melegítő nadrág volt rajta, fekete haja össze vissza állt mint aki most kelt fel nem rég, zöld szemeivel engem nézett. Érdeklődve figyeltem őt..napok óta alig tudtam róla valamit...

- Figyelj, sajnálom hogy nem kerestelek...-kezdte mire én nem tudtam mit mondani neki, és ezt látta hogy nem mondok semmit így folytatta.

- El kellett intéznem a dolgokat... mivel az a utolsó szemétláda fel jelentett... - folytatta mire én félbe szakítottam. Le döbbentem hogy Henry tényleg fel jelentette a barátját.

- Henry feljelentett téged? - kérdeztem.

- Jah de le szarom mert nem érdekel. - felelte, majd újból folytatta. - Igazából tényleg nem érdekel, mert téged bántott...majdnem megerőszakolt és minden mocskos dolgot mondott arra a nőre aki megváltoztatott engem, mivel szeretem őt! Bármit meg tennék azért hogy ne veszítselek el téged! Veled akarok lenni, és melletted jóban rosszban! Sajnálom hogy nem nagyon írtam neked napok óta... - mondta őszintén mire én fel keltem az ágyból és oda léptem hozzá és át öleltem őt.

- Semmi baj nincs, csak aggódtam már hogy mi van veled... - néztem fel rá és halványan elmosolyogtam.

- Ahj szeretlek, és tudom hogy aggodtál - puszit nyomott a fejem bubjára.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Később már Noahval együtt tévéztünk, a fejem a mellkasán volt es a hajamat simogatta. Pár perc múlva szomjas lettem, így ki keltem az ágyból.

- Mi a baj? - kérdezte Noah, mire felé fordultam.

- Le megyek inni, mindjárt jövök - feleltem, kinyitottam a szoba ajtót és le mentem.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miközben épp töltöttem magamnak vízet, hirtelen éreztem derekamon kettő kezet, amire meg álltam a víz töltésben....

- Hm, olyan szexi vagy ebben a fekete szettben - súgta Noah bele a fülembe, mire az egész testemen borzongás ment végig.
Egyből maga felé fordított, olyan közel volt hozzám hogy egyből ott helyben le fagytam, pár centi volt az arcom és az arca között. Éreztem ahogy levegőt vesz, nem tudtam megszólalni hirtelen kiszáradt a torkom.
Majd a kezét a derekamra tette, és megfogott a derekamnál fogva és fel tett a konyha pultra, és a szeme a szám és a szemem között cikázott majd oda hajolt at arcomhoz és megpuszilt utána többször adott puszit az arcomra ezzel akarta az időt húzni hogy vajon meddig bírom, hát nem nagyon bírtam már...majd a számhoz hajolt és megcsókolt, a kezemet a hajába temettem es közelebb húztam magamhoz és vissza csókoltam.
A kezét a trikom alá tette és úgy fogott a derekamnál, és ujjaival simogatni kezdte a derekamat. Majd újra megcsókolt de ezúttal hevesebben, éreztem a vágyat benne és hogy vágyik rám és igazából én is rá. Az ajkai a nyakamra tévedtek és lassan csókolgatni kezdte, bennem halk sohajok törtek fel, majd éreztem hogy Noah egy helyen bele szív a nyakamba.
- No-aah - sohajtottam fel egy nagyot mivel nyakamon egy olyan helyen szívott bele ami érzékeny terület.
Nem foglalkozott hogy szóltam neki, mivel vissza tért az ajkaimra és csókolni kezdte megint. Kezemmel a pólója aljához nyúltam és el kezdtem róla le venni, mikor már nem volt rajta póló a kezemet csók közben szép lassan végig vezettem a testén.
Majd hirtelen kopogást hallottunk kintről. Noah magára kapta a polóját és ment meg nézni ki az.

- Emma? - hallottam Noah meglepődött hangját. Közben gyors vissza öltöztem.

- Ohh szia Noah, Sofie-rol tudsz valamit? - hallom a baratnom hangját. Majd mire Noah válaszolna, megjelenek mellette.

- Szia Emma - mosolygok rá.

- Sofie, csak azért jöttem mivel gondoltam el mehetnénk vásárolgatni - mondta majd Noahra nézett. - De inkább nem zavarlak - mosolygok rám kedvesen. - Én megyek most, majd írj. -

- Rendben.- feleltem.

          - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miért pont te? -✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant