Elsőfejezet

244 10 0
                                    

Már 9 év eltelt az az már 2009 van. Kicsit távolabb kerültem a családomtól és a barátaimtól mivel 14 éves koromba elkellet utaznom vissza New York-ba mert a modell sulit folytatnom kellet. Azota minden sokat változott Bill és Tom magán tanulók lettek 2003-ba mert már keztek híresebbek lenni ami mostanra már igaz is. Nekem mára már fekete válig érő hajam lett, tervezek ruhákat is amikor olyan kedvem van. Amikor elutaztam akkor még Bill-el és Tom-al tartottam a kapcsolatom, minden egyes nap estig videó hívásoztunk a neten. Viszont ez 2 év után változott, a fiúk egyre többet jártak tour-okra, imterwu-ra stb. Gustav-nak lett már barátnője,Tom azóta is váltógatja a kurváit, hát Bill,na igen neki is van kapcsolata. Igazából eleinte elég szarúl esett mert éreztem valamit Bill iránt de mára már bele törődtem. Nekem volt egy kapcsolatom ami 3 évig tartott de rájöttem hogy ki használt. A családommal még mindig tartom a kapcsolatom, és képzeljétek lett egy legjobb barátnőm Ivy, nagyon kedves lány és a 11 éves saját magamra emlékeztett mert akkor még mindig boldog voltam és nem volt semmijen próblémám és vele lakom egy albérletbe. Viszont ma van az a nap amikor vissza költözöm végleg Németbe. És Ivy is jönn velem és képzeljétek együtt fogunk lakni,mivel hogy már mind a ketten 19 évesek vagyunk így megtehetjük, persze ott vettünk házat hogy közelj legyek anyuékhoz mert hát csak a családom. Amiközben ezen gondolgoztam már megérkeztünk Németbe és már épp szállunk le a gépről.

-Végre hogy már megérkeztünk, nagyon elültem a seggem-Szólalt meg Ivy és közben el röhögtük magunkat.

Majd egyszer anyit láttok hogy 4 fiú egy táblát tart és az van rá írva hogy 'Üdv itthon Brooklyn' amikor ezt meg láttam egyből futni kezttem a fiúk felé.

-Úristen sziaszasztok-Mondtam közben le tettem a cuccaimat majd a szorosan megöleltem a bátyám.
-Szia húgi, azta nagyon jól ál a fekete és a rövid-Mondta közben eltávolodtunk.
-Köszö-Nem tudtam befejezni mert Ivy megszólalt.
-Úristen hallod mire utol értelek-Mondta lihegve a barátnőm.
-Ja ohm fiúk ő itt Ivy Ivy Black
-Sziasztok nagyon örülök-Mondta majd kezet fogott a fiúkkal. Majd a nagy beszélgetések közben 2 lányt láttunk akik vihorászva közeledtek felénk. Az egyiket fel is ismertem, azt hiszem Gustav barátnője de a másikat nem ismertem.

-Szia bby-Mondta a szőke csaj majd nyálasan meg csókolta Bill-t. Áá már értem, ez a picsa Bill barátnője.
-Ne itt faljátok,nyaljátok egymást
-Szerimtem kussolj Georg-Mondta a lány és közben oda volt bújva Bill-hez.
-Szerintem meg te kussolj ribanc-Momdtam neki elég mérgessen.
-Ki vagy te hogy meg mond mit csináljak?
-Brooklyn Bell Listing vagyok és ha még egyszer be kussoltadod a bátyám vagy bármilyen rossz szót is mondasz neki ki tekerem a nyakad
-Juj de félek-Mondta kényesen
-Najó most volt elegem-Neki akartam menni a lánynak de Georg lefogott.
-GEORG ENGEDJ HAD TÉPJEM MEG
-Brooklyn Bell Listing ide hallgas, elhiszem hogy felidegesített és megakartál védeni de semmi gond már megszoktam-Mondta majd magához ölelt és egy puszit adot a fejemre. De viszont az még nem tetszett hogy ez a picsa így beszél a bátyámal.
-Most már mehetnénk?-Kérdezte Tom nyavajogva
-Ja igen most már ja
-Hát akkor mi is elköszönünk-Mondtam és el is indultunk Ivy-val de Bill utánunk futott és megfogta a kezem.
-Hová mész? Nem a szüleiddel laksz?
-Engedj el és neked ehez rohadtul nincs semmi közöd Bill
-Még is mi bajod van? Eddig mindent elmontunk egymásnak most miért nem?
-NEKEM EGYÁTALÁN NINCS SEMMI BAJOM, ÉS AZOK AZ ÉVVEK ELMÚLTAK BILL FOGDMÁR FEL BASSZA MEG. Na csá Kaulitz-Mondtam majd el is indultunk Ivy-val a házunkhoz.

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin