Dudakları tutkulu bir öpücükle buluştu. Ömer, Gamze'nin gömleğini çıkardı. Adam sevgilisini dudaklarından kopardığında Gamze korkuyla Ömer'e baktı.
Sesi son zamanlardaki duygu ve korkudan titreyerek neredeyse sessizce fısıldadı.
G: Neden durdun?
Kafasında birçok düşünce vardı: "Herkes haklı mıydı? Belki de evliliğimiz bir hataydı. Ben ondan büyüğüm ve o beni istemiyor. Genç bir kızla daha iyi olurdu..."
Düşünceleri Ömer'in sözleriyle bölündü
Ö: Gamze daha fazlasını istiyorum, buna hazır mısın?
Gamze'nin gözleri büyüdü. Ömer'in ona ne kadar değer verdiğini biliyordu ama zaten alevler içinde olmasına rağmen onun tek bir sözüyle yetinebileceğini düşünmüyordu. Gamze söylerdi Ömer burada intihar ederdi.
Ö: Gamze, seni korkuttum mu?
G: Saçmalama. Burada nasıl yandığımızı hâlâ anlayamıyorum. Sen ne kadar iyi bir adamsın.
Gamze adamın dudaklarına yapışıp gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı.
Adamının çıplak göğsüne bakarken dudağını ısırdı. Ömer'e dokunmak, onu öpmek, ısırmak istiyordu. Ona nazikçe dokundu. Vücutlarından bir kıvılcım geçti.
Büyük bir tutkuyla öpüşmeye başladılar ve Gamze, Ömer'in kemerine uzandı. Kemerini ve pantolonunu çözdüğünde Ömer'in sertliğini hissetti ve bu onu çok heyecanlandırdı. Bu adam onu ne kadar istiyordu.
Ömer aniden onun ellerini tuttu ve onu öpmeye başladı. O kadar tatlı, masum öpücüklerdi ki. Ellerini onun zaten çıplak olan sırtına koydu. Gamze, Ömer'in kaslarını okşamaya başladı. Her kas özel bir şeydi.
Ömer dudaklarını öptü, sonra nazikçe çenesini öptü ve boynuna doğru ilerledi. Boynunu öpüp hafifçe ısırdı ve emdi. Gamze'nin dudaklarından hafif bir inleme kaçtı. Ömer bunu çok beğendi.
Ömer'in dudakları göğüs dekoltesine indi ama göğüslerini kaplayan kumaştan gerçekten rahatsız oldu, bu yüzden göğsünü hafifçe ve hızlı bir şekilde öptü ve atletini çıkardı.
Üzerinden heyecanlı meme uçlarının görülebildiği şeffaf kumaştan yapılmış siyah bir sutyen giyiyordu. Ömer dudağını ısırdı.
Elleri sutyeninin kopçasına uzandı. Tek hareketle göğüslerini serbest bıraktı ve sütyenini bir kenara attı.
Sağ memeyi eline alıp ovmaya başladı, adam da sol memenin meme ucunu dudakları arasına alıp ara sıra ısırarak emmeye başladı. Gamze'nin inlemesi giderek daha belirgin ve daha yüksek sesli hale geldi.
Ömer öpücüklerini indirirken bir yandan da Gamze'nin pantolonunun düğmelerini açmaya başladı. Göbeğe ulaştıktan sonra onu yalamaya başladı. Gamze gıdıklandı ve gülerek şunları söyledi:
G: Ömer ne yapıyorsun?
Ö: Vücudunun her santimini sevmek istiyorum
G: Sen delisin.
Burada Ömer pantolonunu çıkardı. Üzerinde kalan tek kumaş parçası çoktan ıslanmış olan külotuydu.
Karnının altını öptü. Ağzından bir inilti kaçtı. Gamze'nin kalçalarını sıkıp öpmeye başladı. Kadın dayanamayıp ayağa kalktı ve Ömer'in pantolonunu çıkardı.
Ömer külotunu çıkardı ve klitorisini öpüp emmeye başladı. Kadın inledi ve yay gibi büküldü. Gamze bacakları titreyerek zirveyeSabaha kadar çıplak yatıp birbirlerine sarıldılar. ulaştı.
Ömer iç çamaşırını çıkardı. Penisini kadının vulvasına sürmeye başladı. Gamze inledi. Keskin bir şekilde elini tuttu ve inlemeyle karışık bir çığlıkla söyledi.
G: Gel!
Ömer onun üzerindeydi ve içeri girdiği sırada dudaklarını öpmeye başladı. Ömer öpücükleriyle kadının inlemesini susturdu. İlk başta çok yavaş yürüdü. Daha sonra adımlarını hızlandırdı ve başparmağıyla klitorisine masaj yapmaya başladı. Gamze'nin bacakları titremeye başladı ve Ömer, kadının vajinasının penisini sıkıştırmaya başladığını hissetti. Birkaç dakika sonra Ömer de boşaldı.
Sabaha kadar çıplak yatıp birbirlerine sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömgam 🔥
FanficBu Ömer dizisinden uyarlanan bir hikaye. Nisa gelmeseydi 15. bölümdeki Ömer ve Gamze sahnesinin devamını anlatan bir bölümü var