Частина 9

54 18 1
                                    

Я гадав, що це Ча Су Йон, але Ха Тхе Хьон був єдиним, кого я бачив. Напевно, він відправив її першою, а сам повернувся.

- Я думав, ти поїхав.

- Я мусив закінчити нашу розмову.

На це я зі здивуванням сказав.

- Я серйозно налаштований дати тобі ту річ, щоб отримати дещо від тебе.

- Твої обставини не мають значення. Ха Тхе Хьон засукав рукава сорочки й роздратовано видихнув.

- Ти маєш знати, скільки шкоди завдав нашій гільдії. Не пручайся, просто йди за мною.

- Йди... хвилинку. Куди?

- Гільдія.

Гільдія? Я кліпав очима. Яка гільдія? Не може бути...

- Ха Тхе Хьон-ші. Просто питаю на всяк випадок... Ти збираєшся відвезти мене в Гільдію Рохеон?

- А якщо так?

Я в паніці відступив.

- Тобі не здається, що я повинен бути божевільним, щоб піти за тобою? Я сказав це чітко. Навіть якщо ти затягнеш мене силою, ти ніколи не...

- Тоді поясни це своїм балакучим ротом.

Ха Тхе Хьон підвівся та подивився на мене.

- Як я можу тобі довіряти та дозволити піти, коли єдине, що у тебе є, це твоє тіло? Як я можу зв'язатися з тобою пізніше?

- Це...

- До того ж як ти збираєшся повертатися? Залишилася тільки та машина, яку я взяв.

"Ах"

Якщо подумати про це, я взяв машину Ча Су Йон, коли приїхав сюди, тож не було жодного транспорту, щоб повернутися. Мені було трохи ніяково, але я відповів як найкраще пустотливо.

- Ти за мене хвилюєшся?

- Не кажи дурниць.

"Так-так."

- Попри це, якщо ти хочеш замкнути мене, я не зможу за тобою піти.

Я сказав це спокійно, але сам того не усвідомлюючи, напруга пронизала моє тіло.Я вже знав це, але коли я зіткнувся з Ха Тхе Хьоном, різниця в силі стала більш очевидною. Як довго я зможу протриматися якщо він вирішить напасти?

"Мабуть, 10 хвилин. Навіть якщо я втечу, мене спіймають."

Ха Тхе Хьон подивився на мене, не відповідаючи на мої слова. Поки тиша тривала, на моїй спині виступив холодний піт, а кулаки стиснулися. Мені було важко стояти на місці, погано себе почуваючи.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now