Charles szemszöge:
Mivel Charline ma este Carlosszal aludt ezért elég nagy gyomorgörccsel fordulgattam az egyik oldalamról a másikra. Nem azért, mert nem bíztam Carlosban, hanem azért, mert tudom milyen a húgom egy mosolyával képes akárkit elcsábítani és Carlos is csak férfiből van, értitek ugye? Bár az sem volt a legszebb tőlem, hogy egyáltalán megfordult az a fejemben, hogy átmegyek Melissa szobájába egy boxerben na igen kicsit meggondolatlan húzás volt, de legalább írtam Carlosnak előtte, hogy mi a stájsz. Elég hamar bele is ment ami furcsa bár lehet, hogy csak szimplán nem érdekli most és éppen a húgommal enyeleg fúj még belegondolni is rossz, még a szőr is feláll a hátamon. Na vettem a bátorságot és kopogtattam Melissa szobájának ajtaján. Gondolkodtam egy kicsit majd benyitottam, a lány kecsesen feküdt az ágyán egy szatén hálóingben, ó édes istenem megbolondít.
-Mon Chéri nem aludthatok ma veled?- Valamit nagyon pötyögött a telóján, de még így is látszott rajta, hogy fülig elpirult. Bár én is megszeppentem egy kicsit.
-Gyere Char-na ezzel a lendülettel le is ültem mellé-nézünk valami filmet?
-Igeeen, de ne szerelmeset jóó?
-Okés Charlesem nem lesz romantikus-hogyan is szólított? Charlesem???Próbáltam úgy tenni, mintha meg sem hallottam volna. Több kevesebb sikerrel, belevörösödtem elég rendesen.
-Oké akkor nézzük meg a Verdákat az olyan cuki mesee-na csak jól tettem, hogy témát váltottam vagyis remélem
-Jó legyen-adta be elég hamar a derekát
Miközben kerestem a mesét elkezdett mocorogni. Betakarózott. Ilyen melegben? Elég érdekes arcot vághattam ha egy idő után szólásra nyitotta a száját.
-Neked meg mi bajod?-nézett rám értetlenül
-Nincs meleged? Én egy boxerben megsülök.-na az utolsó mondatot nem igazán szabadott volna elhagyni a számnak...
Nem szólt semmi csak méregetni kezdte e testemet. Próbáltam nem azzal foglalkozni, hogy a legjobb haverom húga éppen engem méreget bár inkább nem akarom megtudni mi van a másik szobában Carloséknál. Na ebbe a gondolatban úgy elmerültem, hogy időközben megtaláltam a filmet. Éreztem egy tekintetet a férfiasságomnál. Majd felnéztem Melissára aki rögtön elkapta a tekintetét. Közelebb kúsztam hozzá és megfogtam az arcát. Majd húztam magamhoz még közelebb a derekánál fogva. Igazából nem érdekelt senki és semmi. Csak ő és én. Éreztem ahogy a lány szíve egyre hevesebben ver és egyre szaporábban veszi a levegőt. Ezután az ajkaimat az övéhez nyomtam. Ez az érzés még ismeretlen volt. Volt már barátnőm, de vele valahogy sokkal unalmasabb volt, mint Melissával. A testem akarva akaratlanul is cselekedett. Pillangók a hasamban repkedtek össze-vissza. Majd ezt a pillanatot kedves bátyja szakította meg amit be kell vallanom nagyon kínos volt. Próbáltam a lenti részeimet takargatni, de nem igazán sikerült, mert Carlos észrevette és konkrétan kikapott az ágyból. Na ez egyre cikibb. Majd Carlos félre hívott:
-Baszki Charles ha most nem vagyok itt akkor dugtok vagy mi?
-Carlos sajnálom bár őszinte leszek a húgod olyan érzéseket váltott ki belőlem, mint még soha senki. Ezért a mondatomért ki fogsz nyírni, de asszem beleszerettem a húgodba, sőt nem beleszerettem, hanem konkrét beleestem.
Mindig is őszinte ember voltam így nem kerteltem az előbbi helyzetet. Igen menthetetlenül beleszerettem a legjobb barátom húgába.
-Charles igaz ez?- kérdezte tőlem a haverom-Biztos nem csak játszol vele?
-Carlos életemre esküszöm, hogy nem csak játszom vele.
-Charles akkor sok sikert hozzá.
Nem tudom miért lepett meg ez a viselkedése én sem tettem volna másképp. Éppen nyitottam vissza a lány szobájába, aki konkrétan nekem esett olyan hevesen kezdett csókolni.
Melissa szemszöge:
Mikor megcsókolt pillangók százai keringtek a gyomromban. Azt akartam, hogy ennek a mesébe illő történetnek sose legyen vége ám ekkor a bátyám jelent meg a szobámban. Aki konkrétan kirántotta az ágyból a mellettem lévő monacóit. Majd mindketten kiviharoztak a szobámból. Nem voltam egy kíváncsi egyéniség soha, de most előtört belőlem. Így oda lopakodtam az ajtóhoz ami előtt a bátyám és Charles állt. Annyi eszük ezek szerint nem volt, hogy arrébb menjenek, hogy ne halljam őket, de ez most előnyömre vált.
-Baszki Charles ha most nem vagyok itt akkor dugtok vagy mi?
-Carlos sajnálom bár őszinte leszek a húgod olyan érzéseket váltott ki belőlem, mint még soha senki. Ezért a mondatomért ki fogsz nyírni, de asszem beleszerettem a húgodba, sőt nem beleszerettem, hanem konkrét beleestem.
Ezekre a mondatokra a szívem megdobbant olyan hevesen, hogy azt hittem kiugrik a helyéről. Akkor abban a percben eldöntöttem, hogy megcsókolom Charles abban a másodpercben amikor csak belép.
-Charles igaz ez?- hitetlenkedett a bátyám-Biztos nem csak játszol vele?
-Carlos életemre esküszöm, hogy nem csak játszom vele.
-Charles akkor sok sikert hozzá.
Ahogy az utolsó mondat elhangzott Charles már lépett is be az ajtón. Én nem haboztam tovább és megvalósítottam a tervemet. Keze visszasonfordált a derekamra, majd magával húzott az ágyra...
Tiktok: petrawriter_
DU LIEST GERADE
Két tűz között /BEFEJEZETT/
FanfictionMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?