NSFW içerir lütfen rahatsız oluyorsanız bu bölümü atlayın.
Geto tatlı bir oda arkadaşıydı.
Bir şeye ihtiyacın olduğunda her zaman sana yardım edip eksik olan şeyi tamamlıyor, herhangi bir şeyi ödemek istediğinde elini geri çeviriyor ve kendisi ödüyor. Parası nereden geliyor emin değildin. Geto evi temizler, akşam yemeğini pişirirdi, sanki ikiniz evlenmiş gibiydiniz.
Gojo, Geto'ya senin dışında biriyle bir araya gelip gelmeyeceğini sormuştu (ve tabii ki, klasik Gojo tarzında, bir soruyu dolaylı bir şekilde sormada yetenekliydi), Geto'nun sert ve ani "hayır"ı Gojo'nun ağzının kulaklarına kadar güldürmesi için yeterliydi.
O bile her şeyin ne zaman başladığından emin değildi. sen her zaman üçüyle arkadaştın; Gojo, Shoko ve Geto. Onların maskaralıklarına katılırdın ve lisede başlarını belaya sokardın. Dördünüz birlikteyken neredeyse hiç sıkıcı zamanınız olmazdı, sana bir arkadaş gözü ile bakıyordu ama o gözler bulanıklaşmaya başladığınad işler değişti.
Kendini çekici bulurdu ancak Gojo'nun canlı kişiliğinin veya Shoko'nun alaycı ve havalı tavrının gerisinde kaldığına inanıyordu.
Sıkça istemeden gözünü kapatıp düşünürdü. Mesela seninle bir gün geçirdiğini , doğum günün için en iyi hediye seçeneği bulmaya çalıştığını veya Shoko ile film gecesi düzenlediğinizi, senin Geto'ya, yeni tırnaklarını ve saçlarını beğenip beğenmediğini sorduğunu düşünüyordu.
İkiniz de çok yoğundunuz, Shoko Tıp fakültesinden döndüğün de, İkinizin de o zamana kadar bir şeyler yapmış olmanız gerektiğini varsaydı ama ilişkiniz duraksama noktasına gelmiş, kurumuştu.
Gojo işleri kendi eline almaya karar verdi; Üniversiten evinden uzaktaydı ve Geto şans eseri Üniversitenin yakınlarında oturuyordu. Gojo sana onun yanına taşınman için teklifte bulundu.
"suguru, lütfen... sadece iki saatlik bir ders için saatlerce yolculuk yapmak istemem."
Shoko ve Gojo gülüyor, kolunu sana doluyor, "zavallı arkadaşına yardım et, suguru." Gojo ona sonuna kadar eziyet eder.
''Pekala tamam...''
SON DEFA UYARIYORUM NSFW VAR
Senin kolların ona teşekkür etmek için boynuna sıkıca sarıldığında, göğüslerinin göğsüne değmesi yüzünden sertleştiğinde gram pişmanlık duymuyor.
"Evet... sorun değil." nefes nefese, yumuşak bir sesle konuştu.
Suguru, aynı gün taşınmak istemediğin için Tanrı'ya teşekkür etti, çünkü daire boyunca duyulan tek şey, senin parlak gülümsemenin olduğu bir polaroid fotoğrafına bakarken mastürbasyon yapmasıydı. Hafifçe adını söyleyerek boşaldığında, suçluluk onu içten içe yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
ФанфикJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt