"Benim olacaksın Elly,güçlerin benim olacak!"
"Kimsin sen kimsin!Ne.istiyorsun benden!"Karanlık bir odadaydım sanki.Bu rüyamı yoksa gerçekmi.Ahh sanki kalbim sıkısıyor.Nefes alamıyorum.Kalp krizi geçiriyor olabilirmiydim?Lanet olsun!
Mary
Bir çığlıkla uyandım.Elly?Elly!!Tanrım nefes alamıyor!Hemen Helen'in yanına gittim.
"Lanet olsun Helen uyan!Elly nefes alamıyor!!"
Bunu söylerken bir yandanda gözyaşlarıma hakim olamıyordum.
"Helen!"
Uykusu ağır olduğu için onu uyandırmak zordu.O yüzden onu bırakıp Elly'nin yanına gittim.Nefes alamıyordu.Kıpkırmızı kesilmişti.
"Elly lütfen uyan!Hadi canım kendine gel!Elly LÜTFEN!"
Olmuyor,uyanmıyor!Ne yapmalıyım.Tanrım beynim uyuşmuştu.Korkuyordum,çok korkuyordum Elly'nin ölmesinden korkuyordum.
"Yardım edinnn!! Kimse yokmu!!"
hemen yanıma gelen kişiye baktim Helen uyanmış,çığlıklar atıyordu.İkimizde ağlıyor yardım diliyorduk.En sonunda bize doğru koşan Jack'i gördük.Geldiğinde gozleri büyümüştü.Hareket etmiyordu.
"Jack bize yardım et!"
Helen'in ve benim cığlıklarim odayı dolduruyordu.Sonunda herkes odanin etrafını sarmaya başladı.Ama Jack hala hareket etmiyordu.
"Jack!YARDIM ETT!"
Eric gelmeseydi Jack'in bisey yaptigi yoktu.Ağlıyormuydu??
Elly
Hala boşluktaydım cıkamıyordum.Canım cok acıyordu.Nefes alamıyordum.Galba sonum gelmişti.Noluyor?birisi beni bi yere götürüyor galba.Helen'in ve Mary'nin haykırışlarını duyuyorum.Eric?Eric?Bu Eric'in sesi.Beni götüren oydu galba.Ahh! Dayanamıyorum.Gücüm tükeniyor.Ve kendimi Eric'in kollarına bırakıyordum.
Jack
Kıpırdayamıyorum.olduğum yere cöktüm.O?ölecekmiydi?Daha onunla kotülerle savaşacaktık.Fakat o basit bir kalp krizinden ölecekmiydi?Hayır ölemez!izin vermem.Ama hareket edemiyordum.Onun yanına gidemiyordum.Eric gelmeseydi yine hareket edemicektim.Suan şokmu geciriyorum?Tanrım..
Elly
Yavaş yavaş gözlerimi açtım.Başım!Herkes etrafıma toplanmış,bana endişeli sekilde bakıyorlardı.Yanimdaki müdürün sesini duydum
"Elly iyimisin?"
Tek söylediğim sey "B-Başım"
Mary ve Helen yanima koştular "Bizi çok korkuttun..Şimdi iyimisin?"
Ağlıyorlardı.Çok korkmuşlardı."Şşş kızlar sakin olun ben iyiyim ölmedim merak etmeyin"
Biraz olsun gülümsemişlerdi..
"Ahh!Kafama niye vuruyosunuz"
Mary"Bizi korkuttuğun için"
Eric"Bırakında biraz dinlensin.Şimdi daha iyimisin"dedi yanıma gelip.
"İyiyim saol.Galiba beni sen getirdin buraya teşekkür ederim" dedim en sıcak gülümsemelerimden birini yollayarak.
"Birsey diil.Tabi başkaları orda durmaktan başka birşey yapmayınca-kötü kötü Jack'e bakıp-ben hemen getirdim geç kaldigim icin üzgünüm."
Jack sessizdi sadece bana bakıyordu.Gözlerinde acı çeker gibi bir hali vardı.İlk defa onu böyle görüyordum.
"Pekala neler olduğunu bize anlat Elly duyduğuma göre kimsin sen gibi şeyler sayıklıyormuşsun" dedi müdür.
"Ah evet.Karanlık Lordu'nu gördüm.Bana yine güçlerimi alacağından bahsediyordu"
Herkesin gözleri şaşkınliktan acilmişti.
"Yinemi?" dedi müdür.
"Ah evet daha oncede olmuştu."
"Senin güçlerinden haberdar ah olamaz!O senin peşinde!"
Arkadaşlar gerçekten üzgünüm zaman bulamıyorum ben dershaneye gittiğim için vaktim pek olmuyor.
HATALARIMI YORUMLARA YAZARMISINIZZZ.....SİZİ ÇOOOOKKK SEVİYORUUUMMM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler
Fantastik16 yasında özel güçlerinizin olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Elly bu güçlerini yeni öğreniyor ve dünyayı kurtarması gerekiyor.Bakalım hangi maceralara atılacak...