balo ( chanseung)

68 6 1
                                    

Ya aga bak soruyorum bütün herkes için ayrı finaller yaziyimi diye yaz diyonuz sonra ne okunma var ne yorum nede oy eğer hikayeyi bozmuş derseniz bu dahil diğer shipide silcem

İyi okumalar

------------------

Üstüme gelmiş yüzümü yalayan titiyi kucağıma alıp kalktım Chan ile beraber yaşamaya başlayınca onu sahiplenmiştik. Titiyi yere bırakıp yatağa tekrar uzandım daha sonra gözlerimi yanımda yatan bay bang ile buluşturdum.
" üzgünüm sevgilim ama uyanmalısın" yüzüne minik öpücükler bırakınca elini saçıma atıp benimle oyun oynayan çocuktan ayrıldım.

     Mutfağa inmiş kendim için hazırladığım mısır gevreğini yerken bir yandanda televizyonda bulduğum bir hetero dizisini izliyordum. Zaten yalnızken pek fazla bl izlemeyen biriyimdir. Duştan çıkan Chan mutfağa gidip elinde meyve tabağıyla  yanıma geldi. " ne izliyosun " gevreğimden bi kaşık daha alıp kısa bir cevap verdim
" bilmiyorum öyle karşıma çıktı " elindeki tabağı koltuğun önündeki komidine koyup aldığı kirazı uzattı " al bakalım " gülümseyip kirazı yedikten sonra elimi beline geçirip sıkıca sarıldım. " bu gün jisungla buluşmam lazım " düşünüp kafa salladıktan sonra o da bana sarılıp mırıldandı " bende minhoyla buluşucam".

     Chan ile beraber önce spor salonuna gelmiş şimdi ise min ve jisungla buluşmak için avmye gelmiştik. " hyung benimle biraz gelirmisin " minhonun bu sözü üstüne Chan benimle ilgilenmeyi bırakıp bütün odağını minhoya vermişti. " şeyy hyung yüzük almamız lazım"
J

isung şu an lavoboya gitmişti minhoda sanırım bunu fırsat bilmiş olmalıydı
" tamam bakalım min de ne için " iyice masanın üstüne kalkıp bize yaklaştı " jisunga evlilik tekfili edicem " .

     Jisung ile oturmuş gördüğümüz bir kıyafet hakkında konuşuyorduk. Ben biraz moda tasarım işlerinden anladığım için jisung internette gördüğü bir kiyafeti bana anlatıyor ve kıyafet için liste hazırlıyorduk. Telefonum çalmış ve Chan hyung aramıştı benden jisungun yüzüğünü istiyordu. Bunu nasıl yapacağımı bilmesemde telefon için yanından uzaklaştığım jisungun yanına döndüm.

     " jiss bana yüzüğünü verirmisin" jisung yüzüklerine çok değer verirdi bu yüzden de ondan yüzük almak imkansızdı. " nedenki"
Al işte şimdi naneyi yedin seungmin uydur bir bahane
" hiç sadece modelini beğendim hyunga göstercem onun annesi tasarımcı ya onun için " inanmış olmasını umuyordum ama çok zor gibi gözüküyordu. Çantasından çıkardığı yüzüğü elime alıncağım sırada elimi tutup " resmini çek " dedi. Tanrı aşkına ne bok yemem gerekiyordu?

     " seung dondurma Alıcam çantama göz kulak ol " yanımdan ayrılan jisung ve önümdeki dondurma kuyruğu arasında git gel yapan gözlerim birden jisungun çantasına kayıp içinden yüzüğü çıkardım. Çantasını jisunga götürüp " ben lavoboya gidiyorum" tarzında biseyler söyledim. Tanrıdan tek isteğim jisungun çantasına bakmamasıydı.

       " bana bak minho bı daha işlerini kendin hallet senin yüzünden hırsız oldum " diyerek elimdeki yüzüğü üstüne attım.  Arkamı döndüğüm gibi direkt olarak jisungun yanına geçtim.

      Sonunda gün bitmişti gelen aşırı yorgunluğun ardından sadece eve gidip uyuma isteğim vardı. Eve geldiğimizde önce sıcak duş aldıktan sonra odaya geçtim elinde kahveyle çalışma masasında çizim yapan beyfendinin yanına oturdum. " ne yapıyorsun" kafasını odaklandığı yerden bana döndürüp kahveyi bana uzattı " bu senin " kahvemdwn bir yudum aldıktan sonra çizdiği resimlere göz gezdirdim hepsi çok iyiydi biri hariç benim gülerken bir portremi çizmişti. O her ne kadar gülüşümü sevsede insan kendisi sevmeyince olmuyordu işte. Daha önce birçok kez o resmi atmayı denesemde izin vermemişti. Ellerini ceneme koyup odağımı kendine çekti
" bebeğim uyuyalım mı" kafa salladıktan sonra yatağa kendimi atmıştım bile.

little squirrel || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin