Kedves Mon Chéri!
Mikor megláttam ezt a ruhát egyszerre rád gondoltam, mert tudtam, hogy úgy néznél ki benne, mintha menyasszony lennél. Bevallom örülnék neki, ha ilyen menyasszonyom lenne, de most készülődj Édes. Miután felvetted jöhetsz is már az ajtóhoz kint leszek előtte.
Puszi a te Charlesod!<3Miközben olvastam a levelet elmosolyodtam és rögtön indultam is felvenni azt a meseszép ruhát. Miután felvettem mentem és kerestem egy fehér magassarkút hozzá. Majd úgy toppantam a bátyám elé. Ő pedig rám nézett kicsit a fejét megdöntve és végig mért tetőtől-talpig. Majd megszólalt:
-Mindig is tudtam, hogy szép húgom van, dehogy ennyire? Na, de menj, mert a lovagod már vár.
Nem mondtam semmit csak nyomtam egy puszit az arcára és már siettem is ki, ahol Charles várt egy nagy vörös rózsa csokorral. Meglepett a fiú udvariassága hiszen ő sosem volt oda az ilyen dolgokért. A srác álla a földig ért mikor megpillantott. Nem szólt semmit csak közelebb húzott magához, majd egy lágy csókot hinetett az ajkaimra. Amibe az egész testem beleremegett. Ezután megfogta a kezem és elhúzott magával azonban nem a bejárati ajtó felé, hanem az Arthurral közös szobájukhoz. Berontott, majd odasietett az éjjeli szekrényéhez ahonnan kirántott egy piros papírdobozt. Szerencsénkre az öccse nem tartózkodott a szobában. Majd ismét közelhúzott magához és így szólt:
-Erre még szükségünk lesz az este folyamán.- és egy újabb csókot nyomott a számra. Mire észbe kaptam, hogy az egy óvszeres doboz már húzott is tovább magával. Mondtam már, hogy megőrít ez a szép fiú?
Mikor kiértünk a házból egy gyönyörű vörös Ferrari fogadott bennünket. Charles előre sietett, hogy ki tudja nyitni az ajtót nekem. Majd miután beszálltam be is csukta utánam. Mikor elindultunk csend volt, de nem az a fajta kínos csend, hanem a nyugis, kényelmes. Láttam, hogy a part irányába megyünk. Charles tuti emlékezett, hogy szeretem a tengert, de azért megkérdeztem.
-Char, te emlékeztél, hogy szeretem a tengert?- néztem felé valószínűleg csillogó szemekkel, majd ő is rám nézett.
-Hát erre, hogyan ne emlékeznék? Mikor 0-24ben a fejemben vagy?
Hogy ez a srác képes ennyiszer elpirítani. Hála istennek nem kellett ezen agyalnom sokat, mert meg is érkeztünk a kikötőbe.
-Char és pontosan mit is terveztél csinálni?- tettem fel a kérdést egész meggondolatlanul
-Mon Chéri szerinted mire kellett nekünk az a piros doboz?- nézett rám perverzen, mire én inkább kicsit meggondoltabban fel tettem a kérdést
-Mármint azon kívűl...
-Hát igazából szerinted, miért jöttünk a kikötőbe? Látod azt a yachtot -mutatott a hajó felé amire én bólintottam- na ma azon fogunk éjszakázni csak te meg én.
Fogta meg a kezem gyengéden, majd elindultunk az előbb mutatott jármű felé. Fura érzés volt úgy lenni, hogy tudom csak mi ketten vagyunk és nem zavarhat meg senki, maximum paparazzik, de ők most nem érdekeltek. Mire odaértünk a hajóhoz Charlesszal egyre közelebb voltunk egymáshoz. Mikor beléptünk a yacht ajtaján az egész tér piros LED-del volt kivilágítva. Na Charles te aztán nem vagy semmit. Hátra fordultam, majd rá néztem, mélyen a szemébe és neki vetettem magam. Heves csókolózásba kezdtünk és mindkettőnkről szépen lassan lekerült a ruha vagyis a rajtunk volt még a fehérneműig jutottunk amikor valaki kopogtatott. Charles nagy bőszen elindul az ajtó felé közbe felhúzza a nadrágját és az ingjét, hogy akárki is az ne értse félre. Mikor kinyitotta az ajtót meglepettség kátszodott rajta. Ezért felvettem az egyik felsőjét ami combközépig ért mivel nem vagyok egy magas termet. Elindultam Charhoz és mikor meghallottam ezt az simerős hangot pont úgy fagytam le, ahogy csak lehetett.
Charles szemszöge:
Tökéletes estét terveztem a tökéletes lánynak akit szeretek. Na ez a mondat enyhén szólva is nyálasra sikerült na se baj. Tehát mindent megszerveztem a yachtól elkezdve a csokron át tényleg mindent, viszont egy ruhán megakadt a szemem egy gyönyörű fehér, földig érő és combközépig felvágott egyberészes szoknyán. Gyorsan felmentem a honlapra és megnéztem, hogy a legközelebbi üzletükben van-e. Szerencsémre pont volt és még Melissa mérete is. Meg is vettem, majd elindultam vissza a Sainz házhoz. Kopogtam Melissa ajtaján és Carlos nyitott ajtót.
-Gyere csak be Melissa még fürdik.
-Jajj nem csak ezt akartam hozni-nyomtam a kezébe a fekete szalaggal átkötött fehér dobozt- ezt viselje ma este.
-Húha hős szerelmes Charles Leclerc átadom neki- mosolyogott egyet- De megígéred, hogy vigyázol rá!
-Mint a szemem fényére.-erre a kijelentésemre Carlos férfiasan megölelt
-Na menj te is készülődni, mert ismerlek fél óra mire a hajadat beállítod- na igen túl jól ismer
Visszamentem a szobámba ami Arthurral közösen van és felöltöztem. Hajam full jól nézett ki.
Már ott álltam Melissa szobája előtt. Nyitódott az ajtó és kilépett a gyönyörű lány. Az állam a földet söpörte ha nem ment le a földszintig. Nem szóltam semmit csak megcsókoltam. Majd a csók után menten vissza is indultam a lánnyal kézen fogva a szobámba, ahol egyszerre a az éjjeli szekrényem felé vettem az irányt és kihúztam belőle a még bontatlan óvszeres dobozt, majd visszamentem Melissához.
-Erre még szükségünk lesz az este folyamán.- és újra megcsókoltam. Ez az érzés sokkal jobb volt, mint az álmomban.
Mikor kimentünk egy piros Ferrari fogadott minket. Gyorsan előre szaladtam, hogy ki tudjam neki nyitni az ajtót. Majd mentünk tovább a tenger felé. A lány egyszer csak megkérdezte:
-Char -ettől a becenévtől még mindig elpirultam szerintem- te emlékeztél, hogy szeretem a tengert? -olyan édes volt azokkal a csillogó szemeivel, hogy beletudnék őrülni.
-Hát erre, hogy ne emlékeznék? Mikor 0-24ben a fejemben vagy?
Na jó imádom ezt a lányt ez már ténnyé vált. Mikor kiszálltunk a kikötőben először furán nézett rám.
-Char és most pontosan mit is tervezté csinálni?- tette fel a kérdést könnyen félreérthetően
-Mon Chéri szerinted mire kellett nekünk az a piros doboz? -néztem rá elég perverzen ami után egy kicsit megint elpirult
-Mármint azon kívűl...
-Hát igazából szerinted miért jöttünk a kikötőbe? Látod azt a yachtot-mutattam rá a hajóra ő meg hevesen bólogatott-na ma azon fogunk éjszakázni csak te meg én.
Megfogtam gyengéden puha kezét és bementünk a majdnem ház nagyságú yachtra. Piros fény világított amire a velem szemben lévő spanyol lány egyszerre be is indult. Tudtam én, hogy jó ötlet lesz ez. Már majdnem eljutottunk a forduló pontig mikor csengettek. Baszki ki csenget be egy hajóra? Egyáltalán ki szerel egy hajóra csengőt. Na mindegy menet közben felöltöztem és mikor kinyitottam az ajtót egy magas spanyol sráccal szemben találtam magam. Nagyon fel volt háborodva valamire, mert csak ezt szajkózta:
-Hol van az a kis k***a, a pénzem kell!!!
Mit ne mondjak elég ijesztő volt a fiú ez nem is fiú ez egy vadállat baszki...
-Mármint most kiről van szó?
-Ne nézz hülyének tudom, hogy itt van Melissa!!!
Ekkor fagyott meg bennem az összes vér. Viszont nem csak bennem, hanem a mögöttem álló lányban is.Tiktok: petrawriter_
YOU ARE READING
Két tűz között /BEFEJEZETT/
FanfictionMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?