Burak'ın karakter detayları projeksiyonda çıkmıştı.
[Tıklayın] yazan yere tıkladıktan sonra benimkisi gibi bir karakter ekranı çıktı.
Kişilik Özellikleri:
Kaba, Ağzı bozuk, Alaycı, Sorumluluk sahibi, Sabırlı, Hırslı, Sporu sever.
Karakter Geçmişi:
Lisede yan gelip yattı. Karı kızla takıldı. Üniversite sınavında iki sene mezuna kaldı. Discord Moderatörlerini andıran dört kişiyle aynı eve çıktı. Bu dört kişiden zehri alıp role play müptelası oldu.
Stat Puanları
(1 puan dağıtabilirsiniz)
Güç: 2 {puan vermek için bas}
Çeviklik: 0 {puan vermek için bas}
Dayanıklık: 1 {puan vermek için bas}
Zeka: 0 {puan vermek için bas}
Farkındalık 0: {puan vermek için bas}
Karizma: 2 {puan vermek için bas}
KAYDET
"Sanırım bir puan dağıtabilirsin." dedim, "Bir de dayanıklık ve karizma statında fazladan puan var."Bu bende de, zeka ve farkındalıkta fazla puan vardı. Sanırım zar, herkese gerçek hayatta iyi oldukları alanlarda fazladan iki puan basmıştı.
Role play'de belli bölümleri geçince veya düşmanlarla savaşıp galip gelince seviye atlanır. Seviye atlanınca stat puanı dağıtmaya izin verilir.
Dağıtabileceğimiz bir puana da aynı olay olmuştu sanırım.
Benim başlangıçta stat puanı dağıtmam ayrı mesele, seviye atlamak ayrı...
"Çevikliğe puan vereceğim. Diğerlerine de yapalım herkes puan versin." dedi.
Puan verip kaydet'e bastı.
"Kanka.." dedi. "Birden.. garip..." Kafası arkaya doğru sallandı.
Ben "kaydet"e bastığımda bayıldığımı hatırlayınca aynısının Burak'a da olabileceğini hissettim.
Birden öne atılıp kafaüstü yere çakılmasın diye Burak'ı tuttum. "Tamam.." dedim, "Sıkıntı yok, bekleyeceğiz seni" deyip yavaşça yere yatırdım adamı.
Evet...
Sanırım bir süre daha buradaydık çünkü ben bayıldığım zaman gündüzdü, ayıldığımda ise akşam olmuştu.
Hasan da fazla uyudu...
Tekneye yürüdüm. Hasan'ı ve Selman'ı uyandırdım.
Aynı işlemi onlar için yaptık
Hasana yaptığımızda başlangıç statları şu şekildeydi:
Stat Puanları
(1 puan dağıtabilirsiniz)
Güç: 0 {puan vermek için bas}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20'lik Zar (S.FİNALİ)
FantasyBirlikte "Role Play" adı verilen fantastik kutu oyunu oynayan 4 arkadaş oynadıkları evrenin içerisinde bulur kendilerini. Senaryoyu bitirip gerçek dünyalarına geri dönebilecekler mi? Yoksa uyum sağlayıp keyiflerine mi bakacaklar. Ya da başarısız olu...