JUNGKOOK VE BENİM DOĞUM GÜNÜM ARASINDA SADECE 3 GÜN OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ? BUDA ÖYLESİNE BİR BİLGİ İŞTE.
Taehyung dudaklarını Jungkook'un dudaklarından ayırdıktan sonra Jungkook'un beline gittiğini bile fark etmediği elini hemen çekti. Bunu düsünmeden, istediği için yapmıştı. Jungkook'u sinir etmek için değil.
Bunu Jungkook'a fark ettirmemeliydi ama heyecandan konuşamıyordu bile.
Tae:
Benimle uğraşmamalısın Jeon.Arkasını dönerek kapıya doğru ilerleyip ve evden çıkarak arkasında şaşkınlıktan hareket bile edemeyen bir Jungkook bıraktı.
Jk:
Neydi bu şimdi? Ağzına sıçım senin kalbim götümde atıyo! Offf bunu diğerlerine söylesem mi?Taehyung ile konuştuğu sırada yere düştüğünün farkına bile varmadığı çantasını yerden alarak odasına çıktı.
Çantasını bir kenara atarak kendini yatağa bıraktı. Bir süre tavanı izledikten sonra cebindeki telefonu çıkardı. Telefonu açtığı gibi gözüne ilk çarpan bildirim Ay'dan gelen mesaj olmuştu.
Mesajlar
Eğer benimle barışacaksan hakkımda bir bilgi verebilirim.
Tamam barışırım.
Umarım güzel bir bilgidir.
Bence güzel.
Senden 1 yaş büyüğüm.
Namjoon?
Tanıdığın kişileri listenden çıkar.
Off nasıl bulacağım seni tanımıyorsam?
Boş ver kendimi hazır hissedince ben açıklarım zaten.
İyi bakalım.
Hiç kardeşin varmı?
Benim hakkımda çoğu şeyi bildiğini sanıyordum.
Bunu bilemem.
Belki yurt dışına gönderdiniz?
Hayır.
Hiç kardeşim yok.
Senin varmı?
Bir tane var.
Onu tanıyormuyum?
Yanii bence tanıyorsun denebilir.
Tamam. Bu sefer kesin bulacağım kim olduğunu.
Kardeşin nasıl biri.
Tam bir baş belası.
Başına bela almadan duramaz.