Bahtı kara

594 44 0
                                    

♡" Sadece sevmekti suçum"

" Benim gibi bir adamı sevme dedim"

" Ama sevdim"

" Sevmemeliydin"

Dilber kollarını bağlamış Urfa'nın ayakları altında olduğu tepesinde derin nefesler alıp veriyordu sol tarafındaki adam kalbine verdiği ağrı yetmiyormuş gibi şimdide aklını bulandırıyordu.

" Welat ağa ne söyleyeceksen söyle, yeğenimin bu güzel gününde yanında olmalıyım"

" Dilber, seni nasıl ikna edebilirim? ben daha fazla uzak kalmak istemiyorum, ben seninle biz olalım istiyorum uyandığımda sen ol yanımda istiyorum"

" Güldürme beni Welat, arkadaşımın koynuna giren adam mı bunları bana söylüyor?"

Zehirli dilini her fırsat kullanacaktı yıllardır içine atmıştı

" Dilber,ben böyle olmasını istemedim. Hiç bir şey göründüğü gibi değil. Söylesene bizden artık olmaz mı?"

Bu soru Dilber'in nefesini kesti neydi onu boğan o his ne cevap vermesi gerektiğini bilmiyordu ama gururu vardı ayakları altına alıp ezemezdi.

Neydi onu korkutan arkasından edilecek sözler mi kimisi ona hayırlı olsun arkadaşının çocuklarına sahip çıkarsın diyordu, kimileri de ' Dilber bu ölümü beklemedi mi' Welat ağa'nın kollarına atlamaya hevesliymiş gibi

" Dilber'im"

" Sus ismim dökülmesin dudaklarından, kulaklarım işitmesin artık sesini. Geç kaldın biz olamayız. Ben o çocuklara anne olamam ben bunu yapamam bana ihanet eden bir kadının.."

" Zaten yeterince geç kalmadık mı? inadın yüzünden gururun yüzünden"

" Tek suçlu sendin beni görmezden geldin, ananın biçtiği kaftanı giydin benden olumlu bir söz işitemezsin bunu yapamam bana ihanet ettiniz unutmamı bekleme.."

" Allah benim belamı versin ben bilmiyordum bilseydim... eğer bilseydim sen olduğunu.."

" Güler geçerdin, hep yaptığın gibi"







Geçmiş

" Fisun ben geldim, kız nerdesin"

" Geç salona bekle saçımı düzleştirip gideriz"

" Kızım sana dün ne dedim erkenden kalkmalıydın matematik hocası yakacak bizi"

" Dilber beni delirtme bitmek üzere zaten"

" Kimin için süsleniyorsan"

Fisun gözlerini devirdi sanki arkadaşı bilmiyordu kimin için süslendiğini

" Haspama bak her gün buraya süslü gelen mi söylüyor bunları"

Dilber avluya indikten sonra pencereden yansımasına baktı üzerini düzeltip saçlarını açtı Berzan abisi izin vermiyordu okuldaki çocukların aklını başından alırmış bu hali ama o sadece birine göstermek istiyordu Welat ağaya.

On beş yaşında baslamıştı ona hayranlık besliyordu abilerinden sonra bu adama hayrandı.

Şimdi lise son sınıftı, son zamanlarda abisinin aldığı tehditler sonucu yalnız gidemiyorlardı Fisun'la yanlarında hep korumalar vardı küçük değildi Mihrimah gibi.

Küllerin içinde ( Aşk serisi I)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin