Pervinle buluşma

3.1K 87 8
                                    

Yağmur Ayşe hanımı ikna etmenin verdiği huzurla e tabi bır de pansumanın ve ilaçlarında verdiği rahatlıkla kendini uykuya teslim etti.

Ayşe hanım yağmurun uyuduğunu görünce odadan sessizce uzaklaştı.

Onu çok iyi anlıyordu. Oda zamanında çok kez kaçmaya çalışmıştı. Ama bir türlü başarılı olamamıştı. Çünkü kimse kendisine yardim etmemişti. Ait olmadığın bir yerde kalbinin ait olmadığı bir adamla yaşamak nasıl bir his, çok iyi biliyordu .

Yağmurun ne yapacağını nasıl kaçacağını  bilmiyordu. Kendince de bir plan yapmalıydı yağmur başarısız olursa devreye sokmak için kullanmalıydı.

Yağmurun ve ayşe hanımın kafası biraz olsun rahatlamıstı ama yamanın kafasının için sanki dünya savaşında gibiydi. Oda ne  yapması gerektiğini bilmiyordu. Yağmura nasıl davranmalıydı bilmiyordu.

O tanıdığı hiç  bir kadına benzemiyordu. Hırçın, asi ve dik başlı bir kadındı. Yamanın yağmura tutulmasının belki  de en büyük nedeni buydu.

Bu zamana kadar hiç bir kadın kendisine karşı koymamıştı. Annesi bile yaman ne derse onu yapardı . Zerda desen yaman nefes alma dese nefes al diyene kadar nefes bile almazdı. Ama yağmurun kuralları vardı duvarları vardı.

Onu kendisine alıştırması gerekiyordu çünkü eşiydi bir ömür  beraber yaşlanacaklardı.

Yaman işten çıkıp eve geldiğinde her zaman ki gibi Yağmur uyuyordu. Yaman da yere battaniye serip yastığını koyarak  uykuya daldı 

Yaman ağanın bugün için güzel planları  vardı yağmurun duvarlarını biraz olsun delebilecekti .

Sabah olduğunda yağmur erken uyanmış banyoya gitmiş sırtına şu değdirmeden vucudunun ön kısmını yıkayarak duş almıştı. Yaklaşık 1 haftadır sırtında ki yaralardan dolayı banyo yapmamıştı. Bugün ise yaraları iyice toparlanmış morluklar iyiden iyiye silinmişti.

Yağmur çok zaman kaybetmişti. Nikah reddi hakkı için sadece 1 haftası kalmıştı.

Duş alırken bir yandan da plan yapıyordu kaçmalıydı ama ayşe hanıma verdiği sözü de tutmalıydı.  Bu yüzden de pervınle konuşması gerekiyordu . Kendisinin pervınle konuşmasını ne yapıp ne edip sağlayacaktı.

Duştan çıktıktan sonra dolaba yaklaştı dolapta bu sefer Zerdanın elbiseleri yerine kendi elbiselerini görmeyi beklemiyordu. Yamanın kendi evinden aldırdığına emindi. Sonuçta onun gibi bir kuralsız evinin anahtarına da çok rahat ulaşmıştır diye düşündü.

Ama işine de gelmişti sonuçta  Zerdanın elbisesini bir daha giymeyi asla düşünmüyordu.

Hemen altına bir kot pantolan üstüne de bol rahat bir siyah tişört geçirdi. Tişörtün bir tarafından tutup pantolonun içine soktu.

İçine iç çamaşırı giyememişti. Zaten babası kemerle dövdüğünden belli takamıyordu. Taktığında canı çok yanıyordu. Bol bir tişört seçmesinin sebebi de biraz da buydu. İçini belli etsin istemiyordu .

Bugün sırtı pek agrımadıgı için odadan dışarı çıkacak ve pervının yanına gitmek için bir bahane bulacaktı .

Yağmur üstünü giyip saçını taramıştı ki yaman gözlerini araladı. Anlamaz gözlerle yağmura bakıyordu. Çünkü  bir haftadır yağmur yamandan önce hiç kalkmamıştı .

Yaman yattıgı yerden ayağa kalktı. Yağmura döndü

-hayırdır erken uyanmışsın ağrın mi var  dedi

Bedeli Berdel(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin