2.BÖLÜM:KAÇIŞ

13 2 0
                                    

Bir gün tekrar su satarken barış kanka gel gidelim içimde kötü his var dedi bende kanka bişe olmaz dedim ve 2-3saat sonra zabıtalar geldi ve biz kaçtık ama tek sıkıntı suların hepsi orda kalmıştı zabıta almış olabilirdi.

Biz canımız sıkkın gezerken bitane 19 yaşlarında biri bizim su dolu kovayla ilerliyordu yanına sakince gidip elindeki bizim kovamız lütfen verirmisin dedik çocuk aksi çıkıp küfür etti.

Biz sakin kalmaya devam ederken bizi yitip yürümeye devam etti.

Biz kalkıp koşarak yanına gidip yer atıp biraz patakladıktan sonra kovayı alıp saklandık dövdümüz kişinin çetesi varmış ve kendimizi hiç güvende hisetmiyorduk ve 1hafta evde gizli bir şekilde kalmaya çalışırken babama yaklandım ve beni korku amaçlı dışarı koydu ama ben ciddiye almıştım arkadaşımı aradım ve herşeyi anlatım ailesinede anlatım ve bir süre orda kalmıştım.

Tam beş gün boyunca arkadaşımda kalmıştım kendime otel tutmak istiyordum bir otele gitmiştim tam fiyatı sorucuakken yanımdaki kızı gördüm ve dona kaldım.

Kızla tanışmak istiyordum ve sesim titreyerek ssse-la-m dedim oda bana merha nasılsın dedi ve bi 20DK konuştuk adı ise Süeda ydı ismi gibi kendiside güzeldi.

Esmer,dolgun dudaklı,zayıf ve kısa boyluydu.

Oteli tutmuştum ve aylık 900TL vericektim ama sadece birinci ayı ödeyebilmek için param vardı ve su yerine

Çikilota,kek,soda,cola satıyordum.




TEK UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin