1. Number 90

517 23 3
                                    

Heeii, ik ben Kristel. Ik ben een Badgirl. Ik heb al meer dan 90 jongens gehad, en ze leren het nog steeds niet. Maar Brandon, mijn best friend is nog nooit mijn slachtoffer geweest. Ik heb bruin blond haar. Ben 1.79 meter lang en heb bruine oogjes. Mijn broer Jonas is ook een player. Ik heb alles van hem geleerd. T zit in de familie. Ik woon in een villa, en we zijn best rijk. Niet super, geen miljonairs maar we hebben wel wat. Mijn vader en moeder zijn vaak weg op zakenreizen. Maar daar zijn we aan gewend. Mijn broer is al 18, ik ben 15 | 'Hee zussie! Wakker worden!' Hoor ik zacht. Opeens wordt ik wakker. 'Aaaaaaaaah!' Schreeuw ik. 'Verdomme Jonas!' Zeg ik en kijk hem boos aan. 'Ja, sorry jij werd niet wakker' Zegt hij en lacht hard. 'Ja, maar was ijskoud water de oplossing?!' Ugh. Broers he. 'Ik ben 15! Je hoeft geen babysitter meer te zijn hoor!' Schreeuw ik kwaad en duw hem de deur uit. Snel doe ik de deur op slot. 'Heb je je maandelijkse moment weer?!' Schreeuwd hij. Maar ik hoor nog een lach. 'Wie is die andere lach?' Vraag ik terwijl ik kleren uit zit te zoeken. 'Das Brandon' Zegt hij en Brandon loopt de trap op. 'Mag ik binnenkomen?' Vraagt hij zachtjes. 'Jha, eerst ff aankleden' Zeg ik. Als ik aangekleed ben doe ik de deur open. 'Heyy slaapkopje!' Zegt hij en knuffeld me. 'Het was jouw idee he' Zeg ik en lach nu zelf ook. 'Beetjj wel. Trouwens der komt een nieuwe op school' Brandon lacht vreemd. 'Nieuw slachtoffer?' Vraagt hij. 'Als het een jongen is wel' Zeg ik en trek mn wenkbrouwen op. 'Hoe laat begint de eerste les?' Vraag ik en wenk zijn telefoon. 'Het 2de' 'VERDOMME JONAS!' Roep ik keohard naar benenden. 'WAT NU WEER KLEINTJE?!' Schreeuwd hij hefig terug. 'Ik heb pas over 1 uur!' Grom ik. 'Blijft Brandon spelen' Zegt hij gemeen. 'Jonas, kom op! Hem doe ik geen pijn hoor! Sukkels zoals jou wel!' Roep ik terug. 'Wat zei je?' Zegt Jonas en komt de trap op. 'Niets hoor' Zeg ik en kijk onschuldig. 'Nu ga ik je... KIETELEN!' Zegt hij. Ik ren weg. 'Nee! Niet doen kleine!' Schreeuw ik, maar ik wordt al vast gepakt. 'Hahahahaha! Laat haha! Meeee hahahaha! Los!!! Hahahahaha!' Lach ik hard. 'Wat is het magische woordje?' Zegt hij. 'Brandon! Help!' Roep ik. Hij staat lachend te zitten. 'Irritant kindje! Kom hierrr!' Zeg ik. 'Wat nou irritant? Nu kom ik je zeker niet meer helpen he' Zegt Brandon en houdt zn armen over elkaar. Okay... Dat helpt dus ook niet. 'We moeten naar school. Wil je alsje, alsje blieft ons laten gaan' Zeg ik en lach fake. 'Jha hoor. Veel plezier met the boys eh' Zegt Jonas en glimlacht heel verkeerd. 'Ugh. Laters!' Zeg ik vol enthousiasme. Ik en Brandon fietsen naar school. Veel jongens, en zelfs meiden, kijken naar ons. 'Ze zijn jaloers op je' Zeg ik en hoor gelach. Maar niet van Brandon. Ik kijk achter me. 'Als het Finn niet is' Zeg ik. Hij komt naast ons fietsen. 'Heeii' Zegt hij vrolijk. 'Goed geslapen zeker'. 'Mwah, maar vooral zo vrolijk, omdat ik jullie zag fietsen' Zegt Finn. 'Ugh slijmbal' Zeg ik. Opeens rem ik en fiets snel het schoolplein op. Ik zet mn fiets op de beste plek van heel de school. 'Haha losers!' Roep ik naar Finn en Brandon. Maar die lachen heel hard. 'Wat?!' Schreeuw ik. Owh, dat was een bitch actie... Nja komt goed. 'Kijk eens achter je' Zegt Brandon. Als ik achter me kijk zie ik...

Heeii peeps ^^. Dit is een heel ander verhaal, maat ik heb super veel ideetjes. Dus comment wat je van het idee vind en stem als je het leuk vind! Byeee -XXX- StoereUnicorn ❤

P.s. in dit boek komen ook sexuele dingen in. Ik zet wel een waarschuwing van te voren

The BadGirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu