Rozdział 2:

119 9 0
                                    

[Noeul]

Z samego rana wstałem wraz z dźwiękiem mojego budziku. Pierwsze co robiąc to poranne ćwiczenia. Poszedłem wziąć szybko prysznic po chwili z torby wyjąłem ubrania siostry. Poszedłem do łazienki i ubrałem wszystko jak należy. -No zapomniałem..- Mruknąłem. Ja od pewnego czasu ćwiczyłem. Moja siostra jest po prostu chuda a ja? Mam wyćwiczone pośladki, wyćwiczony brzuch ładnymi rysami i bardziej wąską talię od swojej siostry.

I w ubraniach było to widoczne szczególnie, że większość ubrań była po prostu obcisła. No nic liczę, że nikt nie zauważy. Usiadłem przy swojej ala "toaletce". Wyjąłem jej kosmetyki i doczepy. Zacząłem je wczepiać we włosy. Po chwili efekt tego był zadziwiająco zadowalający bo już wyglądałem jak swoja siostra i to dosłownie. Zrobiłem sobie delikatny makijaż krok po kroku rozpisany w notatkach telefonu dziewczyny. 

Nie musiałem lepić paznokci ponieważ swoje miałem nad wyraz długie. Dlatego też po prostu je pomalowałem. Zjadłem śniadanie i spakowałem torbę. Wsadziłem do niej wszystko co potrzebne. Wziąłem klucze i wyszedłem z mieszkania zamykając za sobą drzwi. 

(Outfit Noeul): 

Ruszyłem w przeciwnym kierunku a dosłowniej mówiąc to do szkoły swojej siostry

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ruszyłem w przeciwnym kierunku a dosłowniej mówiąc to do szkoły swojej siostry. Droga cała zajęła mi może z 20 minut z buta wolnym krokiem. W szkole byłem 15 minut przed lekcją. Rozejrzałem się ukradkiem. Kilka osób przechodząc przywitało się ze mną. Nie znałem kompletnie ludzi. 

Bliźniaki (BossNoeul)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz