Bölüm -20

2.6K 230 187
                                    

Alet hareket etmeye başladığı gibi Minho kendini kastı.

"Şu anda ters dönen bir aletin içindeyiz amına koyayım!"

Felix Minho'nun bu isyanına kahkaha attı.

"Evet işte çok eğlenceli."

Jisung demire sıkı sıkı tutundu.

"Allah'ım ne günah işledim de bu deliyle arkadaş oldum ki?"

Alet yavaş yavaş en tepeye doğru çıkıyordu. Ters döndüğü raddeye yani.

Aletin hızla öne savrulmsıyla Hyunjin hariç diğerleri çığlık attı. Felix'in çığlığı kahkaha ile karışıktı.

Felix tek sakin kişi olduğu için Hyunjin'e döndü. Çocuğun yüzünde ufak bir tebessümle onu izlediğini fark etti.

"Eteğimi tutarken zorlanmıyor musun?"

Hyunjin cevap vermedi ve öne eğilip Felix'in dudaklarına kapandı.

Tam birbirlerinin dudaklarına kapandıkları sırada Ranger bir tam dönüş gerçekleştirmişti. Ama bu öpücük zaten Felix'in dünyasını alt üst etmişti.

MinSung ikilisi çığlık çığlığa bağırırken HyunLix ikilisi baş aşağı şekilde öpüşüyorlardı.

Felix ikisinin dudaklarını tam en tepede aletin durduğu sırada ayırdı.

İkisi birbirlerine aşk dolu bakarken arkadaki Minho'nun çok yaratıcı küfürü duyuldu.

"Anasının amına tren rayı döşeyip siktiğim indirsene bizi aşağıya!"

Felix bunun üzerine kahkaha attı ve göz devirdi. Kısa süre sonra tekrar aşağı indiler ve alet yavaşlamaya başladı.

Minho hâlâ arkada fazlasıyla yaratıcı küfürlerini sıralıyor, Jisung ise beyninin kulaklarından akmadığına emin olmaya çalışıyordu.

Kısa süre sonra alet durdu ve içerisinde bulundukları kabin açıldı. Minho hızla önündeki demiri kaldırıp kemerini açarak kendini dışarıya attı. Hemen ardından hiç beklemeden Jisung'da inmişti.

Hyunjin uçmasın diye tuttuğu Felix'in eteğini bıraktı ve diğer eliyle demiri kaldırdı.

Felix normal bir hızla aletten indi. Sevgilisi de hemen ardından indi kabinden.

Felix güldü ve hevesle ellerini çırptı.

"Çok eğlenceliydi tekrar binelim!"

Hyunjin gülümseyerek Felix'in elini tuttu ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.

"Başının dönmediğine emin misin güzelim?"

"Sen aynı anda hem eteğimin uçmasını engelleyip hem de nasıl tutundun?"

Minho lafa atladı.

"Biz orda ruhumuzu teslim ederken bunlar önümüzde yiyişti mi ben mi yanlış gördüm?"

Jisung titreyen eliyle yanındaki demire tutundu.

"Beynim kulaklarımdan aktı amına koyayım."

Sonra Minho'ya döndü.

"Milletin sevgilisine bak hem eteğini tutuyor hem öpüyor. Benimki de milletin annesinin amına tren rayı döşeyip sikiyor."

Jisung kollarını trip atmak için göğsünde birleştirdi ve Minho'ya arkasını döndü.

Ne olduğunu anlamayan gariban çocuk öylece bakakalmıştı.

"Ben ne yaptım şimdi ya?"

Felix kahkaha attı.

"Bak ben geç olmadan ayrıl derim. Bu otistikten çekeceğin var. En yakın arkadaşı olarak söylüyorum kan kusturur."

Minho Jisung'a anlamaz bakışlar atmaya devam ediyordu.

"Bebeğim ben ne yaptım şimdi?"

"Sus Minho ne yaptığını bilmiyorum ama yaptın işte bir şeyler."

Minho Jisung'a yönelttiği anlamaz bakışları yardım dilenir gibi Felix'e çevirdi.

"Öp geçer" dedi Felix gülmesini zar zor bastırırken.

Minho Jisung'a döndü ve ona belinden sarıldı.

Jisung şaşkınlıkla dudaklarını hafifçe araladı ama istifini bozmadı.

Minho yüzünü Jisung'un boynuna gömdü ve oraya derin bir öpücük kondurdu.

"Ne yaptım bilmiyorum ama yine de özür dilerim sevgilim."

Jisung gülümsedi ve hafifçe kızardı.

"Tamam affettim."

Hyunjin hafif korku barındıran bakışlarını Felix'e çevirdi.

"Bebeğim senden de korkmalı mıyım?"

Felix kahkaha attı.

"Ben o muşmula suratlı mıyım bebeğim? Öyle saçma sapan şeyler için trip atmam ben."

Jisung bir anda Felix'in üstüne atıldı.

"Ben muşmula suratlı mıyım?!"

Ranger sahnesindeki "anasının amına tren rayı döşemek" gerçek hayattan esinlenilmiştir.

Evet o küfürü rangerda ben kullandım.

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin