0.7

144 24 26
                                    


14 yaşına geldiklerinde ikisi de artık liseye başlamıştı. riki'nin planladığının aksine aynı okula düşmüşlerdi. kavga ettikleri günden bu yana, kavga demek pek doğru sayılmazdı aslında birbirlerini paramparça etmişlerdi çünkü, ne sunoo ne de riki birbirini görmemişti. en azından fiziksel olarak yani. sunoo sürekli ondan uzak durmasını gerektiğini kendine hatırlatıyor ama geceyi elinde telefonu eski en yakın arkadaşının sosyal medya hesaplarında gezinirken bitiriyordu hatta bir keresinde telefonuyla birlikte uyuyakalmıştı.

bir yandan da vaktinin çoğunluğunu heeseung, jay ve jungwon ile geçiriyordu. garip bir dörtlü olmuşlardı ancak yine de birbirlerini tamamlıyor gibi bir halleri vardı. sunoo kafasını dağıtırken bir yandan jungwon ile yakınlaştı. ikili çok fazla ortak yanını keşfedince (bir de jungwon jay'den hoşlandığını artık birilerine söyleyebilince) otomatik olarak bir yakınlaşma söz konusu olmuştu.

ayrıca jungwon ona çok yardımcı oluyordu, sunoo için süreç hiç de kolay değildi. en yakın arkadaşının sarf ettiği sözler kulaklarında çınlıyordu bazen ise rüyalarına giriyor aklı onunla çeşitli oyunlar oynuyordu. sunoo gerçekten uzun bir süre bunun sebebini ona verdiği arkadaşça değer sandı, jungwon ve jay'in ilişkisine baktığında ise riki ile eskiden hiçbir farkları olmadığını ve ek olarak daha fazlasına sahip olduklarını gördü.

sunoo, riki'den hoşlandığını fark ettiğinde okulların açılmasına yalnızca bir gün vardı.

"tanrım, ne yapacağım jungwon? ondan hoşlanmak istemiyorum."

"ama bu engelleyebileceğin bir şey değil."

"bana söylediği şeylerden sonra nasıl ondan hoşlandığımı kabul edebilirim ki? tam bir aptalım."

jungwon keyfini sürdüğü elmalı şekerini bir kez daha yaladıktan sonra odanın ortasındaki halıya iki seksen yatıp tavanı izleyen arkadaşına baktı.

"bir süre sonra ondan hoşlanmayı bırakacaksın, kalp yalnızca mutlu hissettiği yerde durur. ilgiyi alamadığında ise o kişi için atmayı bırakır."

arkadaşına hak verir gibi oldu sunoo, belki de riki'yi kafasından silip hemen atamayabilirdi ama liseye başlıyorlardı ve bu onu meşgul edecek bir sürü yeni şey demekti, özellikle de yeni insanlar. yine de gözden kaçırdığı bir durum vardı, birini unutma süreci sancısız geçmez. illa ki acısını tattırır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

never ending story | sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin