İyi okumalarrrss
_________________
Vurulma.
_____________________
Berk gelmişti! Beni görünce koşarak gelip sarıldı, bende kollarımı ona sardım.
"Ahsen sana bir şey oldu diye çok korktum, meraklandır ma bir daha."
"Tamam, meraklandırmam."
Evet, Berk'i vurmam gerekti. Bunu nasıl yapacaktım peki? Ve bunu yapınca olayı nasıl açıklayacaktım? Berk'e ne olacaktı? Gerçekten Berk'i buraya çağırmam aptallık tan başka bir şey değildi. Hayır aptallık etmedim, ve şimdi şu işi yapalım.
Berk'i kendim den uzaklaştır dım ve masa nın üzerinde duran silahı aldım. Bunu yapmalıydım, aslında istesem yapmayabilirdim ama yapacaktım, peki neden?
Silahı Berk'e doğrulttum, şaşkın bakışları ile donup kalmıştı resmen.
"Ahsen? Bu ne şimdi?" Cidden bu ne idi şimdi?
"Ahsen ile bir anlaşmamız varda, korkma fazla zarar almazsın." Akman cidden susmalıydı, acaba ilk onu mu vursaydım?
"Ne? Ahsen neler oluyor ne bu silah?"
"Berk sakin ol, seni omuzun dan vuracağım sadece." Bunu çok basit bir şey gibi nasıl söyleyebiliyorum cidden ki? Ah, sakin olmalıyım.
"Ahsen iyi değilsin, şu an bana silah doğrultuyorsun farkında mısın?" Evet bunu yapıyordum. Ama neden? Kendime güvenmeliyim, eğer ben kendi iradem ile bunu yapıyorsam haklıyımdır.
"Bak Berk, lütfen sakin ol ve sadece yaralanacaksın."
Sonra Akman'a döndüm, memnuniyetle bizi izliyordu.
"Ahsen bunu çok normal bir şey gibi söylüyorsun? Kendine gel lütfen." Ah, evet ne yapmalıydım? Vurmalıydım, eğer biraz daha beklersem vuramayacaktım.
Ve tetiği çektim.
Berk acıyla inledi, ah ne yapmıştım ben?
"Ahsen! Bunu neden yaptın?" Zorlukla konuşuyordu, Akman ise hiç bir şey yapmadan izliyordu, gerçekten mi yani?
"Berk, Berk tamam dur, sakin ol halledeceğim şimdi, hem bak sıyırdı sadece ciddi bir şey yok korkma."
"Hâla neden yaptığını...anlamıyorum!"
Evet haklısın. Peki şimdi ne yapacaktım?
"Ben hallederim." Diyip yanımıza yere oturdu Akman. Şaşırtıcı.
🩸
Berk'in yarasını Akman temizlemiş ti, ve kurşun sadece sıyırdığı için o kadar da hasar almamıştı. Tabii ki bu olay dan sonra Berk neler olduğunu illaki sormuştu ve gerçeğe dayalı bir yalan söyleyip eve göndermeyi becermiştik, biz bunu nasıl becerdik gerçekten?
Ve en sonunda Akman beni kalacağım odaya götürdü, gözlerim yavaş yavaş kapandı ve sonrası karanlık.
🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet İşlenir
Mystery / ThrillerCinayet işlemek kadar zevk veren bir şey yoktu benim için. Şizofren, seri katil, iki yüzlü. İşte bu tam olarak benim, insanları kandırıyorum 112711 2112011271115 gibi, ama aslında değilim. 247113 21120 17272416 bu sayılarda ufak bir giriş şifresi o...