Bu bölümü yayınlandıktan sonra
bölüm biriktirmeye başlayacağım
sanırım..
Neyse hadi bölüme geçelim biz..İyi okumalar dilerimm..
☘️
instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumeeGEÇMİŞİN İZİ
Enes Demire her şeyi anlatırken telefonu çalmaya başladı.Kimin aradığına bakmak için telefonunu cebinden çıkarmıştı ki her ne gördüyse telefonu elinden koltuğun üzerine fırlattı.Bu yaptığı üzerine yanlarına giderek koltuktan telefonu alıp ben de kimin aradığına baktım.Keşke bakmaz olaydım.Hangi insan konuşmak istemeyen birini ısrarla arardı?Tabii ki de Deniz.Hemen aramayı reddederek telefonu kapattım.Telefonu vermek için Enes'e döndüğümde
"Abicim bu numaradan onu engelliyorsun ve günlük hayatında kullanmak için yeni bir hat alıyorsun anladın?"
diye konuşmaya başladım.Eneste
"Bu kız ne yapar eder onu da bulur havuç."
diye cevap verdi.
"Orası da doğru.Benim hakkımda sizden hariç kimsenin bilmediği şeylere ulaşıyorsa onu da yapar."
Kız ajan gibi bir şey yemin ederim.Bıktım valla bıktım.
"En sonunda kendimi asacağım o olacak."
demem üzerine Enes ayağa kalkarak kafama bir tane yapıştırdı.
"Ne diye vurdun şimdi kafama?"
diye söylendiğimde
"O fikirlerini aklından atmazsan daha çok vuracağım."
diye cevap verdi.Allah aşkına başımızda Deniz gibi bir bela varken onun derdi benim fikirlerimdi.Sanki gerçekten de gidip asacağım kendimi.Ya sabır.
"Sen bir daha vur bana o zaman Denizi arar buraya çağırırım uğraşır durursun."
Yapardım.Bunu yapacak kapasite vardı ben de.
"Tamam be vurmayacağım bir daha.Yeter ki o dediğini yapma sen."
dediğinde gülmeye başladım.Demir de ikimizin konuşmasına gülüyordu.Deniz yüzünden oturup çocukla doğru dürüst sohbet edememiştik.Tam da zamanını bulmuştu zaten.Gitmelerine yarım saat vardı.O yüzden acilen Deniz konusunu kapatıp başka bir sohbet başlatmamız gerekiyordu.
"Allah aşkına Deniz konusunu kapatıp başka bir şey konuşalım.Adını bile duymak istemiyorum."
dediğimde ikisi de bana dönmüştü.Demirin
"Ne konuşacağız ki?Bu arada senin hakkında bazı kişiler hariç kimsenin bilmediği ne biliyor?"
sorusuna
"Ne konuşacağımızı ben de bilmiyorum.Ayrıca ne bildiğini boşver."
diye cevap vermiştim.O da kafasıyla onayladı.
"Mesela havuç bize biraz sakarlıklarından bahsetmeye ne dersin?"
diye soran Enes'e
YOU ARE READING
GEÇMİŞİN İZİ
Teen FictionZümra'nın hayatı karşı dairelerine taşınan aileyle birlikte değişecektir.Çünkü o aile küçükken terk ettiği arkadaşının,sevgilisinin ailesidir.