Treće poglavlje

1.5K 28 6
                                    

Prohladno jesensko jutro činilo joj se kao san dok je hodala raskošnim kraljevskim vrtom. Na njoj se isticala se skladna tunika boje ciklame koja je odrazavala jezinu svjetliju put. Hodala je zamišljena, dok su je mučila brojna pitanja, na koja možda nikada neće doznati odgovor. Hodala je tako ni sama ne znajući koliko, pritom se sjećajuci svoje mlađe sestrice kojoj je bila sve kad su im roditelji umrli. Uvijek ju je nazivala ' sestrice ', iako nisu bile velike razlike, dvije godine. Jocelyn je imala devetnaest , a Maya sedamnaest. Jedino čudo koje je spasilo Mayu da joj se ne dogodi ista sudbina kao i Jocelyn bioa je ta sto se Maya razboljela, pa su je poštedjeli.

Njezino razmišljanje prekine pomalo plav, zgodan momak. Lagano ga je odmjerila. Savršeno građen , kuštrave plave kose i prodornih crnih očiju. Nije bio njezin lik , ali Mayi bi se sigurno svidio. Uvijek su se otvarale jedna drugoj i nisu imale nikakve tajne. Dečko joj se nasmiješi te je pristojno upita:" Gospođice , molim vas da krenete sa mnom, vrijeme je da Njegovo Veličanstvo odabere one djevojke koje će ostati u dvorcu." Jocelyn se na sam spomen njegova imena naježi. Nije shvaćala njegovo ponašanje prema njoj, ali željela mu je pomoći. Mislila je da može. Trgnu se tako iz razmišljanja i krene prema mladiću. Uskoro dođu u raskošnu dvoranu, prepunu zlaćanim stupovima i crvenim svilenim zastorima koji su padali sve do poda. Na sredini dvorane nalazio se veliki stol ukrašen mnoštvom svježih crvenih ruža. Kada je Jocelyn ušla , sve oči su bile uprte u nju, jer je došla posljednja , pa se zasramila ,dok su joj se obrazi crvenili. Nije nikada voljela biti u centru pažnje. Hitro je poletjela kraj najbližeg slobodnog mjesta i sjela. Pokraj nje sjedila je jedna mlada djevojka , sigurno mlađa od je ,nebesko plavih očiju i zlaćane kose. Pogled njezinih očiju odavao je mirnoću u sigurnost, dok su je njezine zlaćane vlasi učinile čarobnijom i ljepšom. "Zdravo , ja sam Adeleine." Djevojka prva progovori i pruži joj ruku, a Jocelyn ujudno prihvati ruku kazavši :" Jocelyn , drago mi je." Jedna drugoj upute jedan jedva primjetan ,ali sladak osmijeh koji je bio dovoljan da zaintrigira kraljevića koji ih je spazio kad je ulazio. Sve se djevojke , ustavši poklone princu Javaddu. Besramno odmjeri svaku od njih. Duga sjajna svijetla kosa, lijepo andeosko lice , ali svaka je izgledala... isto? Sve su mu bile jednake , sve osim malene Jocelyn. Nije shvaćao zašto, ali svidjela mu se njezina tvrdoglavost i neustrašivost, barem na trenutke . Iako ni sam nije znao zašto,malena Jocelyn morala je ostati u igri. U dvorcu. U njegovoj sobi. U njegovoj...postelji.

Nakon desetak minuta šutnje , Javadd progovori. "Vjerojatno ste sve čule da ću danas neke pustiti,a neke će ostati. Od vas trideset ostaje vas dvanaest. Pa počnimo..."

Dok je Javadd tako obilazio djevojke da im priopći svoju odluku, Jocelyn je bila u svom svijetu. Svijetu u kojem se molila za svoju sestru i za svoj odlazak iz ovog odvratnog dvorca. Iako nije znala zašto, nešto ju je u tom dvorcu ipak privlačilo. Privlačio ju je On.    

Tada se Javadd zaustavi ispred nje i dobro je odmjeri. Bila je stvarno prekrasna, toliko da se Javadd duplo zadržao gledajući u nju, a ne u druge djevojke. Na krajuje Javadd objavio djevojkama:" Večeras će svaka od vas dobiti poziv u moje odaje gdje ću vam priopčiti moju odluku, a sad vas pozdravljam, moje dame. Riječ ' dame ' izgovarao je tako nježno bez prestanka gledajući u Jocelyn,da se pri njegovom pogledu naježila, te ju je obuzeo nekakav čudan osjećaj , koji ni sama nije znala objasniti. Završivši , Javadd se ustane sa stolice i krene  izaći, dok se djevojke ustaše i poklone mu se. Jocelyn je isto tako učinila, ali se poklonila poslije svih kako bi naljutila Javadda. Vidio ju je. U glavi je već smišljao plan kako da joj večeras naplati.

Boooook , ljudi ,nadam se da ste dobro. Ja sam presretna jer su mi komentari za poglavlja prekrasni. Znači , svakome tko je komentira posvetiti ću jedno po jedno poglavlje , a danas je posveta xxLarry000xx ženksa je kraljica , follujte je i nz, sve sta možete, super je. Pozdraaav do sljedećeg nastavka, koji ce bit uskorooo!!! Sa strane slika je momka koji je došao po Jocelyn dok je bila u vrtu. Obožavam ga( glumac Alex Pettyfer ) ♥♥♥♥ P.S . Zanemarite greške , brzina.

Little princess (z.m.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang