5

33 14 3
                                    

Evet farkindayim son birkac bölüm kisa ve heycanli yerde bitiriom.Kusura bakmayin bende boyle serefsizim wkanakfmekdme

*******

Jisoo:
Lis cidden o kızı nasıl aldatıyorsun hala inanamıyorum

Jisoo:
Kız seni güzel seviyor

Jisoo:
Senin için ailesi karşısına aldı daha ne yapsın

Jisoo:
Daha neler yaptı ya

Lisa:
Ben mi yap dedim?

Lisa:
Aşkdan gözü kör olmuş salağın

Jisoo:
Gerçekten şerefsizin tekisin

Jisoo:
Diğer konuştuklarınıda acıyorum

Lisa:
Üfff sen kendi işine bak

Lisa:
Rose midir ne sikimdir git onla romantizme devam et

Jisoo:
İğrençsin.

Lisa:
Çokta sikimde sanki
(Gönderilemedi)

♡______♡______♡

Lisa:
Güzelimm

Lisa:
Müsaitsen görüntülü konuşalım mı? Yüzünü görmeyi özledim

Jennie:
Müsaitim

Jennie:
Araya bilirsin

Telefonu çaldırmaya başlayınca saniyeler sonra açtı.Yatakda yan uzanmış mosmor göz altları,bitik bir halde, ve aynı zamanda kollarıda mosmordu.Uyuşturucu kullananlar gibiydi.

"İyi misin?" diye sordum merakla "İyiyim" koca bir yalan olduğu belliydi.Ben ona inanmaz bakışlarla bakarken "Cidden iyiyim.Sadece dün geç uyudum" peki kolları? Onlara ne olmuş ola bilir?Ben neden buna acıyorum ya? Bana ne.Ölürse falan umrumda olmaz 2 güne yenisini bulurum.Öylesine takıldıklarımdan biri oda.

"Tamam anladım" dedim geçiştirmeye çalışarak.Daha fazla dramını çekemezdim.Psikoloğu yada terapisti değilim.Aniden üstten Yuna'dan ve Jungkook"dan mesaj gelince görüldü attım.Aynı anda 5 kişiyle konuşmak yoruyor cidden.Hepsine sonra yine bakarım.Ölüm kalım konusu değil sonuçta.


"Geçen "amirim teslim oluyorum aynı babam gibi" dedikden sonra telefonu kapatmıştın ya...O gün neden öyle oldu? Noldu yani?" Elimi yüzüme yaslayarak merakla sordum.Hala aklım o olayda kalmıştı.

"Babam da polislere yakalanınca öyle demişti"

"Ne yapmıştı?"

"Adam öldürme" demesiyle kanım dondu.Siktir! Bir katille mi konuşuyordum ben? Aptalım.Bir katille asla konuşamam.Kameramı kapattım.Hiç bir şey demeden aramayı sonlandırıb engelledim.1 hafta sonra diğer flörtler sarmazsa ona döneceğim mecbur.Bir süre engelde kalsın zaten saf ne dersem inanır.Bide Amerikaya geliyor salak.

Konuşmamız daha 1 dakika bile sürmezken engelledim resmen.Hak etti gerçi.Hiç bir katil kızı dikkatimi çekmiyor.

*****

Duz yazida berbatim amk aglicam.Sadece finali duz yazi yazicam bu ne lan bok gibi :/

Yarım Kaldık|JenLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin