"Diyorum ki neden 'teşekkürler bebeğim' dedin?"
"Öyle mi dedim?"
"EVET"
"Bağırma be. Bilmem ki"
"Git be şirinlik yapma" Minho elini yanağına koydu "Ha şirinim yani~" jisung göz devirip "hayır yaşlısın" dedi.
-
Jisung odasında bitiremediği dizisini izlerken Minho'nun ona çağırma sesini duydu."Ne var ne" minho oturduğu koltuğu patpatladı. Jisung gidip patpatladığı yere oturdu "lunaparka gitmeye ne dersin"
"Ne ala- neden olmasın" jisung sorgulamayı bir yana bıraktı ama aklını karıştıran şey yaşlı, gerici ve sıkıcı olan bu adamın neden böyle bir teklifte bulunduğuydu neyse bedava lunapark diye düşündü ve odasına geri döndü.
-
"Jisung!""Lan ne var ne"
"Gel buraya" Jisung yine ne yaptım acaba yine diye düşünürken
"Niye hazır değilsin?" jisung'un jeton yeni düşmüştü. "Beş dakika bekle hemen gelcem" koşarak merdivenleri çıktı küçük.
-
Arabada bir sessizlik vardı, ikisinin de hoşuna gitmemişti. Jisung bozmaya karar verdi."Nelere bineceğiz"
Hangi oyuncaklara bineceklerini konuşuyorlardı. Jisung anlatıyor minho ise onaylıyordu.
-
"Hadi şuna binelim" jisung herhangi bir oyuncsğı parmağıyla gösterip zıplıyordu. Minho biletleri alıp oyuncağa doğru ilerledi."Emin misin bu biraz... "
"Biraz nee?"
Yutkundu minho "yüksek"
"Olsun"
Minho gözlerini kırpıştırarak "Olmaz"
-
Oyuncağa binmişlerdi bile. Minho gözlerini sımsıkı kapatıyordu.Aynı zamanda Jisung'un elini tutuyordu.
"Kocaman adamsın gondoldan nasıl korkarsın ya"
"Sanane amına koyayım!"
"Bağırma gerizekalı millet bize bakıyor"
"Baksınlar banane"
-
Oyuncaktan inmişlerdi fakat Minho hala Jisung'un elini tutuyordu.Bir kaç kişinin fotoğrafını çeken fotoğrafçı yanlarına gelip "Abim bir fotoğraf alalım mı?"
Jisung Minho ya bakıyordu sorarcasına. "Olur" jisung biraz çekiniyordu çünkü Minho hâlâ elini tutuyordu.
Fotoğrafçı bir kaç fotoğraf aldıktan sonra el işareti yapmıştı bittiğine dair. Fotoğraflardan beğendiklerini seçip almışlardı.
"Çok tatlı bir çiftsiniz"
"Ah ne hay-"
"Bitanede öperken alsak?"
"Abicim çift değiliz biz" Jisung'un söyleyemediği şeyi tamamlamıştı Minho. Jisung elini çekip başka bir yöne döndü.
"Pardon ya kusura bakmayın" Minho arkasını dönmüş başka oyuncaklara bakan Jisung'a bakıyordu "sorun yok"
"Hm biraz kırılmışa benziyor bir gidin gönlünü alın derim" gülümsedi Minho "teşekkür ederim"
Minho Jisung'un beline sarıldı arkadan. "Hangisine binmek istersin?"
-
Ee bittiDıcek bişeyim yok
Hiiiç sinmedi içime herşey çok hızlı gelişmiş gibi oldu :(
İyi günler/akşamlar dilerimm 💋💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Needs -Minsung
FanficLee Minho'nun acilen evlenmeye ihtiyacı vardı, bunun için ev arkadaşı olan Han Jisung'u seçmişti. -mpreg- -yetişkin içerik- -texting/düz yazı- |Needs fanfic by JustAndJustMinsung|