Geri döneli birkaç gün oldu ve Jungkook ile aramız Miami'den önceki haline döndü. Şiddet hariç. Benimle neredeyse hiç konuşmuyor ve onun yanındayken beni tamamen görmezden geliyor ki bu ilk başta beni rahatsız ediyordu, ama şimdi bunu görmezden geliyorum. Zamanımın çoğunu Luna'yla depoda veya Jungkook'dan uzakta olduğum için tercih ettiğim dairesinde geçiriyorum.
Luna, "Siz ikiniz günlerdir Miami'deydiniz ve gerçekten ikinizin arasında hiçbir şey olmadığına inanmamı mı bekliyorsunuz?" diye alay etti. Şu anda tembel bir Pazar günü abur cubur yerken evinde Netflix izliyoruz. Luna beni Miami hakkında sorgulamayı bırakmadı. Ona güvenmediğimden değil. Orada olup bitenleri kimsenin bilmesini istemiyorum.
Ağzıma sıcak bir çikolata atarak, "Milyonuncu kez hiçbir şey olmadı," diye sinirle karşılık verdim.
"Tamam sana inanıyorum." Luna gözlerini devirdi.
"Evet," diye kıkırdadım.
"Ama Jungkook sen onun hayatına girdiğinden beri farklı davranıyor," diye ekliyor, bulamaçtan bir yudum alıyor. Gözlerim anında televizyondan uzaklaşıp doğrudan ona baktı.
"O farkli mi? Nasıl?" diye soruyorum bu konuyla ilgilenerek.
"Tökezleme. Bana söylemeyeceksin, o yüzden ben de sana söylemeyeceğim" Luna sırıtıyor. Jungkook ile aramızda olanları ona anlatıp anlatmayacağımı ya da bunu bir sır olarak saklayıp saklamayacağımı düşünürken başımın arkasını kaşıdım. Ancak bunu kendime saklamaya karar verirsem. Luna'nın ne anlama geldiğini öğrenmeyeceğim.
"Jungkook ve ben birlikte uyuduk" diye mırıldandım.
Luna kanepede yukarı aşağı zıplayarak ellerini çırparak "Ah!" diye ciyakladi.
Luna heyecanla, "İkinizin arasında bir şey olduğunu biliyordum. İlk seferiniz miydi yoksa? Çünkü bakire gibi görünüyorsun" dedi.
"Hayır, aslında değildi." Biraz tuhaf bir şekilde nefes aldım.
"Ne? Şok edici," diye yanıt verirken Cheeto'yu ağzına atıyor.
"Bekaretimi bir süre önce Jungkook'a kaptırdım. O gün beni kaçırdı." O günü hatırladıkça kendimi biraz kötü hissederek gözlerimi tekrar televizyona çevirdim.
Luna şok edici bir şekilde "Aman Tanrım. Ne yaptın?! Dünyadaki tüm penisler arasında Jungkook'la olması gerekiyordu" dedi.
"Onunla tanıştığımda çok iyi huylu, cömert ve hoş biriydi. Jungkook sakindi ve iyiydi, o anın sıcağında kendimi bıraktım. Ama sonra diğer her şey oldu, ki sizin de farkındasınız. Bir erkek bunu nasıl yapabilir? iki farklı kişiliğin var mı?" İç çekerek görüşümün bulanıklaştığını görüyorum. Luna gözlerimin dolduğunu fark etti ve bana yaklaşarak elimi onun elinin arasına aldı.
Luna, "Jungkook çok zor bir adam. Onun neler yaşadığına dair hiçbir fikrin yok," diye homurdanıyor. İşte yine 'Neler yaşadığına dair hiçbir fikrim yok' ile başlıyoruz. Jungkook bana söylemezse Luna söyler.
"O zaman bana söyle Luna." Yüzümde ciddilik dışında kesin bir şey söylemiyorum. Luna muhtemelen bana kuzeninin geçmişini anlatıp anlatmamayı tartışırken bir düşünceye takılıp gözlerini yere çeviriyor.
"Benim yerim burası mı bilmiyorum Jimin," diye içini çekiyor.
"Jungkook bana söylemiyor ve sen işin acı tarafının ne olduğunu biliyor musun?" diye mırıldandım.
"Ne?" Luna koyu kahverengi gözlerini kilitledi bana.
"Bunun bir yaşam tarzı olduğunu düşünüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"