Ráno jsem se probudila a bylo až moc brzy. Jak jinak že? Převlékla jsem se do černých legín a světle hnědé mikiny. Vyšla jsem z pokoje a opatrně šla ven.
Posadila jsem se venku na schody a užívala si jak se rozednívá. Po asi tak dvaceti minutách se naproti v chatce rozsvítilo světlo. Celkem mě zarazilo že někdo z nich vstává tak brzy. Ale možná i skrz toho malého to tak je. Pak světlo zhaslo a vyšel ze dveří Liam. Na sobě měl kalhoty a mikinu"Em proč tady sedíš?" Zeptal se zaraženě když mě spatřil a šel k mé chatce "proč ty vstáváš spíše tak brzy?"
"Zlato neodpověděla jsi" povzdechl si "nicméně musím jít pro čerstvé pečivo jinak mě Niall zabije společně s celým táborem" dodal vysvětlení na jeho brzké vstávání "můžu s tebou?" Zeptala jsem se pohotově "a nechceš jít ještě do postele?" pousmál se a pohladil mě po tváři "ne já bych stejně neusnula"
Společně jsme šli k jeho autu, bylo fajn že jsme tu spolu, ale štvalo mě, že se ho nemohu dotýkat tak jak bych chtěla, že nemohu ho líbat veřejně a že je tu stále kráva Cheryl.
"Na tohle jsem se těšil" řekl v autě a vrhnul se mi na rty "Liame " vydechla jsem, když jeho studené ruce zajely pod mou mikinu "hm?" Zamumlal a pokračoval "měli by jsme jet" řekla jsem a odtáhla se "nechceš si užít společné ráno?" Řekl lehce zklamaně "Liame doslova nás tady může někdo vidět a pokud jsi si nevšiml tak jsi ofiko s Cheryl" řekla jsem ne tak nadšeně "asi máš pravdu" pousmál se a vyjel.
Zapnula jsem rádio a užívala si, že teď máme možnost být spolu "chci tě poznat" řekla jsem z ničeho nic a podívala se na něj "Zlato myslím, že mě znáš" řekl zmateně "znám Liama, který mi řekl část života. Já bych chtěla poznat i Liama, který oblbuje hlavu fans. Poznat trochu i tvůj život "
"Nevím jestli je tenhle Liam tak moc zajímavý" uchechtl se "určitě ano" namítla jsem "dáme si kafe a můžeme si popovídat" navrhl a já přikývla. Ještě jsem rychle poslala kamarádce na telefon sms že jsem s Liamem. Je lepší ať to ví než aby mě pak všude hledala.
S Liamem jsme přijeli do probouzející vesnice. On už jel popaměti do místní pekárny. Bylo to tady kouzelné "odpoledne je sem výlet tak to tady moc nevykoukej" zasmál se, když asi spatřil můj pohled "výlet?" Zeptala jsem se překvapeně "ano zlato pěšky ale" řekl pobaveně " to mi nedělá problém" řekla jsem a on zaparkoval před budovou pekárny. Společně jsme vystoupili a vešli dovnitř. Sotva jsme vešli tak jsem ucítila vůni čestného pečiva, musela jsem se tady rozhlédnout. Byla jsem překvapená jak útulné to tady bylo.
"Můžeme se projít s kávou budeš chtít ještě něco? Takovou předsnídani" zeptal se a zamířil k pokladně, přikývla jsem na náznak že ano.
"Dneska se slečnou?" Usmála se starší dáma jenž začala Liama a mě obsluhovat "ano" odpověděl s úsměvem "vaše přítelkyně ?" Zajímala se dál a Liam přikývl na náznak souhlasu "jste hrozně roztomilý spolu" řekla a já se musela červenat."Tak co chceš vědět?" Zeptal se když jsme daly vše do auta a jen s kávou a já s jídlem jsme se začali procházet "vše" odpověděla jsem stručně.
"No tak dobře" uchechtl se "od mala jsem věděl, že chci zpivat. S kluky jsem se poznal díky Xfaktoru. Tam jsem šel sám a odešel jsem s dalšími čtyřmi kamarády.
Víš i když jsme nikdy tu show nevyhráli, tak si myslím že i přes to jsme dokázali mnohé. Fans začali být šílený už kdysi. Zezačátku bylo těžké vůbec vyjít z baráku, někteří i kempovali u mého baráku jen skrz možnost mě vidět. To samé kluky. Teď už je to celkem v pohodě, fanoušci mě zastavují často, ale nic hrozného. Každopádně miluju zpěv a hraní na kytaru a už nevím co říct" řekl s úsměvem "začátek pro tebe musel být těžký ne?" Zeptala jsem se překvapeně "to ano ani nevíš jak moc. Když si to tak vezmeš, tak mě nikdo neznal a najednou bum znal mě celý svět. Nebylo v podstatě cesty zpět do normálního života a myslím, že u mě nebude normální život nikdy nebude" pousmál se "s tebou se mi líbilo ihned od začátku, že nejsi další uřvaná fanynka, která chce jen mou pozornost. Neznala jsi toho Liama Payna z One Direction. Znala jsi jen Liama. Věděl jsem že pro tebe nejsou důležité peníze nebo přiživení na mém jménu a vyhovovalo mi to ačkoliv to bylo sobecké""Li děkuji" usmála jsem se a rychle mu dala pusu "za co?" Zeptal se "za to, jak jsi se mi otevřel" řekla jsem "bylo na čase nicméně až se vrátíme do Londýna tak bych tě chtěl představit mé rodině. Chtěl jsem to udělat na dovolené, ale takhle to bude asi lepší"
"Na dovolené?"
"No můj původní plán bylo ti vše říct na dovolené, kde bych tě představil rodině. Mluvím o tobě přes dva roky a oni do mě hučí celou dobu, že tě chtějí poznat" přiznal "
"Tvoje rodina o mě ví?" Zeptala jsem se překvapeně "samozřejmě že ano volám s nimi poměrně často a nemohl bych jim neříct o tobě" řekl "budeme muset už jet ať stihneme rozcvičku" uchechtl se "Liame notak" povzdechla jsem si hraně "copak nechceš si po ránu zacvičit?" Uchechtl se "teď jsem papala" řekla jsem a vyplázla na něj jazyk "to nevadí" zasmál se a šli jsme společně do auta.
"Jste jeli spolu?" Ušklíbl se Harry když jsme vystoupili "ne to se ti jen zdá" řekla jsem a protočila očima "nějaká drzá po ránu" uchechtl se "ne jsem jen upřímná" řekla jsem a vyplázla na něj jazyk.
"Liame měl by jsi si jí zkrotit" řekl směrem k němu "neboj už se těší na rozcvičku a odpo na výlet" odpověděl Li a já po něm hodila pohled typu zda to myslí vážně. On se jen zářivě usmál."No nic jdu se připravit a doufám, že nebudu na rozcvičce sama" řekla jsem a chtěla odejít "rozcvičku má dnes Niall " řekl Harry "tak to by jsme jí mohli vynechat" zasmála jsem se a odešla.
Pohled Liama
"Liame řekl jsi jí o Cheryl?" Vydechl Harry a já se ušklíbl "ne a ani to nemám v plánu. Odmítám o ní přijít"
"Víš že za devět měsíců tady bude běhat další Payne? Jak jí to chceš vysvětlit? A Cheryl je typ který to oznámí ještě rád všem"
"Chci mít vůbec nejdříve jistotu, že je to moje" odpověděl jsem jednoduše, on jen přikývl a raději nic neříkal. Společně jsme vše odnosili do jídelny. Při cestě z jídelny jsme potkaly Nialla, který vypadal na něj nějak čile.
"Co se ti stalo?" Uchechtl se Harry "dneska budou i lívance" řekl zvesela "Nialle mě z tebe fakt klepne" uchechtl jsem se a šel poté raději do chatky.
Hned v kuchyňce jsem spatřil Cheryl a na zemi byl Bear. Pohladil jsem ho po hlavičce a chtěl jít do pokoje "ani mi nedáš pusu?" Zvolala Cheryl "nejsme pár" protočil jsem očima "ale hlavně že chceš věci jako ve vztahu" poznamenala "aktuálně jdu spát, zatim" řekl jsem jen a šel do ložnice, kde jsem se zamknul a spokojeně zalezl do postele. Jediný co jsem teď chtěl bylo pár minut spánku.
ČTEŠ
Tábor / One Direction
Fiksi PenggemarSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...