Kai'ye olanları anlattığımda resmen bir randevu olduğunu söylese de aslında ben bunun arkadaşça bir şey olduğuna emindim. Umutlanmanın bir manası yoktu ne de olsa.
Sınav haftasının yoğunluğu bizi ele geçirirken hep beraber ders çalışmanın ve aynı bölümde olduğumuz için birbirimizin açıklarını kapatmanın iyi bir fikir olacağını düşünmüştük. Böylelikle en boş ev olan Soobin hyungun evinde toplanmış, kitaplar ve yiyeceklerimizi masaya yığıp derse geçmiştik. Beomgyu'nun alttan aldığı bir dersi vardı ve kaderin cilvesi olsa gerek, ben o derste iyiydim. O yüzden ona yardımcı olmayı teklif etmiş ve diğerleri kendi işlerine bakarlarken rahatsız olmamaları için onlardan biraz uzaklaşmıştım.
İlk defa rolleri değiştirmiştik. Ben anlatıyordum ve o beni ilgiyle dinliyordu. Anlamadığında büründüğü yüz ifadesi o kadar şirindi ki odağımı kaybettiğimi hissediyordum. Beomgyu'nun da dikkatinin anlattıklarımda olmadığına emin olmuş ve elimdeki kalemi bırakarak tekrar ona dönmüştüm.
"Biraz mola vermek ister misin?"
Anında onaylamasına güldüm ve kendi halinde ders çalışan üçlüye bakıp önümde duran atıştırmalıklardan ağzıma attım.
Tüm akşam neredeyse bu şekilde geçerken Beomgyu'nun konuları sayemde oturttuğunu söylemesi beni biraz şımartmıştı. Saat artık geç olduğu için Soobin hyung herkesi evinde kalmaya ikna etmiş ve hepimize bol olan pijamalarından vermişti. Boyum da devreye girdiğinde paçalarımla yeri süpürür hale geldiğim için biraz dalga konusu olmuştum fakat şakasına gösterdiğim yumruğum ile onları susturmuştum.
Soobin hyung odalarının herkesi tek tek yatıracak kadar fazla olmadığını söyleyerek Yeonjun hyungu şaşırmadığımız üzere yanına alırken Beomgyu ve Kai'nin misafir odası için kavga edişlerini izliyordum. Aslında bana fark etmezdi fakat salonda uyursam koltukta biriyle uyuyacaktım, o biri Kai olursa sorun değildi ama Beomgyu olursa bu gece bana asla uyku olmazdı.
YANLIŞLIKLA 8. BÖLÜMDEN ÖNCE 9. BÖLÜMÜ YAYIMLAMIŞIM TÜM GÜN FARK ETMEDİM BAYILICAM DALGINLIĞIMDAN ŞİMDİ DYĞNDĞHĞMPMHPNGDN lütfen okumayan olmuşsa 8. bölümü de okuyun 🥹🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Pearls In Your Eyes | Taegyu |
FanfictionChoi Beomgyu güzeldi, çok güzeldi ama gülen yüzlerle sakladığı duvarın arkası benim için daha güzeldi.