'MAHPARE KORUYUCULARI'
16 yıl önce
Sokak çocukları her zamanki gibi akşam ateşin başında dikiliyorlardı. Yarın sabah onlar için yorucu olacaklarını bildikleri için kendilerini dillendirmeye çalışıyorlardı.
Bu cehennemden kurtulmanın tek yolu aileler tarafından sahiplenmekti. Ama biliyorlardıki onları kimse sahiplenmeyecekti.
O akşam her akşamki gibi bütün çocuklar ateşin başında oturmuş hayaller kuruyorlardı.
Sokak çocuklarını yöneten adam yanlarına yaklaşınca aralarından birinin gideceğini anladılar ve birbirlerine bakmaya başladılar. Hiçbiri birbirinden ayrılmak istemiyordu.
Özelliklede kardeşler birbirlerinden ayrılmak istemiyordu.
Onları yöneten adamın arkasında bir adam da vardı. "Çocuklar burada, istediğini seçebilirsin Rıza." Rıza çocuklara döndüğünde diğerlerinden büyük çocuğu işaret etti. "Yetenekleri ney?" yönetici büyük oğlana bakıp tekrar Rıza'ya baktığında " insanları çabucak kandırıyor ve bir şeyleri çözme konusunda iyi." dedi. " onu istiyorum adı Berke olsun."1. Mahpare koruyucusu Berke karaca.
Rıza bir kız çocuğuna baktı yönetici anlamış gibi " çok hızlı koşuyor normal bir insanın yakalaması imkansız." dedi.
"Onun adı da Beste olsun." dedi.
2. Mahpare koruyucusu Beste Karaca.
Beste kucağında olan kardeşine baktı ve Rızaya baktı. "Kardeşim, onu benden ayrı bırakma." dedi. Kucağındaki kardeşine bakarken.
"Onu da istiyorum,adı Aren olsun."3. Mahpare koruyucusu Aren Karaca.
Daha sonra bir kıza daha baktı. "Onun yeteneği ney?" diye sordu. Yönetici kulağına doğru yaklaştı "o en iyisi. En önemli özellikleri ise en ufak sesi duyabiliyor hissedebiliyor ve zekice hareketlerle karşısındakini güçsüz kılıyor." dedi.
Rıza göz ucuyla kızı sızdı ve ağzını araladı. "Onu da istiyorum adı Lâlin Roza olacak." bu sefer olacak demişti.
4. Mahperi koruyucusu Lâlin Roza Ilgın.
Sonrasında iki çocuğa bakt ve yeteneklerini sormadan "o ikisinide istiyorum Kıvanç ve Mahur olsun isimleri." dedi. Yönetici Rızaya baktığında "çok fazla olmadı mı başına bela olurlar." dedi yönetici.
5. Ve 6. Mahpare koruyucuları Kıvanç ve Mahur Karaca.
Yönetici bir kıza daha baktı. " onu da al genellikle bu yedi kişi ortak çalışır. " dedi. Rıza küçük kız çocuğuna baktı
" o da Nida olsun. " dedi.7. Mahpare koruyucusu Nida Karaca.
O gün yedi çocuğun kaderi yazıldı...
☽☾
Bu güzel yazdığım ilk kitabım. Umarım tanıtımı beğenmişsinizdir.
Bu kitaba başlama sebebim benim için çok ayrı, gerçekten. Resmen tüm hayatımı koyuyor gibiyim. Emeklerim çok ve bölümlerde geçen bir çok cümle veya konu için araştırma yaptım ve yapıyorum. Bu yüzden emeğine saygı ve değer verirseniz çok sevinirim;')
Bu yolda bana destek verenlere minnettarım. Sizi seviyorummm.
•sınır 100⭐-2k💬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPARE KORUYUCULARI
Action"Sanki karanlığın içine gömülmüş gibiyim. Elim ayağım sürekli birbirine karışıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum, düşünüyorum ama doğru yolu bulamıyorum. Her gece düşünüyorum, gerçekten. Bu işin sonu nasıl bitecek? Birisi zarar görecek mi diye. Biliyorm...