3. část

355 27 10
                                    

Ahooj lidi! :D je tu nová část a já chci poděkovat za komenty! MOC MOC MOC! :*
-SORRY ZA CHYBY! :/

"Hale,to je ona!" Vyhrkl najedou Rocky, když jsme dojedli pizzu a rozběhl se někam za roh.

"Vypadá fakt zamilovaně" Vypadlo ze mě najednou.

"To jo" podotkl Ross

"Jednou bych chtěla být taky" krucinál co to plácám?

"To já taky" pořád přikyvoval, ale teď vypadal trochu smutně.

"Neboj, to přijde časem" snažila jsem se ho rozveselit.

"No,víš,ehm, mě už se asi někdo líbí, ale ona to neví"
Cože ?!? Kdo? Dělá si ze mě srandu ne? Najednou jsem začala hrozně žárlit a ani netušim proč. Vždyť jsme s Rossem nejlepší kámoši ne ?

"Tak proč jí to neřekneš?" Wow. Znělo to fakt, jako kdybych byla naprosto klidná. ALE JÁ NEJSEM!

"Myslím že nemá zájem" Achjo už zní zase smutně a to já nechci.

"No, její smůla. Přichází tak o nejlepšího kluka na světe...viď ty moje pako"- neberte to špatně, ale my si takhle říkáme normálně.

"Mám její číslo!" Přerušil náš rozhovor Rocky.

"Super, tak už můžeme jít, jsem unavená." (sotva se držím na nohou)

"Zaplatíme" volal Rocky na číšníka.

"Dohromady?" Ptal se

"Ano"

"Doufám, že zase přijdete" A zase zírá na mě. Nemám něco na obličeji? To by byl trapas! Já jsem totiž mistr trapasů.

Když odcházíme vidím jak Ross vraždí číšníka pohledem. No fakt netušim co si mám o tomhle myslet. Hlavně si nebudu dělat nějaký falešný naděje pak by to mohlo skončit fakt špatně.

***

Potom co jsem přišla domů jsem se rozhodla pro mojí oblíbenou horkou vanu s velkým množstvím pěny! Bohužel po půl hodině máčení se ve vodě začala být hrozná nuda. Totální! Tak jsem zapla počítač, přihlásila se na Skype a vytočila Rydel.

Já: Ahoj Rydel! :)

Rydel: Čau zlato co pizza?

Já: Dobrá :D Škoda že jsi nemohla jít taky.

Rydel: Já vím, ale příští týden si to vynahradíme OK? Co by jsi řekla na pláž?

Já: Beru všema deseti!!!

Rydel: Fajne, a co Rocky a jeho servírka? :D

Já: Nakonec dostal číslo.

Rydel: Pašák. :D

Já: No největší! :D Hale nevíš co je s Rossem ? Je nějakej divnej.
- musela jsem se zeptat

Rydel: Žejo ? Já mu to říkala už včera ale zapřel.

Já: Doufejme že ho to přejde.

A takhle jsme kecali asi dvě hodiny než na mě zase padla únava, která mimochodem v autě na cestě zpátky vyprchala. Jinak na téma Ross jsme se už nebavili! To teď už ale neřešim, protože jsem upadla do "říše snů"

***
Leželi jsme vedle sebe. Bylo to tak romantický. Ta louka, ty květiny ve všech barvách..komu by se tohle nelíbilo? No asi někomu kdo má alergii na pyl. Najednou se ale zvedne. Nechápu a tak udělám to samé.. v tu chvíli chytne za bradu, jemně otočí směrem k sobě a pomalu se začne přibližovat. Na nic nečekám a přitisknu se mu na rty. Je to dokonalé. On je dokonalý. A musím říct, že fakt dobře líbá. takový jemný rty, ale v momentě, když mi chce něco říct, tak nás něco vyruší. Ano, pitomej budík.

Wow, bylo to tak, tak krásný, i když to byl jenom sen. Kdyby to šlo asi bych se nechtěla už probudit. Jenže je tu jeden háček. Ten kluk .... (nechci na to ani myslet) ten kluk byl totiž ROSS!! Kruci!!Sakra!!Proč?!?
Nejsem si jistá, ale možná začínám k Rossovy něco cítit. Jedno je ale hlavní. Nikdo se to nesmí dozvědět!

I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat