Частина 10

51 17 0
                                    

Біля входу в будівлю Гільдії Реквієм, яку я ледве знайшов, шукаючи на карті, на мене чекала знайома людина.

— Привіт, Кім У Джине. Прийшов забрати мене? Я зворушений.

— Ти коли-небудь заткнешся?

Коли я посміхнувся і помахав йому рукою, Кім У Джин швидко розлютився, виплюнувши лайливі слова. Він був таким кумедним хлопцем.

— Погляньте на цього хлопця. Потвора...

— А, це? — сказав я, торкаючись свого пульсуючого обличчя. — Чому? Ти заздриш? Хочеш, щоб я зробив те саме з тобою?"

— Що? Божевільний...

Дивлячись на мене, що сміявся, Кім У Джин скривив обличчя і похитав головою, але врешті-решт не накинувся на мене. В інший час я б погрався з ним ще, але я був надто втомленим, щоб турбуватися про нього.

— Гаразд, то чого ти хочеш?

— Лайно! Якби не його накази, я б не мав нічого спільного з таким виродком, як ти! Ходімо зі мною!

Навіть якщо він не кидався на мене, його темперамент не можна було вбити. Слідом за Кім У Джином, який кричав, агресивно крокуючи, я увійшов до будівлі гільдії. Хоча було вже більше 7-ї години, всередині все ще працювало багато співробітників.

Коли я піднявся з Кім У Джином на верхній поверх у приватному ліфті, то тихо промовив. 

— Я впевнений, що ти не сказав нічого зайвого, Кім У Джине.

— Заткнися, виродку. Якщо тобі не вдалося викрасти Ча Су Йон, тобі кінець. Не жартуй зайвого.

Я подивився на нього добрими очима, але він загарчав ще лютіше, ніж раніше.

Такий злий. Так, мабуть, у цьому твоя чарівність.

Дзень!

Ліфт відкрився з легким звуковим сигналом. Обслуговуючий персонал у чорних костюмах подивився на мене в унісон.

— Заходьте.

Коли я стояв перед великими барвистими дверима в кінці коридору, портьє відчинив мені двері. Чхон Са Йон чекав у представницькій кімнаті, залишивши Кім У Джина позаду.

— Ти запізнився.

Попри те, що хтось увійшов, він все ще був зосереджений на документах. Мало того, він привітав мене словами: "Ти запізнився". Це абсурд. Будь-хто міг би сказати, що досі ти лише бавився.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now