Part 7 - Rezeki Pak Tua

13.7K 93 5
                                    

...

"Ssstttt ah... ahh... ohh..." Suara Iza semakin mendayu menerima henjutan suaminya dalam posisi dia didukung. Di wajahnya jelas terpapar betapa dia menikmati aksi dia dan Zariq. Manakala suaminya menjadi lebih bernafsu saat mendengar erangan isteri tercintanya.

Bukan Zariq sahaja yang semakin bersemangat, sepasang yang mengintip dari luar bilik juga mula berghairah pada erangan Iza. Batang tua milik Pak Man sudah terpacak seperti orang muda. Dia begitu teruja.

Sambil terus mengamati kecantikan Iza yang sedang menikmati pelayarannya sendiri, dia mula melancap batangnya yang sudah lama tidak bersemangat itu.

Iza sempat mencuri pandang lagi ke arah celah pintu tadi dan kali ini dia dapat melihat celah pintu itu bertambah luas hingga dia dapat melihat sisi bawah Pak Man yang sedang mengosok batangnya. Dalam Iza masih menghayati henjutan suaminya, dia sedikit terkejut melihat batang si pak tua yang terlihat menegang. Tidaklah sebesar punya suaminya. Namun dalam waktu dia sedang diberi kenikmatan, dia teruja melihat senjata Pak Man yang sudah di lanjut usia itu. Entah apa yang difikirkan Iza. Dia seakan tidak menghiraukannya. Iza masih saja mendiamkan hal itu.

Sehinggalah tubuhnya dilentangkan atas katil dan terus disodok rakus oleh Zariq. Permandangan tubuh isterinya saat sedang menerima asakan betul-betul memuat nafsu jantannya meledak. Dengan goncangan lebat buah dada Iza yang besar dan erangan isterinya yang sangat menghairahkan.

"Pap! Pap! Pap! Pap! Pap!!" Kesan bunyi setiap hentakkan Zariq jelas terdengar.

"Ah... ah!..ah!.. ahh.. ouh..!" Begitu pula sahutan berahi Iza setiap kali titik sensitifnya 'disentak'.

...'Ssstt... oh Iza... cantiknya kau... sstttt...'... Bisik Pak Man perlahan. Melajukan aksi tangannya. Selama ini dia memang merasa agak tergoda dengan kecantikkan dan kelembutan Iza di dalam rumah. Namun Pak Man sering menepis fikiran nakalnya mengingat Iza dan suaminya sudah sudi memberinya tempat berlindung beberapa bulan kebelakangan ini.

Tidak dinafikan, Pak Man juga sering mencuri pandang pada Iza kerana sudah mulai dekat dan  mesra dengan wanita itu. Tapi dia masih mampu menahan diri. Sehinggalah dua minggu terakhirnya di sana sebelum dia kembali ke rumahnya. Dia sebenarnya pernah melihat Iza hanya bertuala ketika hendak mandi. Itu adalah pada waktu malam sama seperti hari ini. Saat Iza mengira Pak Man sudah tidur setelah makan ubat.

Hanya beberapa saat kerana dia risau perbuatannya itu terlihat oleh anak Iza atau Ibu mertua Iza. Saat Iza berkemban saja pun sudah buat nafsu si tua mengeledak.

Dan pada malam saat ini. Dia agak penasaran bagaimana wanita cantik dengan penampilan lembut dan sopan itu akan beraksi di ranjang. Kerana itulah dia berpura-pura memakan ubat dan tidur.

Pak Man merasa penipuannya itu tidak sia-sia saat dia melihat sisi lain dari Iza yang sangat mengenaskan. Baginya itu adalah isteri sempurna yang pernah dia inginkan. Berpenampilan sopan dan menjaga diri di depan orang, manakala untuk suami sendiri dia pandai melayan dan mengoda kehendak batin lelakinya.

"Abang.. oh.. emm.." Iza tidak henti-henti mengerang kesedapan. Tubuhnya yang putih sudah kemerahan dikerjakan oleh Zariq. Perihal dia mencapai orgasme  sudah terlupakan berapa kali. Selagi dia masih mampu menadah pada suaminya selagi itulah dia menerima setiap tujahan ganas Zariq. Tentang Pak Man dia masih biarkan. Iza sepertinya sengaja mahu lelaki tua itu melihat bagaima aksi berahi kedua insan ini.

Posisi dia dan suaminya yang sedang beradu, membelakangi arah pintu. Iza tidak lagi dapat melihat kelibat Pak Man. Entah sensasi apa yang Iza rasakan saat ini. Dirinya yang diasak ganas oleh Zariq mulai merasa bersemangat.

"Abang... stt... abang... oh... emmm!" Iza mengumpul tenaga untuk memeluk tubuh sasa Zariq. Kakinya yang sudah lemah tadi berpaut ketat pada kaki suaminya.

Novel Erotis - Diari Perselingkuhan 2Where stories live. Discover now