Pov : Bir çocuğa sahipsiniz
Tür : Fluff
İstek : skyxswc
"Hey sen."
"E-evet, efendim?"
"Y/n nerede?"
"Ana yatak odasında, efendim."
"Hmm," Sukuna homurdanırken yatak odasına doğru yürür. İçeriden ciyaklamalar, kıkırdamalar ve kahkahalar duyar.Odamda ne oluyor lan?Kaşlarını çatar, kapıyı tekmeleyerek içeri girer ve hem seni hem de oğlunu, uyumak için özel olarak hizmetçilere yaptırdığı kraliçe yatağında sıçrarken bulur.
"Küçük tavşan foo foo ormanda sıçrıyor!" diye şarkı söylüyorsun ve oğlun ritmine uyarlı bir şekilde kıkırdıyor. Kocanın gelişini fark ediyorsun ve atlayarak ona yaklaşıyorsun, "Hoş geldin!"sinirlendi ama yine de homurdanarak seni yakaladı.
"Hizmetçilere zevklerine uygun olsun diye bizim için özel yaptırdığım yatağın üstünde zıplayarak ne yapıyorsun?" diye homurdandı.Gülümseyerek omuz silkiyorsun,
"Sevgili oğlumuz biraz dinlenmek istedi ve ben kimim ki ona hayır diyeceğim?"
"Sen annesi olarak onun 'sevimliliğine' daha fazla dayanmalısın; bir kral olacak," Sözünü bitiriyor ve oğlunuz onu görmezden gelerek hâlâ yatağın üzerinde zıplıyor.
Gülümsersin, "İşte bu yüzden ben eğlenceli ebeveynim, sevgili kocacığım," Yavaşça iç çekersin ve yanağına bir öpücük kondurmak için onu aşağı çekersin. "Seni özledim."
"Doğru dürüst öp," diyor ve seni kendine çekiyor ve dudaklarına skandal bir öpücük konduruyor. O geri çekildikten sonra hafifçe omzuna vurursun, o sadece kıkırdar.
"Oğlumuzun önünde böyle şeyler yapmayı bırak!" Sukuna sırıtarak seni belinden çeker, "Onu şımartmaya devam ediyorsun, ama beni ihmal ediyorsun?"
"Her ikinizi de şımartıyorum, biliyorsunuz,"
"Anne, bak uçuyorum!"
"Evet canım, harika!"
"Anne, bak süper kahraman oldum!"
"Biliyorum aşkım, sen en iyi süper kahramansın," hala yatakta sıçramaya devam eden oğluna seslenirsin.Sukuna sadece ona bakar ve bu enerjiyi nereden bulduğunu merak eder.Kişisel olarak, hiçbir fikriniz yok, ama bir şey sana, lanetlerin kralı olan sevgili kocanızın genlerinden geldiğini söylüyor.
"Gerçekten mi? Her ikimizi de mi?" O meydan okuyor ve sen ona boş boş bakıyorsun.
"Sukuna, işe gitmem gerekiyor," mırıldanırsın.
"Hayır."
"Hayır?"Seni kendine daha da yaklaştırır
''Ben senden bıkana kadar burada kalacaksın." der.
"AMA SEN HİÇ DOYMUYORSUN VE SENİNLE KUCAKLAŞIP DURAMAM! İŞİM NE OLACAK?!"
"Lanetlerin kralıyla evlisin; endişelenmen gereken son şey bu," ciddi bir şekilde söyler."Bunun beni şımartmakla hiçbir ilgisi yok; sen sadece zayıf iradelisin" diye takılır ve belki de ona yumruk atmanın pek de kötü olmayacağını düşünürsün.Testislerinden birini tekmeleyebilirsin. oğlunuz kardeşi olmadan yaşayabilir; sorun olmayacak.
"O zaman sana yatağında kahvaltı yaptığım zamana ne dersin?" diye espri yapıyorsunuz.
"Şef yaptı, sen sadece odama getirdin," der.
"Neden yemeğimi benim yaptığımı düşünmüyorsun?"
"Çünkü yemek yapma yeteneğin berbat; beni öldürmeye olan yakın tek şey olabilir," sen ve oğlun nefes nefesesiniz, ancak babasına karşılık verecek tek kişi oğlunuzdur.
"Annem hepsini tek başına pişirdi! seni nankör yaşlı adam!" babasına hakaret etmemek için oğlunuzu azarlamak üzeresiniz ama şaşırtıcı bir şekilde kocanız sizden önce davrandı.Ancak, saçmalıkla oğlunuzu yataktan itti.Oğlunuz düşmeden önce çığlık atar ve kendini yere vurur, Yavaşça ağlamaları büyür ve hıçkırarak ağlamaya başlar.
Sukuna sırıtarak, "Yatakta daha fazla maymun sıçraması yok."
"SUKUNA! O AĞLIYOR!"
"O benim oğlum; katlanır," diyerek gülümsüyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt