Arsız

2.5K 57 2
                                    

İki gün sonra geldim sonunda upuzun ve aşk aksiyon dolu bir bölüm bizi bekliyor.
Oy ve yorum bekliyorum sizi çok seviyorum canlarım 😘
ROJHAT ❤️ROJİN
Bu bölümüde güneş haydigel benimle ilçe sezen Aksu ben sende tutuklu kaldım dinleyerek okuyun
Yine konağın avlusunda sesizlik mevcuttu rojin sinirle ayağını yere sektiriyor ,Rojhat mirhanın sevgilim lafını beyninden çıkarmıyor önünden küfürler savuruyordu,Asaf ve diğer aile üyeleri rojin ve rojhatı izliyordu.
Rojin:Ben odama çıkıyorum,hala ben sizinle tanışmadım kusura bakmayın.
Rojin gidip rojhatın iki halası seviha ve sanemin elini öptü sonra rojhatın amcasının elini öpüp çekildi aile üyeleri gururla rojine bakıyordu rojin çok güçlü bir kadındı onlara göre kim bunları yaşasa çoktan canına kıymıstı belkide.
(Rojhatın iki halası bir amcası iki erkek kuzeni ve bir kuzeni var yani konakta 8kisi yaşıyor Rojhat ve rojinle birlikte)
Rojin hızlıca yukarı çıktı rojhatta rojinin arkasından rojin tırnaklarını ağzına koymuş odada volta atıyordu Rojhat karısına yaklaşarak onu tuttu.
Rojin:Ya öldürsrydin.
Rojhat:Sinirim bozuktu ondan çıkardım ve sana sevgilim dedi dua etsin hala yaşıyor.
Rojin:Kıskançlığın yüzünden Mirhan ölecekti sonra peki himm yine kan davaları yine töre yine bir kadının hayatı Allah'ım .
Rojhat: Rojin delirtme beni o Mirhan iti nefes aldığına şükür etsin benim karıma kimse sevgilim diyemez.
Rojin:Yeter senin umrumda değil ama sizin bu doğu zekanız yüzünden bu beyinsizlik cahillik yüzünden bir sürü can sevda kadın mahvoluyo ya oluyo ya sevmediğine kurban ediliyo..
Rojhat:Rojinn bana bak beni delirtme konuştuklarını duymuyorsun.
Rojin:Gayet iyi duyuyorum ama sen neyse cahile laf anlatmakta kabahat.
Rojin tam gidecekken Rojhat kolundan tuttu öyle bir sıkıyorduki rojinin gözleri doldu.
Rojhat:Rojin bana yaptığın bu saygısızlığı  toy olmana veriyorum bidaha istemiyorum.
Rojin:Toy öylemi o zaman niye evlendin bu toyla?
Rojhat sinirden patlıcan gibi hissediyordu kendini rojin onu şuan çıldırtıyordu ama farkında değildi.
Rojhat:Rojin her erkek aynı değil ben cahil değilim törenin ne kadar saçma olduğunu bilirim ama bu topraklarda yaşıyorsan bunlara uymak zorundasın ve bende bunu yapıyorum Mardin benim toprağım töre benim hayatımın merkezi.
Rojin gülerek rojhata yaklaştı ..
Rojin:İşte bu yüzden kaybediyoruz direnmiyorsunuz ne bir kadın kalkıp özgürüm diyebiliyo ne bir erkek kalkıp ben töreye karşıyım bu zihniyet kabulüm değil diyebiliyo.
Rojhat:Zihniyetlerin silebileceginimi sanıyorsun rojin nasıl anayasaya herkes tapıyosa onlarda bu  doğu milleti de töreye tapıyo.
Rojin: Doğuya suçu atma doğu masum insanları zalim doğunun guzelligi hiçbir yerde yok ama batıdaki birine sorsan direk cahillik der çünkü öyle .
Rojhat:Rojin ne istiyorsun himmm ne
Rojin: Vakıf istiyorum ve başında başkanlığı sen yapicaksin.
Rojhat:Ne benmi
Rojin ağlayarak konuşmaya başladı.
Rojin:Evet sen Mardin'in hatta doğunun en büyük ağası degilmisim bana yardımcı olacaksın madem cahil değilsin yanımda ol ben artık bir annenin kızı için ağıt yakmasını bir babanın feryadını yüreğini yumruklayarak çıkarmasını,bir kadının ağlayıp kaderine boyun eğmesini istemiyorum .Bu yüzden töre denen kavramı bu topraklardan çıkarmak için canımı ortaya koyuyorum Rojhat şahmeran şimdi söyle  bana yanimdamisin yoksa tekmiyim bu yolda?
Rojhat karşısındaki kadına hayranlıkla bakıyordu o çok güçlü cesaretli bir kadındı ve en önemlisi vicdanı vardı herkesi eşit görüyor herkes için canını ortaya koyuyordu.
Rojhat: Yanındayım rojin şahmeran ama unutma bize artık rahat  uyku rahat yemek yok herkesi düşman bilecez çünkü kimse bunyolda bizle gelmeyecek gelenlerde çok yaralanıcak bunu bil.
Rojin:Ne olursa olsun ben bu kararından vazgeçmeyeceğim bir çok kadına umut birçok aşığa bu karanlık yolda fener olacağım çölde susuzluktan perişan olan bitkilere benzeyen babalara merhem olacağım ben artık bu acımasızlığı durdurmak istiyorum.
Rojhat:Mirhan
Rojin:Onunla alakası yok o benim için bir hataydı kul hatasız olmaz ve bu yolu sırf kimsesiz olduğum için seçmedim sırf kimse benim kadar yanlız kalmasın diye yapıyorum.
Rojhat rojine yaklaşıp alnını öptü eliyle yüzünü tutup alnını rojinin alnına yasladı.
Rojhat:Sen yanlız ve kimsesiz değilsin sen benim kadınım ve bu aşiretin hanimagasisin.
Rojin:Seni seviyorum az önce sana yaptığım saygısızlık yüzünden üzür dilerim ben çok sinirlendim .
Rojhat:Seninle gurur duyuyorum hiç kimsenin önünde boyun eğmiyorsun herkesin korkulu rüyası olmaya hazirmisin rojhatın güzeli rojin şahmeran.
Rojin: Hazırım
Rojhat rojini dolabın önüne götürüp ata binebilmek için bir takım verdi.
Rojin:Bu ne?
Rojhat: Özgürlüğü herkese anlaticaz ilk adımı şimdi beraber aticaz.
Rojin gururla gülümsedi hızla banyoya girip giyindi rojhatta üstüne siyah bir kazak ve siyah bir pantolan giydi,rojin banyodan çıkıp saçını sert bir atkuyruğu yaptı .
Rojhat: Mükemmel görünüyorsun.
Rojin: Teşekkür ederim benim yanımda olacağın için.
Rojhat:Senin yolunda ölürüm ben kadın.
Rojin kocasının dudağından öpüp el ele konaktan çıktılar Rojhat kapıda duran asafa kısaca yapacaklarını açıkladı.
Asaf:Mardin çalkalanacak desene,gurur duyuyorum seninle Rojhat adam gibi adamsın rojin sen hayatımda gördüğüm en cesur en güçlü kadınsın.
Rojin gülümseyip rojhatla beraber gelen atlarına bindiler rojin beyaz ata Rojhat siyah ata bindi iki çift bir birine komut verip atı kosturdular Mardin sokaklarında rojin arada ellerini açıp kendini rüzgara birskiyordu ben özgürüm diyordu.Mardin halkı Şahmeran gelini ve ağasınin atla sokak sokak gezip at koşturmalarini şaşkınlıkla izliyordu nice genç kız rojinin yerinde olmak için gözyaşı döktü nice anne kızını  öyle özgür hayel etti nice baba başını ellerinin arasına alıp keşke bende Rojhat Şahmeran kadar cesur olabilsem dedi.Sonunda meydana gelmiştiler iki çift aylarından inip meydan kalabalığına baktı ,rojin bağırarak.
Rojin:Ey Mardin ey Doğu ey mezepotanya ey kanlı sevdaları ayıran kadınları kurban eden babaları anneleri ağıt yaktıran coğrafya.
Rojhat gururla karısına bakıyordu ona burdayım demek için elini sıkıca tuttu rojin hissettiği elle dahada cesaretlendi.
Rojin: Özgürlük istiyoruz sevmefigimiz adama kurban gitmek istemiyoruz iki sevdalanmis için berdel olmak istemiyoruz kan istemiyoruz barış mutluluk adelet en önemlisi vicdan istiyoruz.
Meydandaki  herkes şokla rojine bakiyor bazıları gururla bazıları nefretle ...
Meydandan bir genç adam24yadlarinda uzun boylu kaslı maviş esmer biri rojinin yanına gelerek.
"Kafayı mı yedin hımm  ya sana ne demeli Rojhat Ağa bu ne dengesizliktir nerde görülmüş bir kadın meydanda özgürlük istemesi kadın özgürlüğünü ya erbane yada deple belirtir.
(Dep:sessiz çığlık,erbane:sesli çığlık)
Rojhat dikleşerek adamın önünde durdu.
Rojhat:Bana bak Harran ağa bu saygısızlığını tepkime veriyorum o diline mukayet ol karşında Mardin'in hanımağası rojin şahmeran var çocuk değil ha toplanıyoruz diyorsan ben o dili köpeklere yem etmesini bilirim.
Harran:Rojin şunu unutma sende bir kan davası kurbanının şimdi ..
Lafını bitirmeden rojhatın ona kafa atmasıyla yere yığıldı Rojhat üzerine çıkıp yumruklamaya başladı eli yüzü kan olmuştu harranin ama meydanda rojhatı karşısına alacak cesaret kimsede yoktu herkes korkuyla onları izliyordu Rojhat harranin üzerinden kalkıp üstünü düzeltti.
Harran:Seni gebertirim Rojhat .
Rojhat:Eğer tek kelime daha edersen altımda leşini alırlar .
Harran korkudan susup ayağa kalktı ve meydanı terk etti ama Harran rojhatı en büyük düşmanı ilan etmişti kafasında.
Rojhat:Bundan sonra herkes bunu bilsin rojin benim kanlım değil karım ve sizinde hanım ağaniz ona yapılan saygısızlık bana yapılmıştır.
Rojin gururla Rojhata baktı ve atlarına binip konağa gittiler konak avlusunda herkes gururla gelinlerine bakıyordu Rojhat herkesi böyle beklemiyordu onlara karşı geleceklerini sanmıştı.
Bekir:Aferin gelinimize Allah seni başımızdan eksik etmesin evladım yıllardır kimsenin yapamadığını yaptın.
Rojin:İyiki hepiniz varsınız eğer sizinde rizaniz varsa sizi öz ailem gibi benimsemek istiyorum .
Rojhat karısının laflariyla  gülümsedi .
Seviha:Tabi güzeller güzeli kızım biz tabiki razıyız sen bizim öz kızımızsın.
Herkesle avluda oturmuş çaylarımızı içerek konuşmuştuk keyifli geçen sohbet sonrası odamıza çıktık.
Rojin: Çok teşekkür ederim benim yanımda olduğun için seni gerçekten çok seviyorum.
Rojhat:Rojin sevgilim ömrüm ben hep senin yanında olacağım ama bunu bil bu yolda çok ağlıyacak ve yorulacaksın.
Rojin  gözyaşlarını tekrardan serbest bıraktı.
Rojin:Ben hiçbir insanın umutsuz kalmasını istemiyorum bu yüzden mücadele edeceğim asla pes etmiyecegim.
Rojhat rojinin yüzünü ellerinin arasına alıp konuştu.
Rojhat:Ben sana güveniyorum ama bana söz ver asla uzulmeyecek ağlamayacaksin en önemlisi benden habersiz birşey yapmayacaksın tamammı?
Rojin: Tamam

Rojhat küçük karısını kucağına alıp banyoya götürdü rojin şaşkınlıkla Rojhata bakıyordu.
Rojin:Ne yapıyorsun ya?
Rojhat: Karımı çok özledim ve karım çok yoruldu duş ip uyumalı birazcık dimi .
Rojin kıpkırmızı olmuştu sertçe yutkundu rojhatın onu yikadigini hayel edip utançtan yerin dibine girmek istedi.
Rojin:Ben yapsam .
Rojhat kahkaha atıp kızın opulmedik yer bırakmadı yüzünde.
Rojhat:O gece hiç utanmadan ...
Rojin direk eliyle rojhatı susturdu Rojhat elinin içini öpüp onu banyoya soktu banyoda rojini indirip jakuziyi suyla doldurdu içine mis gibi kokan birçok duş jeli döküp kopurmesi i bekledi köpüren jakuziyle rojinin yanına gidip eliyle belinden tutup kendine çekti.
Rojhat:Rahat ol bebeğim aklımda fesatlık yok sadece birbirimizi banyo yaptırıcaz.
Rojin:Ciddimisin ya bende uzaya çıkacaz sanıyordum.
Rojhat rojinin üzerindeki elbiseleri teker teker çıkardı kendilerinide çıkarıp beraber jakuziyle girdiler Rojhat altta rojin ise onun kucağındaydı rojin utanarak Rojhata sokunmustu tıpkı bir kedi yavrusu gibi .
Rojhat:Bebeğim niye utaniyorsun ben senin kocanım.
Rojin hafif başını kaldırıp ona aşkla bakan adama baktı Rojhat onun bu tatlılığına dayanamadı kızın dudaklarına yapıştı zevkle öpüyor arada ısırık bırakıyordu rojin ona karşılık vermeye başladı beraber uzun bir öpüsmenin sonunda soluklanarak birbirlerinden ayrıldılar.
Rojin:Keşke çok erken tanisaydim seni.
Rojhat:Keşke doğduğun an benim olsaydın sana doyamıyorum heran seni istiyorum her salise dilim aklım seni zikrediyo gibi hisediyorum.
Rojin adama yaklaşıp yanağından öpüp çekildi artık utanmayacaktı Rojhat onun kocası idi .Lifi alıp iyice köpürdü rojhatın geniş omuzlarına lifi sürdü tüm vücudunu lifledikten sonra ellerine şampuanı alıp saçlarını yıkadı .
Rojhat öyle bir gülümsüyordu ki rojin o gülen gözlere haps olmak istedi.Rojhat eline yeni bir lif alıp köpürttü rojinin göğüslerinden başlayarak her yerini lifledikten sonra ellerine şampuanı alıp saçlarını bir bebek gibi yıkadı sonra dudaklarına kocaman tutkulu bir öpücük bıraktı.
Rojin: Gözlerinde esir tutsak olmak isterdim ,dudakların tutsak olduğum zindan olsaydı ,kalbin evim olsaydı.
Rojhat rojinin elini alıp kalbinin üzerine tuttu.
Rojhat: Burası senin için atiyo burası senin evin ve gülüm bu adam bu kalbe 8tane daha alıcak ama .
Rojin kaşlarını yine çattı.
Rojin:Kimmiş onlar ?
Rojhat burnunu rojinin boynuna gömüp kulağına fısıldadı ...
Rojhat:Seninle yapacağım çocuklarım.
Rojin olduğu yerde mıhlanmıs bir şekilde nefesi kesildi bu yakınlık çok kötüydü kalbi için göğsü hızla kalkıp iniyordu.
Rojhat:4kiz 4erkek.
Rojin Rojhata bakıp gülümsedi.
Rojin:İki tane bir kız bir erkek.
Rojhat:Seninle bu tartışmaya girmeyeceğim bunu uygulama olarak sana anlatacağım sonuç önemli sonuçta.
Rojin:Arsız şey ya edepsiz sapık .
Tam kalkicaktiki Rojhat onu belinden tutup çekmesiyle ikiside  köpüklü bir yüze sahip oldu.
Rojin kahkaha atıp Rojhata gülüyordu çünkü şuan köpükle çok komik görünüyordu, Rojhat karşısında şebek varmış gibi davranan karısına göz devirdi.
Rojin hala kahkaha atıp duruyordu Rojhat iyice kaşlarını çattıp eliyle köpüğü alıp rojinin suratına sürdü .
Rojhat: Gülme komşuna gelir başına.
Rojin yüzündeki köpükleri silip yine kahkaha attı Rojhat karşısında ki karısına şaşkınlıkla bakıyordu şimdi rojinin silirlenip onun kafasına birşey atması gerekmiyormuydu.
Rojhat: Cidden delisin ama öyle böyle değil saf süzme.
Rojin saçlarını savurup jakuziden çıktı üzerini durulayip bornozunu giyip çıktı banyodan.
Rojhat:Sen kaç kaç ben yakalarım seni sonuçta .
Rojin:Uykum var.
Rojhat: Sakın uyuma.
Rojin üzerine kırmızı bir gecelik giyip kendini uykunun kollarına bıraktı.Rojhat banyodan çıkıp yatakta küçük bir bez parçasını giyen karısına arzuyla baktı.
Rojhat: Allah'ım sınama beni bu ne .
Rojhat altına bir eşofman giyip yatağa uzandı rojin uyuyordu onu uyandırmak istemiyordu belimden tutup kendine çekti ve oda uykuya teslim oldu.

Evet yazarımız geldi dayanamadım attım yeni bölümü bugün ve dün çok doluydum ders kitap okuma kitap yazma ev işleri derken kendimi unuttum yeminle  arkadaşlar tutsak kitap okur sayımız 1084olmus çok teşekkür ederim beni bu yolda yanlız bırakmadığınız için  ama şöyle bir sorun var oy ve yorum yok çok az biliyorum kitabım çok tanınmıyo ama zamanla çok büyük bir aile olucaz ama bunun için desteklerinize ihtiyacım var kitapı arkadaşlarınıza önerin oy ve bol bol yorum yapın bunu yaparak benim çıkmış olduğum bu yolda bana umut ve ışık oluyorsunuz sizleri çok seviyorum ve yeni bölümde görüşmek üzere 😘😘😘😘
İnstegram:@tutsak_rojhat
Tiktok:gsdagd(ela dagkurt)
Kitap önerilerim (Şiddetle tavsiye ederim)
Güneşi söndürmek
Mardin'e tutsak
Mafyanın esiri
Seni istemiyorum
Leyla(jutenya)
Zeynep(jutenya)
Ve arkadaşlar beni bu yolda destekleyen iki kızımızı burda belirteyim Zeynep Kaya ve gecelparlak sizi çok seviyorum canlarım 😘😍🥳💪

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin