Merhaba pıtlar uzun zamandır yoktum o yüzden uzun yapıcam.
Uyandım ve elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirdim.
Tost yiyip çıktım. Şöförüm beni bırakmıştı.Koruma:Hoşgeldiniz Yn hanım.
Yn:Hoşbuldum.
Hemen odama geçtim hiç birşey yapmamıştım ama yinede çok yorgundum. Kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapadım. Açtığımda yarım saat geçmişti ve kapı tıklandı.
Yn: GİR!
Alex:Merhaba yn hanım Peter sizi odasına çağırıyor.
Yn:Tamam çıkabilirsin.
Peter çıkmıştı çok yorgundum ama belli etmemeye çalıştım ve çıktım.Odasına gidip kapıya vurdum.
Peter: Gel Yn.
İçeri girmiştim.
Yn:Evet Peter bey dinliyorum.
Peter: yn plan yapmamız lazım Rosenin haberi var ama bu plan çok büyük dikkatlice dinle.
Yn:Dinliyorum
O kadar yorgundum ki düşüp bayılabilirdim ama belli etmemeye çalışıyordum.
Peter : Yn sen iyi misin?
Yn:Çok yorgunum Peter bey.
Peter : İstersen eve gidip dinlen bide bana Peter bey demene gerek yok 2 yaş büyüğüm senden ve küçüklük arkadaşız.
Yn:Tamam Peter be- pardon Peter.
İkimizde gülmüştük ve şoför beni eve birakmıştı pijamalarımı giyip uyudum.
Uyandığımda saat 05:00 ama hiç uykum yoktu 1 saat vardı telefonla oyalandım 30 dakika geçmişti kıyafetimi giymiştim.
Yemek yiyip çıkmıştım şoför beni bırakmıştı.
Koruma: Hoş geldiniz Yn hanım.
Kafamı hoş bulduk anlamında eğmiştim. Bu adamda her an dio amk yeter. Odama girmiştim ve Alex geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My goal/Tom kaulitz
AdventureSiz hiç sizi kaçıran birisine aşık oldunuz mu? Ben oldum.~Yn