Boy or girl?

93 7 0
                                    

"Goodmorning babe" halv mumlede Louis med sin sexede morgenstemme. Jeg strake armene og gabte. "Morgen" fik jeg lige sagt i gabet. Louis lagde sit hoved på udkanten af min mave og kørte sine fingre frem og tilbage på toppen af min mave. Jeg lukkede øjnene og nød øjeblikket.

"Er du spændt på i dag?" spurgte Louis og lod sin hånd mærke babyens spark. "Meget" hviskede jeg tilbage og ud i det blå, begyndte tårerne at falde. Jeg snøftede og Louis kiggede straks op. "Hvad så babe?" spurgte han bekymret og tog mine hænder i hans. 

Jeg klemte øjnene sammen og kunne allerede mærke savnet. "Louis, jeg ved ikke om jeg kan" indså jeg og begyndte at græde mere. "Kan hvad love?" spurgte han og nussede mig på hånden. "Du tager afsted i morgen og scanningen og bare det hele" fik jeg langet ud mellem snøftende. "Aaw babe, vi skal nok klare den, ved du hvorfor?" spurgte han og sendte mig et seriøst blik. "Fordi vi elsker hinanden. Jeg kunne ikke drømme om mere end at have dig og Tori ved min side. Og vores basse der snart kommer. Jeg vil ikke bytte det med noget andet i verden. Jeg ved det bliver nogle hårde måneder, men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme hjem engang i mellem. Jeg vil gøre alt for at du har det godt" hviskede Louis og fik mig til at græde endnu mere.

"I love you babe" hviskede han og trak mig ind i et hårdt, men betryggende kram. "Kom med op, så laver jeg nogle pandekager til dig!" sagde Louis opmuntrende. Jeg grinte og rystede hovedet. "Skat, kan du ikke huske sidste gang du prøvede på at lave pandekager?" udbrød jeg og han kiggede med et mistænktsom blik på mig. "Brandvæsnet kom og en hel del fotografer" grinte jeg og Louis lavede en pffft lyd. 

"Det har jeg ingen æreindring om" påstod han og grinte. 

"Jeg tror at det er bedst hvis jeg laver pandekager fra nu af" grinte jeg og han nikkede. "Nu hvor jeg tænker på det, vil jeg gerne sige at det lyder som en splendid idea!" udbrød han og kyssede mig på kinden hurtigt. "Det tænkte jeg nok" grinte jeg og gik ud i køkkenet. "Vil du ikke vække Tori i mens og sørge for at hun børster tænder og får noget tøj på?" spurgte jeg og hørte egentlig ikke hans svar.

Jeg begyndte at lave dejen da det ringede på døren. Jeg fik et lille chok, men utroligt nok lykkedes det mig at smadre min tå ind i en stol. "Flot Rachel" mumlede jeg til mig selv og listede hen til døren.

"Hey Rach!" udbrød Zayn med et misfornøjet blik. "Zayn!" udbrød jeg og krammede ham. "Kom ind!" sagde jeg og åbnede døren helt op for ham. "Tak skal de have den madame!" han bukkede for mig og jeg skubbede til ham med et grin. 

"My man!" Louis kom gående ind med Tori i favnen. "Aaw morning baby!" hviskede jeg og hun gabte stort. "Det klær dig mate!" Zayn blinkede til Louis og grinte. "Come her baby!" råbte Louis og nærmest hoppede ind i Zayns favn. "Oh okay, det ser ud til at i har travlt med at.. Kramme hinanden så Tori og jeg går ud og forsætter med morgenmaden!" udbrød jeg og Zayn grinte højt. 

"Det bliver satme fedt at være on the road with MY MAN!" råbte Louis og hoppede rundt med Zayn. Jeg vendte øjne af dem og grinte i smug. Tori var godt underholdt af de to aber derover.

"Mama hvorfor er Zayn så mærkelig?" grinte Tori og holdte sig for munden. "Det hørte jeg godt unge dame!" råbte Zayn og Tori skreg op og løb rundt i stuen med Zayn efter sig.

Der gik omkring et kvarters tid før pandekagerne var færdige og vi sad nu ved bordet og spiste som vilde svine.

"Zayn, burde du ikke bruge din tid sammen med Perrie nu hvor vi tager afsted i morgen?" spurgte jeg forvirret. Zayn så misfornøjet ud "tjo det burde jeg vel, men vi kom op og skændes her til morgen.. Jeg fik bare nok og skulle bare væk" fortalte han lavt og jeg lagde hånden på hans. "Det er jeg ked af at høre Zayn.. Jeg håber det bliver godt igen" sagde jeg oprigtigt og han takkede mig.

"Orv klokken er sku blevet mange! Vi skal være hos lægen om 10 minutter!" udbrød jeg og blev fuldstændig stresset. "Oh i skal til scanning" udbrød Zayn. "Ja, vil du ikke med?" spurgte jeg og så på Louis om tilladelse. Han smilte og nikkede. "Ja, come on Zayn. Du er min bedste ven, så du skal med!" udbrød Louis og Zayn fik smilet igen. "Jeg synes også Zayn skal med!" sagde Tori der sad med marmelade overalt i ansigtet. Jeg grinte "Then it's settled! You're going!" udbrød jeg og Zayn smilte stort.

"Thanks man, det sætter jeg virkelig pris på!" udbrød han og gav Louis en kæmpe krammer. 

"Aaw, i er så søde sammen!" udbrød jeg og klappede hænderne sammen. Tori grinte og jeg blinkede til hende. "Let's do this!" udbrød Louis og vi kørte afsted. 

Vi ankom til lægen og jeg begyndte at mærke nervøsiteten. Jeg begyndte også at få våde håndflader. "Babe, er du okay, du ryster helt?" sagde Louis og jeg nikkede. "I'm fine, det bare.." Begyndte jeg at trak Louis ind til mig. "Dengang med Tori, var Jack ikke med. Det er bare helt nyt for mig det her. ALT det her" udbrød jeg og blinkede hurtigt.

"Bare rolig, om jeg så skulle blive væk fra en koncert i USA ville jeg komme med det samme" hviskede Louis og krammede mig.

"Miss. Evans?" blev der kaldt og jeg gik med tunge skridt ind i det ellers så lille rum. "Zayn kom nu?" sagde Louis og vinkede efter ham. "Nah, det fint. Jeg venter her" mumlede han og Louis sukkede. Jeg smilte da Louis gik hen til ham, tog fat i hans arm og trak ham med ind.

"Du er for meget mate" udbrød Zayn og Louis grinte. 

"Lou bliver mama okay?" kunne jeg høre Tori spørge "ja love, doktor skal bare scanne mors mave for at se om du får en lille søster eller lille bror" forklarede Louis og jeg smilte stolt. Tori løb hen til briksen og tog fat i min hånd. 

ready?" spurgte lægen mig om, og jeg nikkede. Ready as I can ever be.

Hun hældte det kolde stads på min mave og jeg gøs. Louis stod bag Tori sammen med Zayn der kiggede nervøst med. Tori gav hendes anden hånd til Louis som straks tog den lille hånd i hans. 

Efter hvad der føles en EVIGHED begyndte lægen at snakke. Hun pegede på den lille skærm og fortalte at babyen var en lille sej en og var 100% rask. Louis kyssede mig på panden af glæde og jeg klemte øjnene sammen. "Som i nok kan se her, ligger babyen helt perfekt til at kunne se kønnet på" begyndte lægen og jeg blev utålmodig.

Hun kiggede et kort sekund på Louis og jeg med et smil. Hjertet bankede hurtigt og hårdt på samme tid. 

tillykke lille ven, du får en sød og rask lillebror!" annoncerede lægen med et smil til Tori og hun hoppede op og ned. Jeg tog mig til munden og der kom straks glædeståre.

tillykke farmand!" udbrød Zayn og gav Louis en kæmpe krammer. "Thanks mate" udbrød Louis og krammede igen. "Babe" hviskede Louis da han vendte sig mod mig. Jeg satte mig halvt op og Louis nærmest løftede mig op i et kram. "We're gonna have a baby boy!" hviskede jeg og krammede stramt igen.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now