"Louis er så glad for at få en dreng!" fortalte Zayn med et smil der smittede. Jeg kiggede hen på ham og Tori der spillede fodbold. Tori skraldgrinede og elskede at spille med Louis. "Det bliver hårdt for ham. Men vi er der for ham og hjælper ham igennem det! Og så kan i jo også bruge skype! Det plejede Perrie og jeg bruge når vi savnede hinanden" fortalte Zayn der virkede ret nedtrykt lige pludselig.
"Zayn, du burde altså tage hjem til Perrie og snakke med hende. I tager jo afsted inden for de næste 10 timer" hviskede jeg og han sukkede."I know.. Det bliver bare svært for mig at efterlade hende, igen" sukkede han.
Jeg kunne pludselig sætte mig i Perrie's sted. At have en kæreste der tager afsted i så mange måneder for at være på tour. Det bliver nogle lange måneder. Men heldigvis har vi hinanden.
"Afsted Zayn! Tag hjem til din dame. Jeg er ret sikker på at hun er ligeså nede som du er. Tag hjem og vær sammen med hende den sidste tid" sagde jeg opmuntrede jeg ham og han nikkede. "Du har ret.. Tak for snakken Rach, du er den bedste!" udtrykte han og gav mig en kæmpe krammer. "Jeg kommer sku til at savne dig Rach!" udbrød han og krammede lidt hårdere. "I lige måde Zayn" mumlede jeg og blev helt trist.
"Vi ses" hviskede han og gav slip på mig. Han gik, kiggede tilbage og vinkede. Jeg smilte og vinkede igen. Han gik hen til Louis og Tori og gav Tori en kæmpe krammer. Hvordan mon Tori kommer til at reagere once Louis er taget afsted.. Jeg mærkede en tåre trille ned af min kind og jeg skyndte mig at tørre den væk. Jeg lagde mine hænder på min mave og trykte til.
"Hey you" hørte jeg og hoppede forskrækket tilbage. "Shit, jeg så dig ikke lige" mumlede jeg og kiggede ned i jorden. "Babe" hviskede Louis og trak mig ind til ham. Jeg begyndte at græde igen og kunne ikke stoppe. "Jeg kommer sådan til at savne dig" hviskede jeg og snøftede. "Jeg kommer også til savne dig" snøftede Louis og ville ikke give slip på mig.
"Mum, er du okay?" hørte jeg Tori halvråbe og hive i min jakke. Jeg snøftede og nikkede. "Ja jeg er okay. Kom, lad os gå ind og få noget frokost" mumlede jeg og tog Tori's hånd i min. "Kan vi ikke lave pizza?? Pretty please!" udbrød Tori og hoppede op og ned. Jeg grinte "nope, nu har vi spist usundt i så mange dage så nu er det tid til rugbrød!" udbrød jeg og Tori fik bæfjæs på.
"Sådan er det princess" sagde Louis der bakkede mig op. "Øvbøv altså!" mumlede Tori og satte sig surt ned i sofaen. Jeg smurte nogle madder til Tori og gav hende dem. Mærkeligt nok, tog hun dem i mod dem som en zombie, mens hendes øjne var limet fast til scoobydoo i fjerneren.
Vi fik spist vores mad og nu ventede vi egentlig bare på at Louis skulle tage afsted.
"Har du fået pakket alt det der skulle pakkes?" spurgte jeg Louis og han nikkede. "Jeps, er helt klar" sagde han og tog et bid af sit æble.
Jeg havde nærmest brugt alle mine kræfter på at lade være med at tænke på at Louis snart tager afsted så føler mig helt færdigt, mentalt. Og det bliver ikke bedre. Tori har fået dagen til at gå med tegnefilm, lege med Louis og tegne tegninger til ham som han skulle have med sig. Man kunne tydeligt se på Louis at han blev ret emotionel da han fik de tegninger.
Vi sad i sofaen med Tori mellem os og så tegneserier.
Dette øjeblik var perfekt. Bare os tre, eller nærmere 4, i sofaen og bare nyde hinandens selskab. Louis' fingre var i min nakke, og fik mig til at føle mig lykkelig. Jeg lukkede øjnene i og nød øjeblikket, varmen, hans berøringer.
Jeg blev ret hurtigt rystet ud af den lille lykkelige boble ved at der blev banket på døren. Mit hjerte gik fra 0.1 til 10.00 på to sekunder.
Louis kiggede nedtrykt på mig og sukkede. "Så er det tid" hviskede han og rejste sig op. "Skal du afsted nu?" spurgte Tori med et også nedtrykt ansigt. "Ja det skal jeg love" mumlede Louis og snøftede.
Vi gik hen til døren og hilste på Liam der skulle hente Louis. "Hey Liam" hviskede jeg og krammede ham. "Liaaaam!" udbrød Tori og krammede ham. "Hey tosse!" grinte Liam.
"Tori skat, sig farvel til Louis og smut ind med dig okay" sagde jeg og hun løb over til Louis.
Louis løftede hende op i hans favn og de krammede i et stykke tid. "Vent Louis!" udbrød Tori og løb ind. Hun kom hurtigt ud igen, løbende med sin yndlings bamse. Louis brød næsten sammen og det samme gjorde jeg. "Her Louis, du må godt låne teddy!" sagde Tori og rakte Louis, teddy. "Tak love" hviskede Louis og krammede hende en sidste gang. Tori løb ind igen og stoppede hurtigt op i døren og vinkede til ham. Louis vinkede igen og gik hen til mig.
"Babe" hviskede han og jeg brød sammen. Tårene jeg havde holdt tilbage hele dagen, kom væltende frem og jeg følte mig alene og sårbar.
Han tog mig ind i hans favn og klemte til. "For helvede jeg kommer til at savne dig" hviskede han og jeg snøftede. "Lover du at skrive hver dag?" spurgte jeg og krammede hårdt igen. Jeg mærkede ham nikke "det lover jeg" hviskede han og trak mig lidt ud fra hans krop. Hans øjne fangede mine og han fastholde blikket mellem os uden at sige et ord.
Han pressede sine læber mod mine og jeg pressede straks igen.
Han krammede mig en sidste gang før han gik hen til bilen. Jeg græd og græd.
"I love you" råbte han før han steg ind i bilen.
"I love you too" hviskede jeg for mig selv og kunne ikke stoppe tårene.