0.4

404 14 3
                                    

Sabah uyandım. Çok garipti. Neden her yer bulanık? Ellerimi gözlerime götürdüm. O da nesi! Gözlerim şişmişti. Balon gibi olmuş. Dün gece çok mu ağladım ki? Abim beni böyle görmemeli! Koşup banyoya girdim. Aynadan kendime baktım. Yüzüm kıpkırmızıydı. Gözlerim şişmişti. Dudaklarım şişmiş, morarmıştı. Abime ne diyecektim???
"Mania? İyi misin?"
"E-evet abii"
"İçeri geliyoru-" derken kapıyı açıp şok olmuştu. Yüzüme endişeyle baktı.
"Mania?! Neyin var?!"
"H-hiç"
"Söyle bana!"
"Birşeyim yok abi i-iyiyim ben.."
"İyi değilsin! Bekle aşağıdan buz getiriyorum!" Deyip aşağıya gitti. Bende abim gelmeden yatağa tekrar uzandım. Geldiğinde elinde peçete ve buz vardı. Buzu peçeteye sarıp gözlerimin üzerine koydu.
"Gerek yok buna abii."
"Gerek var abicim. Şimdi anlatıyorsun! Ne oldu da bu kadar ağladın?" Yalan mı söyleyecektim? Hayır ama doğruyu da söyleyemezdim!
"Abi?"
"Efendim kardeşim?"
"Senin sevdiğinin sevgilisi olsaydı ne yapardın?"
"B-ben mi?"
"Hı hı sen?"
"Benim sevdiğimin sevgilisi olsaydı ben ondan yine de vazgeçmezdim... Çünkü yeterince çabalarsan elde edebilirsin.."
"Bende çabalamalı mıyım?"
"Tabiki de çabalamalısın!"
"Öyleyse tamam. Ama ya beni hiç sevmezse?"
"Eninde sonunda sever ya..."
"Gerçekten mi?"
"Elbette!"
"Teşekkür ederim abi..."
"Ne için?"
"Bu anımda bile yanımda olduğun için..."
"Saçmalama istersen! Ben senin abinim.. her zaman yanında olacağım. Abiler böyle günler ve daha fazlası için varlar." Abime sıkıca sarıldım. Ona böyle sarilmayali uzun zaman olmuştu... En son küçüktük... Annem ve babam ayrılmadan önceydi. Her neyse.
"Ben gidiyorum sen de üzerini değişip aşağıya gel."
"Tamam abi..." Gözlerim acıyordu. Zor da olsa üzerime birşeyler giydim ve aşağıya indim. Hiç birşey yapmaya hevesim yoktu... İndiğimde ekip aşağıdaydı.
"Mania? Bu halin de ne?!"
"Kavgadan mı çıktın kızım bu hal ne?"
"Hanımefendi Biraz fazla ağlamış da ondan böyle!"
"Ya abii!!"
"Neden ağladın maniş?"
"Önemli birşey yok ya. Öylesine ağladım..."
"Bence öylesine ağlamadın?"
"Kris abi gelsene bi..."
"Geleyim?" Arkamdan geldi.
"Kris... Karlın sevgilisi mi var?"
"Hayır o nereden çıktı? Yoksa ondan mı ağladın senn??"
"Ya ama neden partide kızarmıştı?"
"Bilmem kiii"
"Sevdiği biri var mı peki?"
"Bilmiyorum ama öğrenmemi ister misin?"
"Evet lütfennnn"
"Tamam tamam. Bir daha bu kadar çok ağlama ama olur mu?"
"Tamam kris..."
"Tamam hadi aşağıya inelim." Ardından takip ettim ve salona geçtik. Kris karlı çağırdı, mutfağa gittiler. Yarım saat kadar konuştular ve geldikleri zaman Karl yüzüme bile bakmıyordu.
"Jimmy benim bir işim çıktı. Gitmek zorundayım."
"Tamam Karl bizi ararsan evdeyiz. Film falan izleyip yayın yapacağız."
"Tamam Jimmy.. görüşürüz" yüzüme bile bakmıyor bu. Yoksa...yoksa artık benden nefret mi ediyor?
"Kris ne konuştunuz da Karl bu kadar panikledi?" Kris kaş göz işareti yaptı.
"B-ben mutfağa gidip yiyecek birşeyler getireyim." Dedim ve gittim. Onları dinlemeyecektim.

****Kristen****

Karlın hoşlandığı biri vardı. Ama bunu maniaya nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Çünkü karlın hoşlandığı kişi mania. Bu yüzden maniayi mutfağa gönderdim. Jimmy, chandler ve nolanla konuşmak için.
"Ne konuşacağız kris?"
"Direkt konuya giriyorum!'
"Anlamıyoruz daha açık ol kris??"
"Karl ve mania birbirlerinden hoşlanıyorlar! Ama ikisi de bunu bilmiyor.."
"Ne demek ikisi de birbirinden hoşlanıyor?"
"Gerçekten miii???"
"Evet gerçekten. Ve bizim bunları ayarlamanız lazım.. "
"İyi de nasıl?"
"Şimdi şöyle yapacağız...."

****Mania dan****

Abimler bir süredir konuşuyorlar. Ben burda çok sıkıldım amaaa.
"Ben gelebilir miyim artıkkk????"
"Geelmeeee"
"Tamamm" gitmek için can atıyordum. Offf çok sıkıldım...
"Mania gelebilirsin"
"Sonundaaa ee benden ne saklıyorsunuz?"
"H-hiç bişey!"
"Eminim öyledir abi!"
"Hadi hadi sen film seç"
"Ben zaten seçtim abi.."
"Ne seçtin?"
"The boy diye bir film var gerilim filmiydi sanırım."
"Tamam sen geç geliyoruz."
"Tamam." Ben koltuğa geçtim ve ardından abimler geldi.
"Mania?"
"Hım?"
"Gerçekten karldan hoşlanıyor musun?"
"Ha- o ne alaka şimdi?"
"Hoşlanıyor musun hoşlanmıyor musun?"
"Hoşlanıyorummm"
"Sabah da bunun için mı ağladın?"
"Hım hım..."
"Aglamana gerek yoktu ki.."
"Ama içimden geldi.. ve onun sevgilisi var sanırım...."
"Karlın sevgilisi yok ki?"
"Sevdiği mi var?"
"Sevdiği var ama sevgilisi yok" gözlerim yine yavaş yavaş dolmaya başladı...
"Yine mi ağlayacaksın?" Dedi chandler.
"Hayır mania, ağlamayacaksın!"
"Neden?"
"Çünkü değmez!"
"Ne değmez?"
"Ağlamaya değmez..."
"Peki... Ben 1-2 saate gelirim... Dışarı çıkmak istiyorum."
"Tamam Katie de seninle gelsin."
"Tamam." Kris karısını aradı ve gelmesini söyledi. Katie çok geçmeden gelmişti. Yanında tucker da vardı. Tuckeri kucaklayıp sevmeye başladım.
"Yerim seniğğ!" Tucker gülüyordu halime. Çocukla çocuk olmuştum..
"Neyse mania hadi çıkalım"
"Tamam Katie. Tucker da gelecek mi bizimle?"
"Hayır tabiki de biz kız kıza takılacağız. Onlar evde kalsın!"
"Tamamm. Çantamı alıp geliyorum..." Hemen yukarı çıkıp çantamı aldım ve aşağıya geri indim. Katie beni arabada bekliyordu.
"Çok beklettim mi?"
"Hayır bende yeni bindim arabaya."
"Tamam nereye gidicez peki?"
"Alışverişe ne dersin?"
"Olur derimm hadi gidelim!" Katie arabayı çalıştırdı ve gitmeye başladık. 14-15 dakika kadar sonra varmıştık.
Gratis gibi bir mağazaya girdik. Biraz alışveriş yapıp çıktık.
"Olamaz telefonumu arabada unutmuşum..."
"Hemen alıp gelmemi ister misin mania?"
"Ben alıp gelirim ya."
"Tamam.."  otoparka inip arabayı aramaya başladım. Huh sonunda buldum! Arabanın kapısını açıp içeriden telefonumu aldım. Katie aramıştı. Geri dönüş yaptığım sırada...
"Merhaba küçük hanım"
"Buyurun kimsiniz?"
"Biz bir dostuz!"
"Hiçte dosta benzemiyorsunuz ama?"
"Biz kötü adamların dostuyuz!!!"
"Ben kötü bir adam değilim ki?"
"Ama baban kötü bir adam?"
"Ama... Ama siz onu nereden tanıyorsunuz?"
"Şimdi bizimle geliyorsun küçük hanım!"
"İSTEMİYORUM!!"
"GELECEKSİN LANET VELET!"
"HEY BIRAKIN ONU!" Katie yardımıma koşmuştu. Ama beni yakalamayamadi. Adamlar kafama siyah birşey geçirip beni bir arabaya koydular. Yardım için bağırıyor, ağlıyordum.

****İlahi bakış açısı****

Adamlar maniayi bir arabada kafasına silahın arkasıyla vurup bayılttılar. Bir dağ evine getirip bağladılar.
O sırada Katie ekibe haber vermişti. Ekip, özellikle de Karl çok endişeliydi.
İçi içini yiyip bitiriyordu.
"Katie ağlama artık... Senin suçun değildi..."
"Ben daha erken gitsem veya onu hiç göndermeseydim böyle olmayacaktı..." Ağlamaya devam ediyordu.
"Jimmy sence ona ne. Yapacaklar?"
"Hiç birşey yapamayacaklar! Çünkü biz onu bulacağız!" Hepsi endişeliydi.

2saat sonra

"Jimmy bey bir iz bulduk! Şu yoldan geçmişler. Buradan tek gidebilecekleri bir yol var. Orada olabilirler. Bir drone göndereceğiz."
"Lütfen çabuk olun.. kardeşim çok üşümüştür... Hava çok soğuk ve karanlık..." Derken bir şimşek çaktı!
"Olamaz mania Şimşekten çok korkar!"
"Jimmy sakin ol bulacağız onu..."
"Yapamıyorum onu çok özledim kris."
"Sakince bekle bulacağız..." Jimmy yerde oturmuş bekliyordu öylece. Karlın ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. Harap olmuştu resmen.

****Maniadan****

Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı. Şimşek çakıyor... Korkuyorum... İçeriye adamlar giriyor sanırım.
"Uyandın mı küçük hanım?"
"E-evet"
"İyi şimdi seni neden kaçırdığımızı bilmek istersin?"
"Evet neden kaçırdınız beni?"
"Babanın borçları yüzünden tatlım!"
"İyi de benim babamla ne alakam var! Gidip onu kaçırsaydınız!!"
"Bulsak kaçıracaktık! İntihar etti orospu çocuğu!"
"N-ne?" Babamı ne kadar sevmesem de o benim babamdı. Gözlerim dolmuştu yine...
"Ben gitmek istiyorum!"
"Tabi kurtulabilirsen git. Özgürsün!"
"Bu kadar kolay mıydı?"
"Saçmalama bir film çekmiyoruz! Kapıdaki 8 silahlı korumayı ve 4 kana susamış köpeği saymazsak çok kolay" pişkin pişkin sırıtıyordu.
"Abim beni bulacak!"
"Ha bir de abin vardı değil mi? Onun umrunda bile değilsin çok eğleniyor sensiz!"
"Hayır eğlenmiyor! Beni arıyordur o her yerde!"
"O kadar emin olma bence tatlım. Seni arasaydı çoktan bulmaz mıydı?"
"Uzun sürmüştür belki?"
"KENDİNİ KANDIRMA KÜÇÜK HANIM!! sana değer vermiyor işte!"
Adam bunu dediği an kapı pat diye açıldı. hayır hayır, PATTT diye.

1127 kelimee ve bu günlük bu kadar aşklarım. Oy vererek veya yorum yaparak destek olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler. Görüşmek üzere sizleri seviyorum...

Saat gece 12:39

Mr Beast İlk Kız Üyesi Jimmy'nin Kız Kardeşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin