9

971 74 13
                                    

Bolum sayisindan emin olamadim bakmaya usendim suab lwmfpeldpwö inaallaj 9dur aminnnnn

İyi okumalaaarrrr💖

⚠️Sınır: 40 oy⚠️

----------
Emir bana eve gideceğini saatin geç olduğunu söylemişti fakat onu burda kalması için ikna etmeyi başarmıştım. Berk'in evi karşı bina olduğu için o gitmişti ama Emir'in evi buraya neredeyse 1 saat uzaklıktaydı ve gecenin bi körü göndermek istememiştim.

Şuanda kendim için koltuğa yatak seriyordum Emir'i tabikide koltukta yatırmazdım ona kendi odamı verip koltukta yatacaktım. Emir bana "Ela ya bu yastık biraz ince gibi daha serti var mı?" Diye sormuştu koltuğun üzerinde ki yastığı göstererek ona "Sen burada yatmıycağın için sorun yok, odada üç tane yastık var hangisini istersen kullanabilirsin." Dedim tebessüm ederek. Emir hemen itirazlara başlamıştı bile artık bi yerden sonra onu dinlememeye karar vermiştim. Emir'e dönüp "Ay çok iyisin sağol Emir'cim, hadi git yat." Emir bana şaşkınlıkla baka kaldı, "Ela ben sabahtan beri ne diyorum geç odana işte!" Diye sitem etmişti. ALLAHIM ÇILDIRACAĞIM GİT YAT İŞTE NAŞ. Sakinsin Ela sakinsin bişi yok. Oh rahatladım. Aklıma gelen fikirle duraksamıştım ama sonra aklıma Emir'inde hoşuna gideceği fikri gelince söylemeye karar vermiştim. "Emir şey diyeceğim." Emir ellerini beline koymuş bana bakıyordu, "Söyle Ela." Nefes aldım ve bir anda söyledim, "Bu konuşma sabaha kadar uzar eğer sende rahatsız olmazsan ikimizde yatakta yatabi-" daha cümlemi tamamlamadan Emir atlamıştı, "Evet EVET!" Bismillah o gür ses ne öyle lan.

Berk bende ara sıra kaldığı için burada kıyafetleri vardı ve Emir'e Berk'in kıyafetlerinden vermiştim. Sonra kendi dolabımdan kısa bir şort ve şortu kapatıcak bol gri bir tişort alıp giymiştim. Emir'de banyodan çıkıp gelmişti şuan Emir yatağın sağ tarafında bende sol tarafında ayakta durmuş yatağa bakıyorduk mal gibi. En sonunda dayanamayıp "Emir gergin hissetmeni istemiyorum. İstersen koltukta yatabilirim bak gerçekten." Başımı eğerek söylediğim cümleyle Emir yanıma gelip çenemden tutarak başımı kaldırmıştı, "Hayır Ela asla öyle bir gerginlik hissetmem, aksine ben seni düşündüğüm için." Emir'in eli çenemdeyken pekte dediklerini dikkate alamıyordum açıkçası. Ama sonunda bir sonuca varmış ve şuan ikimizde yatakta uzanıyorduk.

Aramızda mesafe vardı ve o kadar lanet okuyordum ki o mesafeye şuan Emir'e sarılarak uyumak vardı ne güzel olurdu. Tüm bu düşüncelerimden kurtularak gözlerimi kapatmıştım ve 15 saniye sonra Emir'in bir eli beni kendisine çekmişti şuan bana sarılıyordu ve benim kafam onun tam boyun hizasındaydı Emir'in bu hareketinden cesaretlenerek kafamı boynuna gömdüm ve boğuk çıkan sesimle konuştum, "Kesinlikle sen gergin olma diye yapıyorum." Dedim alaycı bir tonla Emir'in hafif gülme sesini işittikten sonra eliyle saçımı okşayıp çaktırmadan kaşla göz arasında başımdan öpmüştü, "İyi geceler Ela." Duyduğum kusursuz sesiyle ona cevap verdim, "İyi geceler Emir." Huzurla gözlerimi kapadım.

"Oha" "çüş" "yuh lan" duyduğum seslerden dolayı gözlerimi aralamak zorunda kaldım hala Emir'in kollarındaydım ve bana ahtapot gibi yapışmıştı. Karşımda da Selin Ateş ve Berk vardı al işte her zamanki gibi LAN Bİ SANİYE BİZ ŞUAN EMİR'LE SARILIYROUZ VE KARŞIMIZDA SELİN ATEŞ VE BERK VAR? BU NE BİÇİM ORTAM AMINA KOYAYIM!! Sinirle başımı kaldırıp onlara baktım ve sert sesimle konuştum "Sizin ne işiniz var burda lan hayırdır?" Selin bana baktı ve, "Yani kanka bizi geç her zaman böyleyizde siz hayırdır asıl." Ateş her zaman ki gibiydi rahat ama şaşırmıştı, "Olum Ela bak seni anlarım bacımda benim Emir'imin ne işi var burda la." Emir'im mi? "Nerden senin Emir'in oluyo lan." Berk sanki bebekmişim gibi yanaklarımı sıkarak konuştu, "Oy oy sen büyüdünde sevgilini mi savunuyosun çen oyh eşşek seni." Gözlerimi devirdim ve tam konuşacakken Emir'in sesini işittim, "Olum bi uyutmadınız ya gidin bi sabahtan beri başımda dır dır Allah Allah. Ne sevgilisi ayrıca lan." Emir biz aynı yatakta yatınca bende hamile oldum ya aşkım haberin yok muydu? Baby shower yapcaz daha bence kesin kız. "Elaaaa" Selin'in sesiyle ona döndüm, "Kızım baksana nereye daldın anasını satayım soru soruyoruz şurda." "Ay sabır sor Selin sor." "Ne iş diyoruz Emir'le sen hayırdır diyoruz en önemlisi Emir'le aynı yatakta Emir'in tişörtü yokken diyoruz." Lan Emir tişortunu çıkarmamıştı ki arkamda kalan Emir'e döndüm ve evet çıkarcak zamanı bulmuştu. Emir telaşla konuştu "Vallahi o anlamda değil gece çok sıcaktı terledim o yüzden çıkardım özür dilerim Ela." Selin bana kaş göz yaparak konuştu, "Yok Emir'cim yok Ela hiç rahatsız olur mu?" Selin'e sinirle döndüm ve "Seliiin!" "Ay aman tamam be bişi dedik sanki Allah Allah." Emir anlamaz gözlerle bize bakarken ben sinirli halimle karşımdaki Berk Selin ve Ateş'e bakıyordum biliyolardı tabi herşeyi hemen ima yapıyolar aptallar. Ateş daha fazla sessizliğe dayanamamış olucak ki "Aman be bizene sizin yatak fantezinizden kahvaltıya çıkalim birlikte diye gelmiştikte," Emir'e dönüp "Senide burda beklemiyoduk Bro" ne. Emir'le ateş tanışıyolar mıydı? Benim düşünduğümü Berk'te düşünmüş olucak ki "Lan siz tanışıyo musunuz?" Emir Berk'e döndü ve "Kuzeniz olum biz yediğimiz çatal bile aynıdır bizim."
Hassiktir ne demek her şeyiniz aynı LAN ATEŞ BENİM EMİR'DEN HOŞLANDIĞIMI BİLİYOR!

------

Ay hellooo bence guzel bi bolumdu ben sevdimmm.

Sizce Ateş Emir'e Ela'nın ondan hoşlandığını söylemiş midir?

Yorum ve oylarınızı esirgemeyin lütfen yazdıklarımda emek var ve sizin oy vermeyipte geçmeniz beni cidden uzuyor.

Unutmadan hatirlatayim tekrar

⚠️Sınır:40 oy⚠️

Okudugunuz icin tesekkur ederrriiiimmm gorusmek uzere kendinize cici bakiin💞💞🤭💕

Kan Grubu BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin