BATU
Batu
Batu
Uyansana be olum
Diye sesler duyuyordum uyandığımda karşımda kocaman kafasıyla ve vücuduyla top halinde gördüğüm Cem ve yanında namı değer sarışın boyumuz Mert. Beni hayvanca uyandırmaya çalışıyorlardı. Normal karşılayıp bir etrafa bakındım , sonradan saatin sabahın altısı olduğunu öğrenince tabiki bir kig box olmuş olabilir.Artık mecburi bir uyanma olmuştu "ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN " bakışımı attıktan sonra Cem konuşmaya başladı :
-Lan mal mısın senin kız var ya hani Sinem onu görürsün diye kaldırdık hani sabah bahçeye gidiyorlar ya . Malum burası Ordu , fındık bahçesi falan . Artık çık şu İstanbul boyu modelinden .
Düşündüğümde mantıklıydı aslında sarışın hatunumu görmek bana iyi gelebilirdi çocukluk aşkım SİNEM... ( Bide bana yüz vermeyen sinem altını çizelim piliss )
Tabiki hemen saçımı yapıp bakkalın önüne geçmiştim çünkü hep buradan geçerdi bahçeye giderken bahçeye gidiyor dediğime bakmayın en fazla 2 gün oda midesine fındık doldurmak için . Fındık toplamaya diye gelir tatil yapardı her sene olduğu gibi ...
...
SİNEM
Ooo bizim köyümüzün popisi . Ne için bakkalın önündeydi anlayamasamda kulaklıklarımı takıp Serhat Aşkımın acısını çekmeye kendimi terk etmiştim . Geri dönüşte evimin tam karşısında olan bakkalın önünde oturuyordu arkadaşlarıyla sarışın tatliş mert ve topaximum cemle birlikte .Hiç bozuntuya vermeden telefonumu çıkardım ve bir erkek arkadaşımla konuşuyor numarası yaptım . En iyi yaptığım şeydi bu .Ve Batu tabiki de çıldırdı benim hakkımda ne düşünüyor hiçbir fikrim yoktu fakat önemsediği her halinden belliydi. O kimseyi kafasına takmayan umursamazın tekiydi. Benimle neden ilgileniyordu ki yoksa diğer kızlar gibi peşinden koşmadığım için mi yada terslediğim için mi ? Hepsi de olabilirdi. Eve geldiğimde Serhatla şarkımız olan Ukteden bir şarkı açıp eski mesajlarımızı okuyarak ağlamak oldu. Çok karmaşık bir psikoloji içindeydim 10 aydır çıktığım adam eften püften sebep uydurup ayrılmamıza karar vermişti ve ben hayatımda daha önceden hiç terk edilmemiştim . Tamam Batu'nun bana karşı ilgisi var hatta mutlu oluyorum bazen onun mallıklarıyla ama onu düşünmek hiç içime sinmiyordu .
Banane ya banane ondan .
Onu düşünüp mutlu olmak yerine tekrar kulaklıklarımı takıp aşk acısı çekmeyi seçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRELİ AŞK
Teen FictionGelgit hayatlar Batu Sinem ve Serhat üçlüsünün aşkı mira ve poyrazın ruh öküzlüğü yazdan yaza değişen duygular karmaşık hayatlar