Thank God I'm Fly

917 65 295
                                    

Telefondan gelen inleme seslerine kendi inlemesi de karışırken olabildiği kadar hareketlerini hızlandırmıştı, prostatına yapılan baskı ile gözleri kayarken daha sesli inlemeye başlamıştı sonunda zirveye ulaşması ile rahatlayıp hareketlerini yavaşlatırken derin bir nefes aldı, dudaklarını ıslatıp bir gülüş bıraktı boş odada, aklında tek bir kişi vardı Hwang Hyunjin.

Yeni boşalmış penisini, meni ile kaplı olan eli ve yatağa sıçrayan menilerin fotoğrafını çekip telefonu bir kenara koydu ve kendini duş a attı. Akşama kadar nasıl bekeleyecekti ki.

Hızlı bir duş alıp odaya geri döndüğünde meni sıçrayan çarşafı çekiştirmiş odanın bir köşesine atmıştı, telefonu alıp aşağı kata inerken gözü oyun odasına takıldı sevgilisi ona bir sürprizi olduğunu söyleyip girmesini yasaklamıştı ne olacaktı bilmiyordu ama ondan olan her şeyi kabul edecekti.

Mutfağa geçip dolaptan kaldırdığı tatlıyı tabağa koyup çatalı da ekledikten sonra salon a geçmişti telefonu açıp mesajlara girdi ve başa sabitlediği sohbet kutusuna bastı.

Hyunjin-felix

Felix
*X3 fotoğraf*

Akşamı bekleyemedim🥺

Hyunjin
Tanrım felix şirkette azmamı mı istiyorsun

Felix
Bence çoktan şiştin bile😉

Hyunjin

Akıllı bebeğim benim her şeyi hemen anlıyor

Ne yapıyorsun şimdi birtanem

Felix
Tatlı yiyorummm

Hyunjin
Afiyet olsun bebeğime🩷🩷

Felix
Aşkım

Hyunjin
Efendim aşkım

Felix
Bu akşam sürprizi göreceğim dimi??

🥺🥺

Hyunjin
Evet bebeğim söz verdim sana

Göreceksin geldiğimde

Felix
Tamamm🥰🥰

Tutmıyım şimdi seni

Kolay gelsin benim aşkıma

Hyunjin
🥺🥺

Akşam görüşürüz birtanem

❤❤❤❤

Felix
😚😚😚

Sohbetten çıkıp triliçesini tadarken beğendiğine dair mırıltılar bırakıyordu bir anda aklına gelen fikirle ayaklanarak adımlarını odasına yöneltti, akşam için hazırlanması gerekiyordu.

Odaya çıktı, gözü yaklaşık 45 dk önce boşaldığında menileri sıçrayan çarşafa ve çıkartıp attığı kıyafetlere takıldı, önce çarşafı alıp makineye attı ve kıyafetleride kirliler sepetine koydu ardından lavaboda bulunan dolaptan pembe bir çarşaf alıp odaya geri döndü.

TGIF / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin