פרק 16

102 10 2
                                    

כריס

"היה לי רעיון, השם של השיר הוא Sweet Child O' Mine ומה הדבר הכי כואב בתקופת הנעורים?"

"אהבה?" אלכס הציעה ונראתה מבולבלת

"חצ'קונים?" ניק המשיך

"מחזור" טיה חיבקה את עצמה ואמרה יותר מאשר שאלה "אפילו המחזור שלכן ביחד?" הייתי חייב לשאול והן שלושתן הנהנו

זה קטע כזה של בנות?

"אהבה, אז ההמשך זה Oh oh oh sweet child o' mine Oh oh oh sweet love of mine" ולרי נראתה מיואשת מאיתנו ונואה כתב את מה שהיא זמזמה "אפשר לחזור על הקטע של צ'ארלי פעמיים אחרי החלק הזה?" נואה הציע שראשו עדיין בתוך המחברת "זה די טוב" עניתי שעה ששיחקתי בשיערה של אלכס כשראשה היה מונח על רגליי "מסכימה"

"כן זה יכול להשתלב" צ'ארלי הוסיף ונואה כתב.

"יש לי התחלה לבית שני אפשר משהו כמו She's got eyes of the bluest skies as if they thought of rain ואם ולרי תשיר את הבית הזה זה יהיה He" נואה רשם וטיה נראתה מרוצה מעצמה.

"אלכס, מה הדבר הכי קשה בלהסתכל לכריס בעיניים" ניק ניסה להקניט את אלכס ואני גלגלתי עיניים

"לראות שהוא עצוב?" אלכס נראתה מבולבלת ואני גיחכתי "אזI'd hate to look inti those eyes and see an ounce of pain"

"אוקיי ניק זה טוב" ולרי סימנה לנואה לכתוב והוא כתב.

"כריס!" אני ואלכס קפצנו מצעקת ההתלהבות של טיה "מה אתה הכי אוהב בחיצוניות של אלכס?"

"עיניים? חיוך? שיער?-"

"שיער!Her hair reminds me of a warm safe place where as a child I'd hide ואם ול תשיר את זה זה יהיה His" החזרתי את ידי לשיערה של אלכס שעה שנואה מיהר לכתוב את מילותיה של טיה

And pray for the thunder and the rain to" quietly pass me by" צ'ארלי תפח בהתלהבות על המחברת ונואה רשם במהירות ובקפידה האופיינית לו

"טוב אין לי מושג מה שמת להם באוכל הזה אלכס אבל תכיני אותו יותר" נואה אמר שעה שכתב

"אשתדל"

"רעיון!" טיה הסתכלה על צ'ארלי "אפשר אולי לכתוב סולו חשמלית ואתם דביקים תוכלו לעשות לנו ליווי עם הבס ואז אפשר לרשום עוד בית יותר רגוע שמוביל לעוד בלגן של כולנו ומשם לסיים"

"זה טוב טיה" צ'ארלי הסתכל על כולנו "לגמרי"

"כן" אלכס המשיכה "מסכימה" ולרי הוסיפה

"טוב אז אתם תלכו לכתוב את הסולו גם אתם דביקים" ולרי הסתכלה עליי ועל אלכס "קנאית" נשקתי לאלכס על הלחי שעה שהיא הוציאה לולרי לשון, אני טיה אלכס וצ'ארלי קמנו והתחלנו ללכת אל חדר חזרות "יש לי רעיון לבית האחרון" ניק עצר את כולנו מללכת וכולנו פנינו אליו "ול כמה זמן את יכולה להחזיק טון?"

shadowsWhere stories live. Discover now