Mavi gözleri her zamankinden daha parlaktı ve delici bakışlarıyla adeta bana işkence ediyordu.
"Ne?" Üzerimdeki gömleği çekiştirip bacaklarımı kapatmaya çalıştım. Gökmenin gömleği olduğundan bacaklarımın neredeyse hepsini açıkta bırakıyordu. "Bekliyorum."
"Bunu yapmayacağım."
"Hadi güzelim, oyun bozanlık yapma." Bacağımı sıvazlayan eline vurduktan sonra ters ters bakıp bacağımı kendime çektim. "Seninle oyun oynayanda kabahat! Böyle oyun mu olurmuş."
Eğlendiği gözlerinden okunuyordu. "5'e kadar sayıyorum. Yapmazsan ceza alacaksın.Ve bebeğim, inan bana bunun acısını çıkarırım."
"1..." Ciddi olamazdı değil mi?
"2" Dudaklarını yalayıp gözlerini gözlerime dikti. "3"
"Gökmen, bunu yapmayacağım."
"Sen bilirsin, 4.."
İçimi endişe kaplamıştı. Bana ne yaptırabilirdi bilmiyorum, tek bildiğim her şeyi yaptırabileceğiydi.
"Ve-"
"Tamam, tamam yapacağım." Zafer kazanmışcasına sırıtıp sırtını geri yasladı. Ayağa kalkıp yavaşça yanına ilerledim. Dizlerimin üzerine çöküp aralanan dudaklarına ardından mavi gözlerine baktım.
"Gözlerin... çok güzel." Ah! bunu söyleyen ben değildim öyle değil mi? Gülümsemesi büyüdü.
Dudaklarımı ıslattığımda gözleri birkaç saniye dudaklarıma kaydı.
"Yap şunu."
Dudaklarımı onunkine bastırıp çektim. Kalçamdaki elleri beni kendine çekti ve onu tekrar öpmem için cesaret verdi. Islattığım dudaklarımla ona tekrar değerek alt dudağını ağzıma aldım. Çıkardığı hırıltılı sesden bana düşen görevi yerine getirdiğimi anlamıştım. Dudaklarımı çetiğim sırada kalçamda hissettiğim elleri beni tekar kendine bastırdı.
Nefesimi düzene sokmak için çabalarken dudaklarıma asıldı. Gömleğin üzerinden gögsümü kavrayıp sıktığında ellerinin nasıl bu kadar kuvvetli olabileceğini düşündüm. Canımı acıtmıştı. "Ah!"
Dudaklarımı ondan zar zor ayırdığımda kesik kesik konuştum. "O-oyun bozanlık yapıyorsun." kolundan destek alıp doğrulmaya çalıştım. " Bırak beni!"
Gögsümdeki elleri kalçama indi. Elini tutup bedenimden ayırdığımda o muzip gülümsemesi yine oluşmuştu.
"Öyle olsun bakalım, nasılsa gece uzun, ve oyun devam ediyor."
Merhaba jelibonlarım :)
Kocaman öpücüklerimi iletmek istiyorum size. Öncelikle vote sayısı iyiy gidiyor bunun için minnettarım. Ama yorumlar hala aynı :/ Karakterler hakkında hiç düşünceniz yok mu? lütfen benimle paylaşın. Hikaye içerikli yorumlar bekliyorum sizden.
Daha kısa zamanda bölüm yazacağım. Bu arda fakında mısınız bilmiyorum ama hikayenin kurgusu uçtu gitti. +18 yazıp duruyorum dfghgf
Bir ara iyice düşünüp buna bir çözüm bulmalıyım. :) Neyse sizi seviyorum. Öptüm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ AŞK
Aktuelle LiteraturDünya, 19 yaşına kadar teyzesini annesi sanan bir genç kız. Hiç tanımadığı kardeşini evlilikten kurtarmak için yaptığı zoraki bir evlilik. Tamamen değişen hayatı.... Gökmen'in ona yaşatacakları.. Zorlayıcı bir hikaye sizleri bekliyor... Umarım...