Sonraki gün
Dün geceki duyurulardan beri zihnim sorularla dolu, akıl sağlığımı kaybetmeden önce cevaplara ihtiyacım var. Ben de Jungkook'un çoğunlukla zamanının çoğunu geçirdiği ofisine gelmesini sabırla bekliyorum. Kapı gıcırdayarak açılıyor ve beklediğim adam ortaya çıkıyor. Bitter Çikolata kara gözleri benimkilerle buluştuğunda. Beni burada gördüğüne şaşırarak kaşını kaldırdı.
"Konuşmamız lazım." dedim net bir şekilde.
Jungkook cilveli bir tavırla kapıyı arkasından kapatırken, "Burada olmana şaşırdım. Dürüst olmak gerekirse, ikimizin de yapabileceği kirli fikirler zihnimi patlatıyor," diyor.
"Neden çetene bizim nişanli olduğumuzu söyledin?
Jungkook nişanlı mıyız?" diye soruyorum.yorumunu görmezden geliyor.
"Çünkü öyleyiz." Jungkook kollarını göğsünde kavuşturup bana sert bir bakış attı.
"Ne zamandan beri? Bana evlenme teklif ettiğini hiç hatırlamıyorum. Aslına bakılırsa başlangıçta bir çift bile değildik," diye homurdandım.
"Kimin hatasıydı bu?" gözlerini devirdi.
"Kararımın arkasında hala duruyorum." Kaşlarımı kaldırarak sandalyeden kalktım.
Rios kapıdan içeri girerken, "Patron, artık nişanlı bir adam olduğunu biliyorlar, o yüzden sen evlenir evlenmez hisse senedi hazır olacak," diye bağırıyor. Rios'un zümrüt yeşili gözleri Jungkook ile benim aramda geziniyor, biraz rahatsız görünüyor.
"Yani dün her şey bir ilgi yüzünden miydi?" diye kaşlarımı çatarak yumruklarımı sıktım. Burada belki de Jungkook'un ani hareketinin kendi açısından gerçek bir şey olduğunu düşünüyorum, ama elbette yine de çok yüksek düşünüyorum. En azından artık nihayet cevabımı aldım.
"Güzel. Şimdi bizi rahat bırak," diye talep etti Jungkook. Rios, muhtemelen onun iyiliği için daha yüksek güce teşekkür ederek kendisine söyleneni yapıyor. Şu anda Jungkook'a en nefret dolu bakışı atıyorum. Kararımı bir ay önce verdiğimi ve bugün de bu kararımın arkasında durduğumu biliyorum ama bu gerçekten kalbimi acıtıyor ve nedenini tam olarak bilmiyorum.
"Beni her zaman şaşırtıyorsun. Kendine başka birini bul çünkü ben seninle evlenmeyeceğim," diye azarlayıp kapıya doğru yürüdüm.
"Bize bir şans verseydin, her şeyi doğru yapardım," diye homurdandı Jungkook kolumu yakalayarak ilerlememi tamamen engelledi.
"Bırak beni" diyorum öfkeyle.
"HAYIR."
"Seninle yine de evlenmezdim Jungkook. Bu evlilik tamamen çıkar amaçlı. Evlilik bağlılıktır, sevgidir ve saygıdır." Evliliğin gerçek anlamını açıklamak için zaman ayırıyorum ve zamanımı boşa harcadığım için kendimi zihinsel olarak azarlıyorum. .
Jungkook, "Çok zorlu birisin," diye öfkeyle homurdandı.
"Neden ben? Bu lanet ilgi için başkasıyla evlenebilirsin. Beni rahat bırak. Benim kendime yetecek kadar bok var," diye iç çekiyorum. Tek yapmak istediğim kendime ve içimde büyüyen masum hayata odaklanmak. Hamileliğimi kabul ettiğimden beri. Bu çeteden mümkün olduğunca kurtulmanın ve Jungkook'dan uzaklaşmanın yollarını planlıyordum.
Jungkook, "Benim çocuğumu taşıyorsun, bu doğru," diye mırıldandı.
"Bu saçma nişanı iptal ediyorum. Seninle evlenmeyeceğim. Durumumdan tamamen memnunum." Jungkook'un kolumu kavramasını sağladım.
"Yemin ederim beni hep buna dönüştürüyorsun," diye mırıldandı.
"Ha?"
Jungkook sertçe, "Başka seçeneğin yok. Bir hafta içinde evleneceğiz" diyor.
"Hayır" diye itiraz ediyorum.
Jungkook öfkeyle, "Sağlık sigortanızın olmadığını biliyorum, peki bu bebeğe en iyi bakımı nasıl sağlayacaksın? Benim soyadım olmadan bu bebeğin ne sağlık açısından hiçbir faydası olacak, ne de bir bok" diye tükürdü. Bakışlarım da kalbim de düşüyor. Her ne kadar itiraf etmekten nefret etsem de o haklı. Bebeğime ikram edecek hiçbir şeyim yok. Ben tam bir başarısızım. Bu masum bebek beni bir baba olarak hak etmiyor. Kaçacak kadar param bile yok.
"Bir iş bulacağım. Yasal bir iş," diye mırıldandım.
"Dur artık Jimin. Bu bebeği doğar doğmaz elinden alıp yasal olarak tüm velayetini alırım unutma eyalette senin için en güçlü avukatlara sahibim. Bunu karşılayamazsın bile." boktan bir avukat," diye homurdandı Jungkook. Nasıl bu kadar zalim olabiliyor? Lanet olsun, kimi kandırıyorum? O bir katil onun gibi birinden ne bekleyebilirim ki. Sırf çocuğumu elinde tutmak ve benden tamamen kurtulmak için beni öldürmeyi ve cesedimi aslanlara atmayı düşünürse şaşırmazdım.
Şu anda boğazımın arkasında sıkışıp kalmış olan yumrunun her an parçalanma tehdidini hissedebiliyorum. Öfke ve hayal kırıklığının tüm varlığımı ele geçirdiğini hissettiğimde görüşüm anında bulanıklaşıyor. Neden her şey benden alınmak zorunda? Artık hayat bebeğimi almakla tehdit ediyor.
"Senden nefret ediyorum. Bu bebeği babasından almakla nasıl tehdit edersin? Özgürlüğümü elimden aldın ve şimdi de çocuğumu almak istiyorsun." Yanaklarımdan süzülen gözyaşlarını kokluyorum, Jungkook'un kızgın yüzü titriyor. Hemen ardından yüzünde pişmanlık dolu bir ifade beliriyor.
"Sen-"
"Sen gerçekten bir canavarsın," diye azarlayıp arkama dönüp kapıyı çarparak dışarı çıktım ve kapının arkamdan çarpmasına izin verdim. Dizlerimin üstüne çökerek yukarı odama doğru koşuyorum. Hıçkırarak karnımı koruyucu bir şekilde kucaklıyorum.
Bebeğimin olduğu karnıma bakarak, "Çok üzgünüm," diye mırıldandım.
Buna izin vermeyeceğim.
Benim bebeğim değil.
Bu bebek benim.
Ve böylece kafamın içinde bir fikir ampul gibi parlıyor. Bebeğimin ve benim geleceğimizi daha iyi hale getirecek bir fikir. Kulağa çılgınca geliyor ama bunu küçük çocuğum için yapmalıyım. Artık benimle ilgili değil. Buradan ve dışarıda yaptığım her şey çocuğum için olmalı. Yani eğer bu fikir ikimizi de bu yerden, her şeyden uzaklaştıracaksa öyle olsun.
"Planım şimdi başlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Azione"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"