Mutlu Olacağız

1.1K 17 0
                                    


Yıllar sonra tekrardan ailem olmuştu.

Serdarın sevinç çığlıklarını izlerken Burak beni kendine çevirip dudaklarıma yapıştı.

Serdar bu görüntü ile daha fazla sevinç çığlığı atmaya başlayınca anlımızı birbirlerine yasladık ve güldük.

"Duş alalım mı" bedenimin rahatlaması lazımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Duş alalım mı" bedenimin rahatlaması lazımdı.

"Olur güzelim"

Beraber duşa girdik ve ikinizde birbirimizi güzelce yıkadık.

Duştan çıktığımızda çıplak vicudum ile aynanın karşısına geçtim ve bedenim deki izlere baktım.

Arkamdan yaklaşan adama göz devirdiğimde gülerek arkamdan sarıldı. Onunda altında sadece havlu vardı.

"Şu vicudumun haline bak"

Sırtını döndü ve sırtındaki izleri gösterdi. Tekrardan arkamdan bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı.

"Sanki biz bu anı yaşamıştık ha"

"Hmm galiba yaşadık"

Kendimi ona bastırdım ve kafamı göğsüne sürttüm.

"Güzelim" derin bir nefes aldı. "Sen önümde böyle duruyorken kendimi durduramam"

"Koca bebek seni karnın doymadı mı hala"

"Doymuştu fakat tekrardan acıkmaya başladım."

Ona doğru döndüm ve onu göğsünden iterek ilerledim. Ayakları yatağa deyince onu yatağa ittim. Yatakta bana bakarak sırıtıyordu. Göğsünü kaldırmaya çalıştığımda ayağımla baskı uyguladım. Elini yaklaştırdığında işaret parmağımı salladım.

"Şşş oyunu bozma"

"Öyleyse seninim"

"Her zaman"

"Her  zaman"

Ayağımı çektim ve bacaklarımı bacaklarının kenarlarına koyarak üstüne çıktım. Yüzüne doğru eğildiğimde eli kalçama geldi. Eline vurduğumda suçlu gibi ellerini kaldırdı ve kafasının altına koydu.

Önce dudağını yaladım sonra alt dudağını ısırdım. Karşılık vermemek için zor duruyordu. Boynuna doğru eğildim ve boynunu yaladım. Sert bir nefes aldığında gülümseyip adem elmasının olduğu kısma yöneldim. Adem elmasını önce yaladım sonra ısırdım. Bu sefer sertçe inledi.

"Güzelim zorlama beni"

Güldüm ve tekrardan gözlerine bakarak ısırdım adem elmasını. Kabaran göğsüne tırnaklarımı sürttüm. Kalçamı yavaşça penisine doğru bastırdığımda çoktan sertleşmiş penisini hissettim. Kalçamı penisinin üstünde oynatmaya başladığımda ellerini saçlarına geçirdi ve gözlerini kapattı.

Cam Kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin