İLK İNTİKAM:)❤️

187 4 0
                                    

Mehraba benim adım Eliza 17 yaşındayım üniversite nin ilk yıları başlıyordu ve ben çok heycanlıyım aileme birlikte çok mutlu yaşıyorduk taki arkamızda mafya olduğunu öğrenene kadar o gün hayatımın şokunu yaşıyordum benim abim öz abim yani yağız  bir kızı öldürmüştü o gün şöyle yaşandı.                                                                 (Alizanın anlatımıyla)

O gün evde odamda oturuyordum annem gil beni yemeğe çağırdı bende yemeğe inidim yemeği tam yerken kapı küt küt çalınmaya başladı ve hizmetçi yani annem gibi gördüğüm Fatma abla kapıyı hemen açmıştı abim terli ve endişeli bir şekilde kapıyı hemen kapatım kilitledi
( Eliza: noldu abi bişemi oldu
(Yağız: yanlışıklı oldu bilerek yapmadım dedi
(Babam: noldu neyi yanlışıkla yapmadım dedi yinemi kaza yaptın dedi
(Yağız: şe...şey ben birisini yanlışıkla çarp....tım
(Eliza: ne.. ne yaptın sen abi
(Babam: nasıl yaptın bunu onu hastaneye götürdün değilmi dedi
(Yağız: ha..hayır dedi ve biz o gün hayatımızın şokunu yaşadık yağız bize şunu dedi geri döndüm ama yoktu çoktan birisi onu hasateney götürdü dedi babam o kız kimdi dedi yağız abim bilmiyorum aniden önüm çıktı dedi babam dedi bu meseleyi kapatalım ben haledeçeğım dedi  ertesi gün babam hemen erkenden kalkıp gitmişdi biz öylece kala kaldık ve babamı beklemeye başladık sonra kapı çaldı hemen ben açtım babam okadar endişeli diki bize dönüp burdan taşınıyoruz dedi biz hayla anlam verememiştik biz nasıl birşeyin içine girdik böyle diye babam baktım ama neden baba dedim babam da yolda anlatırım çabuk olun dedi biz hemen bavularımızı hazırladık ve arabaya bindik annem babama dönüp ve anlatacakmısın artık dedi babam kekeleyerek yağız senin çarptığın kız büyük mafyanın kardeşi ve o ölmüş ve mafya şuanda heryerde bizi arıyor abim donup kaldı tek kelime edemedi sonra babama dedim baba bir markete dur şu alaçağım hemen dedim ve babam bir markete durdu bana çabuk ol hemen dedi ben hemen arabadan indim hemen markete gidip su reyonun un oraya geldim su almak  için uzandım arkamdan bir ek hisetim ve irkildim geri çekilmeme ağızma bez konması okadar hızlı olduki orda bayıldım.....






Arkadaş ilk yazim lütfen hatalarımı maruz görün ❤️

Mafya Liderinin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin