Bármilyen problémával is küzdesz van kiút. Lehet sokaktól hallottad a sajnálkozást és azt gondoltad , hogy ,,Minek sajnálnak úgysem érthetik meg a helyzetemet". A legtöbb esetben ez így van. Kevés esély van arra ha valaki tényleg átérzi azt ami veled történik/történt. Nem is kell megérteniük. Ne foglalkozz mások véleményével , ne engedd , hogy befolyásoljanak. Persze dönthetsz úgy , hogy egyetértesz más véleményével vagy elfogadod vagy nem. De az , hogy elfogadom más véleményét és az egyetértés nagy vonalakban különbözik. Példaul ha meghal a háziállatod akkor azt idővel elfogadod vagy beletörődsz , hogy már nincs. Véleményed lehet egy ruhadarabról , ételekről ugyanakkor emberekről is lehet véleményed.
Például ha valaki megjegyzi rólam , hogy csúnya vagyok akkor rajtam áll , hogy elfogadom , hogy ő ezt gondolja rólam , vagy pedig egyetértek vele amit nyílván soha nem fogok vele egyetérteni azzal, hogy én csúnya vagyok ami nem igaz.
Engem régen sokat bántottak a külsőm miatt azért mert vékony vagyok. Régen nem mertem olyan ruhákat húzni ami jól állt nekem. Mára már beláttam , hogy nem kell foglalkoznom azzal , hogy mit gondolnak rólam addig amíg azt nem közlik velem. Mert én önmagamat szeretném adni mindenkinek, Ha a valódi nem kell nekik csak az álarcos akkor köszönöm nem kérek belőle. Mert én azt szeretném , hogy a valódi önmagamat lássák amit vagy kedvelnek vagy nem. Bizonyára előfordult benned az a kérdés , hogy
,,Te mégis hogyan tudsz így gondolkodni? Miért nem félsz attól , ha valaki rosszat gondol rólad?"Nos az eddigi életem során sok tapasztalatot szereztem és megtanultam együtt élni a hibáimmal és már nem nagyon zavar , hogy mások mit gondolnak rólam az utcán.És nem, nem félek attól ha valaki rosszat mond rólam mert tudom magamról , hogy Isten engem csodálatos embernek nevelt.
YOU ARE READING
Gondolatok Térképe
Teen FictionHa segítségre , motivációra van szükséged , ha elakadtál az életedben vagy véleményt és tapasztalatot szeretnél olvasni tőlem bizonyos szempontokról akkor jó helyen jársz. Üdvözöllek a Gondolatok Térképe nevű járaton. Elfoglak téged vezetni a gondo...