Az életünkben a barátság meghatározó szerepet tölt be. A barátok nagyon fontosak az életünkben. Barátok kellenek akikben megbízunk és akikkel őszintén tudunk beszélni és akik megmondják az igazságot még akkor is ha fáj.Kellenek , hogy tudjunk velük nevetni és , hogy boldogítsuk egymást a nehéz helyzetekben.
Ez sajnos nem mindig van így. Vannak akikre egész életünkben számíthatunk de vannak akik egy idő után elhagynak minket. Kerüljük a hamis barátokat mert ők csak lehúznak minket és nem önmagunkért szeretnek hanem másért,legyen az anyagi javakért való barátság vagy bármi más.
De más szemszögből nézve az aki igaz barát ő tényleg szeret. Önmagadért van veled és ott segít ahol tud és nem hagy cserben. Megvéd a támadóktól és nem hagyja , hogy bántsanak téged. Viszont a barátság nem mindig tart örökké van amikor csalódunk bennük.
Velem is történt ilyen amit most el is mesélek nektek.
Nyolcadik osztályban történt 2023ban. Nagyon jóban lettem egy lánnyal az osztályomból. Barátnők lettünk. Azt tudni kell róla , hogy nehéz gondjai vannak a családján belül az apukájával : eléggé rosszul bánik a gyerekeivel és a feleségével is. Szóval a lánynak nehéz múltja volt. Ez miatt is rossz társasággal lógott akik c#g#znek és isznak. De mindezek ellenére is barátkoztam vele . Megbíztam benne. Idővel az egyik legjobb barátnőmet is megismerte ők is nagyon jóba lettek. Együtt lógtunk amikor csak tudtunk, a barátnőm a lány és az ő akkori barátja. Ezután a helyzet rosszabbra fordult. A lány és a barátja szakítottak. Tényleg álompárnak tűntek , de ennek ellenére is elhagyták egymást. Nagyon rossz volt látni , hogy ez történt. Idővel kibékültek , de azért bennük sem maradt meg az a kapcsolat ami eredetileg volt köztük.
Azt tudni kell , hogy nekem tetszett egy fiú azt osztályomból de már kezdtem lemondani róla. Közben a barátnőmnek hitt személy ezt mind tudta. Mégis elkezdett kavarni a fiúval. Lehet , hogy én voltam a hülye vagy tényleg megbántott ami igaz is. Mégis rosszul esett , hogy ezt tette. De itt még nincs vége. Ezután kibékültünk és én megbocsátottam neki de már nem maradt meg az a kötelék köztünk ami volt. a lány még a barátnőmre is ráírt. Őt is bántotta ami nekem nagyon rosszul esett. Eközben az osztályom elkezdte csúfolni a legjobb barátnőmet az insta neve miatt és ez a bizonyos lány is egy volt közölük. Hatalmasat csalódtam benne. Engem ez az egész nagyon megrázott lelkileg. Az iskolában ez miatt ki is borultam és a technika tanárom segített. Amikor megtörtént ez az eset senkinek egy rossz szava nem volt a legjobb barátnőmről.
A bizonyos ,,barátnőm,, a megtörtént eset előtt csúfolt a külsőm matt de én mégis barátkoztam vele ami kezdetben hiba volt de rájöttem , hogy neki köszönhetően erősebb lettem lelkileg. Idővel megtanultam , elfogadtam a történteket és tapasztalatot szereztem , hogy óvatosabbnak kell lennem , hogy kivel mit osztok meg.
Szóval nagyon vigyázzatok , hogy kivel barátkoztok mert könnyen lehet , hogy kellemes csalódás ér bennünket egy személy iránt és azt gondoljuk , hogy ,, Hú ő sokkal kedvesebb mint amilyennek hittem.,, De viszont van ez a másik eset is amit elmeséltem , hogy tényleg csalódunk egy személyben. Tanuljatok meg megbocsátani mert ha valakinek megbocsátasz az azt jelenti , hogy jobban szereted őt mint ő téged.
YOU ARE READING
Gondolatok Térképe
ספרות נוערHa segítségre , motivációra van szükséged , ha elakadtál az életedben vagy véleményt és tapasztalatot szeretnél olvasni tőlem bizonyos szempontokról akkor jó helyen jársz. Üdvözöllek a Gondolatok Térképe nevű járaton. Elfoglak téged vezetni a gondo...